Onze COVID-19 maatregelen Sluiten

Hoe werkt het Bergman gastenboek?

18 jul '11

In onze vorige nieuwsbrief hebben wij met veel succes ons gastenboek geïntroduceerd. In het gastenboek kunt u uw reactie over uw behandeling bij Bergman Clinics achterlaten. Bergman Clinics neemt goede zorg zeer serieus en wij vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent.

Teken het gastenboek

In onze vorige nieuwsbrief hebben wij met veel succes ons gastenboek geïntroduceerd. In het gastenboek kunt u uw reactie over uw behandeling bij Bergman Clinics achterlaten. Bergman Clinics neemt goede zorg zeer serieus en wij vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent.

 

Indien dit onverhoopt het geval is, dan zal uw reactie naar de clinic manager van de betreffende kliniek waar uw behandeling is uitgevoerd, worden doorgestuurd. De betrokken partijen zullen samen met u naar een geschikte oplossing zoeken.

Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Ook bij Bergman Clinics, Bey by Bergman Clinics en Memira hebben wij maatregelen getroffen. Hier leest u welke maatregelen dit zijn. 

 

 

Bergman Clinics

 

De vraag naar medische zorg bij Bergman Clinics stijgt de laatste maanden sterk en harder dan eerder voorzien. Daardoor kunnen telefonische wachttijden op sommige momenten langer zijn dan u van ons gewend bent.

Graag attenderen we u erop dat bellen vaak niet noodzakelijk is of niet de snelste manier om uw vraag beantwoord te krijgen. We helpen u graag ook op andere manieren. Bekijk de opties hier. 

We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te woord te staan.