Klachtenformulier


Heeft u een klacht? Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Bespreek eerst de klacht met de direct betrokkene of diens verantwoordelijke. Er kan sprake zijn van een misverstand en dan zoeken we graag naar een oplossing. Indien u uw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kunt u zich wenden tot de klachtencoördinator van de betreffende vestiging middels onderstaand klachtenformulier.

U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van de klachtencoördinator.

Klik hier om te lezen wat Bergman Clinics met de gevraagde informatie doet.

Ik geef toestemming aan Bergman Clinics om mijn gegevens te verwerken, op de manier zoals omschreven in de Privacy statement.


Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

    *   =   verplicht veld

    Bergman Clinics

    Let op: op dit moment hebben we te maken met een telefonische storing en zijn we niet goed bereikbaar. Per mail en chat zijn we wel bereikbaar. We werken hard aan een oplossing!