GA TERUG
Cliëntervaringen

“Dit is de neus die ik eigenlijk had moeten hebben”
De 34-jarige Marjolein is hoofdagente in de Bijlmermeer. Dit is een spannende baan, waarin ze haar behoefte om mensen te helpen goed kwijt kan. Minder tevreden is Marjolein over haar neus. Ze laat zich liever niet fotograferen en van de zijkant gezien worden vind ze helemaal erg.


Het intakegesprek
“Dokter Lohuis was heel erg aardig en toegankelijk, hij deed niet zo uit de hoogte zoals sommige artsen kunnen doen.” Tijdens het intakegesprek liet de arts met een computerprogramma zien hoe de neus zou worden. "Ik gaf zelf aan dat ik de neusrug wat rechter wilde. Vervolgens liet de arts zien wat het best bij mijn gezicht zou passen."
De arts vertelde dat hij de neus recht kon zetten, maar dat hij nog wel scheef kon gaan groeien. Dit komt doordat dit genetisch bepaald is. “Ik had dankzij zijn goede voorlichting hele redelijke verwachtingen, hij is natuurlijk geen tovenaar!”

 
De beautycoach
Tijdens het hele traject heeft Marjolein ook contact gehad met de beautycoach van de kliniek. Deze begeleidt patiënten voor en na de operatie. Zo kunnen patiënten bijvoorbeeld met vragen over de behandeling bij de coach terecht en ook regelt de coach alle afspraken met de arts. “Ik had na de operatie last van een hechting en toen heeft ze direct een afspraak gemaakt met de dokter om de hechting eruit te halen. Heel fijn die begeleiding.”


Na een week
Een week na de operatie mocht het verband van de neus gehaald worden. Dit vond Marjolein nog het engste gedeelte van de hele behandeling. “Omdat ik niet wist hoe hij eruit zou zien gingen er gedachten door mijn hoofd spoken: wat heb ik gedaan en heb ik wel goed aangegeven wat ik wilde, straks vind ik hem alsnog te groot!” Maar zodra Marjolein de neus zag was ze superblij. “Ik zit nu veel lekkerder in mijn vel en ben een stuk zelfverzekerder geworden.” Voor Marjolein is het een grote verandering in haar leven, maar sommige mensen valt het niet eens op dat ze een neuscorrectie heeft gehad. “Ze zeggen dan: wat straal je, ben je op vakantie geweest?”

Het resultaat
Van Marjolein hoefde het geen kleine neus te worden, nu haar neus wat rechter staat, de bobbel weg is en haar neuspunt wat eleganter is, vindt ze haar nieuwe neus eigenlijk de neus die ze altijd had moeten hebben. “Ik heb nu een zachtere uitstraling in mijn gezicht en dat is precies wat ik wilde.” Marjolein ziet haar nieuwe neus dan ook als een groot cadeau van de kliniek en de dokter aan haar.


Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics gebruikt cookies. Doorgaan betekent akkoord. Bergman Clinics gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren, voor social media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Meer weten over deze cookies, klik dan op "Meer informatie". Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Meer informatie