
Bergman Clinics transparant over kwaliteit
In het 1e kwartaal 2015 zijn we gestart met het online publiceren van uiteenlopende kwaliteitsindicatoren die Bergman Clinics meet en/of inzichtelijk heeft. Een belangrijke stap naar het transparant maken van de kwaliteit van de behandelingen die wij u bieden.
In het 1e kwartaal 2015 zijn we gestart met het online publiceren van uiteenlopende kwaliteitsindicatoren die Bergman Clinics meet en/of inzichtelijk heeft. Een belangrijke stap naar het transparant maken van de kwaliteit van de behandelingen die wij u bieden.
Het openbaar maken van kwaliteit- en behandeluitkomsten zijn in lijn met de visie van Bergman Clinics. Met het openbaar en transparant communiceren van deze uitkomsten neemt Bergman Clinics een leidende rol in binnen de zorg.
Onze kwaliteitsindicatoren zijn ondergebracht in vier pijlers :
- RESULTAAT VAN DE BEHANDELING
- VEILIGHEID
- CLIËNTGERICHTHEID
- ERVARING VAN ARTS EN TEAM
de uitkomsten
De kwaliteit- en behandeluitkomsten publiceren wij op onze website. U vindt deze op algemeen niveau onder kwaliteit, maar ook op divisie en aandoeningsniveau. Kijk bijvoorbeeld eens bij Bergman Clinics | Bewegingszorg of voor de uitkomsten per aandoening op de pagina bij rughernia en stressincontinentie.
De uitkomsten die we publiceren zijn o.a. het aantal cliënten en behandelingen dat Bergman Clinics per jaar in haar vestigingen ontvangt en uitvoert. Maar ook de mate van tevredenheid van onze cliënten, het aantal klachten per jaar en internationale kwaliteitsstandaarden zoals PROM’s (Patient Related Outcome Measurements).