Informatie Coronavirus

Vanaf begin mei breiden wij onze zorg weer stap voor stap uit. We doen dit volgens de urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) en de richtlijnen van het RIVM. Veel afspraken zijn nog telefonisch. Hiermee waarborgen we de 1.5 meter afstand in de kliniek. In onze klinieken zijn maatregelen getroffen om u veilig te verwelkomen.

Cliënt centraal

Tekst a|A     Contrast +|--

Wij vinden het zeer belangrijk onze cliënten (en hun naasten) van uitgebreide en goede informatie te voorzien. Daarom zorgen wij voor een goede uitleg over zaken als de diagnose, de behandelmogelijkheden, wat deze mogelijkheden inhouden, welke risico's bepaalde behandelingen met zich meebrengen, wat de patiënt zelf kan doen om zijn herstel te bevorderen, etc.

Ook hebben we een speciale patientveiligheidskaart ontwikkeld en zijn onze medisch consulenten beschikbaar om alle vragen te beantwoorden die u na het gesprek met de medisch specialist eventueel nog mocht hebben.

Zorg op maat

Kenmerkend voor ons zelfstandig medisch specialistisch centrum is de efficiënte manier van zorgverlening in combinatie met een grote mate van flexibiliteit. Dat houdt in dat wij zorg aanbieden die aansluit bij de individuele behoeften en wensen van de cliënt. Na een uitgebreide informatievoorziening wordt u als cliënt volledig betrokken bij de beslissingen met betrekking op de behandeling. U krijgt inspraak in het eigen zorgtraject dat wordt aangepast aan uw persoonlijke behoeften en wensen.

Bergman Clinics werkt nauw samen met de eerste lijnszorg, zoals huisartsen en fysiotherapeuten. Een belangrijk voorbeeld van deze samenwerking binnen de kliniek is de samenwerking tussen orthopeden en fysiotherapeuten. Orthopeden en fysiotherapeuten hebben daarom vaak een gezamelijk eerste gesprek met u en verzorgen vervolgens samen het behandel-, nazorg- en revalidatietraject.  

Cliënten betrokken bij ons kwaliteitsbeleid

Optimalisering van de kwaliteit van onze zorgverlening is een doorlopend proces waarin de betrokkenheid van onze patiënten een belangrijke rol speelt. Daarom vragen wij onze cliënten door middel van  evaluatieformulieren hun mening en ervaring kenbaar te maken. Deze informatie wordt vervolgens aangewend om de kwaliteit van onze zorgverlening verder te ontwikkelen.



Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Het is momenteel erg druk bij ons Contact & Service Center. Daardoor kan het iets langer duren voordat u telefonisch te woord wordt gestaan. Alvast dank voor uw begrip.

Vanaf begin mei hebben wij onze zorg stapsgewijs uitgebreid. U bent nu weer welkom voor alle verzekerde en onverzekerde zorg die wij voor het uitbreken van het coronavirus ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen alles om u zo snel mogelijk te helpen. We willen uw bezoek aan onze focuskliniek veilig laten verlopen en hebben hiervoor de benodigde maatregelen getroffen. 

  • Om de 1.5 meter afstand in de klinieken te waarborgen, zijn veel consulten nog telefonisch. U wordt gebeld wanneer uw afspraak in de kliniek is, anders is deze telefonisch.
  • Wanneer uw afspraak voor een behandeling /operatie eerder is afgezegd i.v.m. corona, bellen wij u zo snel mogelijk voor een nieuwe afspraak. Toch vragen wij u nog even geduld te hebben. Wij volgen bij het herplannen de richtlijnen van het RIVM en urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

 Kijk hier voor meer informatie.