GA TERUG
Klachten

Toon submenu

Klachten

Bergman Clinics neemt goede zorg serieus en we vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. Bij Bergman Clinics doen we onze uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen, vanaf uw eerste bezoek tot aan uw volledige herstel. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.

  • U kunt erop rekenen dat we uw klacht altijd serieus nemen en strikt vertrouwelijk omgaan met uw gegevens
  • Het indienen van uw klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden
  • Ook helpt het ons om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren

Wat moet u doen als u een klacht heeft?

Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Bespreek eerst de klacht met de direct betrokkene of diens verantwoordelijke. Er kan sprake zijn van een misverstand en dan zoeken we graag naar een oplossing. Indien u uw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kunt u zich wenden tot de klachtencoördinator van de betreffende vestiging.

De klachtencoördinator helpt u bij het zoeken naar een bevredigende oplossing voor uw klacht en informeert u over het klachtenproces. Bij de klachtencoördinator kunt u ook terecht voor al uw vragen omtrent klachten.

U kunt contact opnemen met de klachtencoördinator door het klachtenformulier in te vullen of te mailen naar: klachten@bergmanclinics.com. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van de klachtencoördinator.

Als u er met overleg niet uitkomt.

Indien u er met de klachtencoördinator niet uitkomt, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie. Bergman Clinics heeft een onafhankelijke klachtencommissie, die klachten van patiënten onderzoekt en er een uitspraak over doet. Daarnaast is Bergman Clinics als lid van Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) aangesloten bij de erkende Geschillencommissie ZKN.

Hieronder treft u onze klachtenfolder aan en tevens het reglement van de klachtencommissie. Een eventuele klacht voor de klachtencommissie kunt u schriftelijk indienen bij de secretaris van de klachtencommissie. Dit kan per e-mail (klachtencommissie@bergmanclinics.com) of per post:

Bergman Clinics

t.a.v. Secretaris Klachtencommissie
Postbus 5323
1410 AH Naarden

Klik hier voor de klachtenfolder.
Het reglement klachtencommissie kunt u hier vinden.

De algemene voorwaarden opgesteld door de ZKN worden door Bergman Clinics in acht genomen,  klik hier voor de algemene voorwaarden. Meer informatie over de geschillencommissie kunt u hier vinden.


Bel mij terug

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

zknmuurplaquetteklein-webiste.jpg


Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Het is momenteel op het Contact & Service Center | Bewegingszorg drukker dan verwacht.
Hierdoor zijn de wachttijden voor telefonische afhandeling langer dan normaal.
Wij vragen om uw begrip en werken aan een zo spoedig mogelijk herstel van ons service niveau.
U kunt op de website een 'bel me terug' verzoek in te dienen zodat wij u kunnen bereiken.