Bergman Clinics introduceert 3de generatie ooglasertechniek SMI…

12 jun

De SMILE ooglasertechniek werkt met een laser binnen het onbeschadigde hoornvlies. De laser creëert een stukje weefsel in de vorm van een lens. Dit wordt onder het hoornvlies gehaald door een kleine opening. Doordat deze snede minimaal is, verloopt uw herstel sneller en is de ingreep comfortabeler.

Voor wie?

De SMILE ooglasertechniek kan bijziendheid tot maximaal min-12 corrigeren. Doordat de methode minimaal ingrijpend is, is het ook voor u geschikt als u een contactsport beoefenaar bent.

Na uitgebreid vooronderzoek wordt bekeken welke behandeling het beste en meest geschikt voor u is. De SMILE oooglasertechniek is uiterst nauwkeurig en biedt aanzienlijk meer comfort tijdens de behandeling dan bestaande behandelingen.
 

Voordelen van SMILE op een rij

  • minimaal invasief, hoornvlieszenuwen blijven vrijwel intact
  • pijnloze behandeling
  • extreem nauwkeurig door een gesloten systeem dat omgevingsfactoren uitsluit
  • laseren zelf duurst slechts 30 seconden
  • behandeling in één stap
  • ook geschikt voor dun hoornvlies
  • minder droogte na de behandeling
  • snel herstel
  • geschikt voor contactsport beoefenaars


Meer informatie

Neem voor meer informatie gerust contact op met de Kliniek voor Oogzorg via het Contact & Service Center: telefoonnummer 088 – 9000 500 of mail info@bergmanclinics.nl



Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Het is momenteel erg druk bij ons Contact & Service Center. Daardoor kan het iets langer duren voordat u telefonisch te woord wordt gestaan. Alvast dank voor uw begrip.

Vanaf begin mei hebben wij onze zorg stapsgewijs uitgebreid. U bent nu weer welkom voor alle verzekerde en onverzekerde zorg die wij voor het uitbreken van het coronavirus ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen alles om u zo snel mogelijk te helpen. We willen uw bezoek aan onze focuskliniek veilig laten verlopen en hebben hiervoor de benodigde maatregelen getroffen. 

  • Om de 1.5 meter afstand in de klinieken te waarborgen, zijn veel consulten nog telefonisch. U wordt gebeld wanneer uw afspraak in de kliniek is, anders is deze telefonisch.
  • Wanneer uw afspraak voor een behandeling /operatie eerder is afgezegd i.v.m. corona, bellen wij u zo snel mogelijk voor een nieuwe afspraak. Toch vragen wij u nog even geduld te hebben. Wij volgen bij het herplannen de richtlijnen van het RIVM en urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

 Kijk hier voor meer informatie.