Onze COVID-19 maatregelen Sluiten

Mohs' chirurgie

Bergman Clinics | Huid & Vaten biedt niet alleen Mohs’ chirurgie aan voor haar eigen cliënten. Ook dermatologen van andere instellingen kunnen hun patiënten naar Bergman Clinics | Huid & Vaten verwijzen voor het uitvoeren van Mohs’ chirurgie. Het gehele traject rondom de Mohs' chirurgie’ wordt daarbij door ons uitgevoerd: de (telefonische) intake, de Mohs' behandeling, het verwijderen van de hechtingen en zo nodig een controle na de behandeling. Het is daarom niet nodig dat uw instelling een contract met ons heeft voor onderlinge dienstverlenging. Wij garanderen korte wachttijden.


Indicaties

Patiënten met de volgende indicaties van een basaalcelcarcinoom kunnen naar ons verwezen worden:

  • Primair basaalcelcarcinoom in de H-zone > 10mm
  • Primair basaalcelcarcinoom op oogleden en ala nasi/neuspunt > 5 mm
  • Primair bascaalcelcarcinoom in het gelaat buiten de H-zone: > 10 mm van een agressief groeitype (bijvoorbeeld sprieterig of micronodulair) of > 15 mm met een nodulair groeitype
  • Recidief basaalcelcarcinoom in het gelaat
  • Irradicaal geëxideerd basaalcelcarcinoom in het gelaat

Verwijsmogelijkheden voor dermatologen

  • Via het online inschrijfformulier op onze website.
  • Via het zorgproduct ‘Mohs' chirurgie’ in ZorgDomein: Bergman Clinics en Bey, Hilversum.
  • De verwijsbrief voorzien van PA-uitslag en foto (via Zivver) mailen naar info.huidenvaten@bergmanclinics.nl of faxen naar 088 9000 606. U kunt hiervoor ons Mohs-formulier (net zoals het online inschrijfformulier, maar dan in PDF) gebruiken. 
Contact opnemen
 
Vestigingen
Bergman Clinics

Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Ook bij Bergman Clinics, Bey by Bergman Clinics en Memira hebben wij maatregelen getroffen. Hier leest u welke maatregelen dit zijn. 

 

 

Bergman Clinics

 

De vraag naar medische zorg bij Bergman Clinics stijgt de laatste maanden sterk en harder dan eerder voorzien. Daardoor kunnen telefonische wachttijden op sommige momenten langer zijn dan u van ons gewend bent.

Graag attenderen we u erop dat bellen vaak niet noodzakelijk is of niet de snelste manier om uw vraag beantwoord te krijgen. We helpen u graag ook op andere manieren. Bekijk de opties hier. 

We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te woord te staan.