Bergman Clinics transparant over kwaliteit

15 jun. 2015

In het 1e kwartaal 2015 zijn we gestart met het online publiceren van uiteenlopende kwaliteitsindicatoren die Bergman Clinics meet en/of inzichtelijk heeft. Een belangrijke stap naar het transparant maken van de kwaliteit van de behandelingen die wij u bieden.

In het 1e kwartaal 2015 zijn we gestart met het online publiceren van uiteenlopende kwaliteitsindicatoren die Bergman Clinics meet en/of inzichtelijk heeft. Een belangrijke stap naar het transparant maken van de kwaliteit van de behandelingen die wij u bieden.

Het openbaar maken van kwaliteit- en behandeluitkomsten zijn in lijn met de visie van Bergman Clinics. Met het openbaar en transparant communiceren van deze uitkomsten neemt Bergman Clinics een leidende rol in binnen de zorg.

Onze kwaliteitsindicatoren zijn ondergebracht in vier pijlers :

  • RESULTAAT VAN DE BEHANDELING
  • VEILIGHEID
  • CLIËNTGERICHTHEID
  • ERVARING VAN ARTS EN TEAM


de uitkomsten

De kwaliteit- en behandeluitkomsten publiceren wij op onze website. U vindt deze op algemeen niveau onder  kwaliteit, maar ook op divisie en aandoeningsniveau. Kijk bijvoorbeeld eens bij Bergman Clinics | Bewegingszorg of voor de uitkomsten per aandoening op de pagina bij rughernia en stressincontinentie.

De uitkomsten die we publiceren zijn o.a. het aantal cliënten en behandelingen dat Bergman Clinics per jaar in haar vestigingen ontvangt en uitvoert. Maar ook de mate van tevredenheid van onze cliënten, het aantal klachten per jaar en internationale kwaliteitsstandaarden zoals PROM’s (Patient Related Outcome Measurements).

Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Beste cliënten, i.v.m. de aangescherpte Corona-maatregelen worden van maandag 20 december t/m vrijdag 14 januari geen nieuwe afspraken voor injectable-behandelingen & huidtherapie ingepland.
Wanneer u al een afspraak hiervoor heeft in deze periode wordt u gebeld om deze in overleg te verplaatsen. De afspraken voor alle andere behandelingen gaan door. 

 

Bergman Clinics

Let op: op dit moment hebben we te maken met een telefonische storing en zijn we niet goed bereikbaar. We werken hard aan een oplossing!