Assisteer mij
Assisteer mij

Hoe werkt het Bergman gastenboek?

18 jul '11

In onze vorige nieuwsbrief hebben wij met veel succes ons gastenboek geïntroduceerd. In het gastenboek kunt u uw reactie over uw behandeling bij Bergman Clinics achterlaten. Bergman Clinics neemt goede zorg zeer serieus en wij vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent.

 

Indien dit onverhoopt het geval is, dan zal uw reactie naar de clinic manager van de betreffende kliniek waar uw behandeling is uitgevoerd, worden doorgestuurd. De betrokken partijen zullen samen met u naar een geschikte oplossing zoeken.



Informatie aanvraag
Contact opnemen
Bergman Clinics

Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:

  • U bent welkom voor alle zorg die u van ons gewend bent. We treffen alle maatregelen om u veilig in de kliniek te ontvangen.
  • In de kliniek mag u geen begeleider meenemen.*
  • Wanneer u ouder bent dan 12 jaar dient u in de kliniek een mondkapje te dragen.

Let op!
Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.

*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.