Bergman Clinics transparant over kwaliteit

15 jun

In het 1e kwartaal 2015 zijn we gestart met het online publiceren van uiteenlopende kwaliteitsindicatoren die Bergman Clinics meet en/of inzichtelijk heeft. Een belangrijke stap naar het transparant maken van de kwaliteit van de behandelingen die wij u bieden.

Het openbaar maken van kwaliteit- en behandeluitkomsten zijn in lijn met de visie van Bergman Clinics. Met het openbaar en transparant communiceren van deze uitkomsten neemt Bergman Clinics een leidende rol in binnen de zorg.

Onze kwaliteitsindicatoren zijn ondergebracht in vier pijlers :

  • RESULTAAT VAN DE BEHANDELING
  • VEILIGHEID
  • CLIËNTGERICHTHEID
  • ERVARING VAN ARTS EN TEAM


de uitkomsten

De kwaliteit- en behandeluitkomsten publiceren wij op onze website. U vindt deze op algemeen niveau onder  kwaliteit, maar ook op divisie en aandoeningsniveau. Kijk bijvoorbeeld eens bij Bergman Clinics | Bewegingszorg of voor de uitkomsten per aandoening op de pagina bij rughernia en stressincontinentie.

De uitkomsten die we publiceren zijn o.a. het aantal cliënten en behandelingen dat Bergman Clinics per jaar in haar vestigingen ontvangt en uitvoert. Maar ook de mate van tevredenheid van onze cliënten, het aantal klachten per jaar en internationale kwaliteitsstandaarden zoals PROM’s (Patient Related Outcome Measurements).



Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Het is momenteel erg druk bij ons Contact & Service Center. Daardoor kan het iets langer duren voordat u telefonisch te woord wordt gestaan. Alvast dank voor uw begrip.

Vanaf begin mei hebben wij onze zorg stapsgewijs uitgebreid. U bent nu weer welkom voor alle verzekerde en onverzekerde zorg die wij voor het uitbreken van het coronavirus ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen alles om u zo snel mogelijk te helpen. We willen uw bezoek aan onze focuskliniek veilig laten verlopen en hebben hiervoor de benodigde maatregelen getroffen. 

  • Om de 1.5 meter afstand in de klinieken te waarborgen, zijn veel consulten nog telefonisch. U wordt gebeld wanneer uw afspraak in de kliniek is, anders is deze telefonisch.
  • Wanneer uw afspraak voor een behandeling /operatie eerder is afgezegd i.v.m. corona, bellen wij u zo snel mogelijk voor een nieuwe afspraak. Toch vragen wij u nog even geduld te hebben. Wij volgen bij het herplannen de richtlijnen van het RIVM en urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

 Kijk hier voor meer informatie.