Kwaliteitskompas: Inzicht in kwaliteit en behandeluitkomsten bi…

27 nov

Hoogwaardigheid en transparantie zijn kernwaarden voor Bergman Clinics én we weten dat cliënten en verwijzers steeds nadrukkelijker op zoek gaan naar inzicht over de kwaliteit van zorgaanbieders.

Het is daarom dat we opnieuw de kwaliteit- & behandeluitkomsten op behandelingsniveau voor tien van onze grootste zorgprogramma’s online publiceren.

Daar voegen we nu  ook weer ons Bergman Clinics Kwaliteitskompas aan toe.
Met dit Kwaliteitskompas, op basis van de data over 2016, geven we cliënten, verwijzers en stakeholders laagdrempelig een beeld van onze totale organisatie, van de klinieken per zorgcategorie en van de zorgprogramma’s waarvan de gegevens nu beschikbaar zijn.

Hiermee zetten we een mooi vervolgstap waarmee we als organisatie voorop willen blijven lopen in transparante communicatie.

Dit slechts een stap is op een lange weg. Ook volgend jaar zullen we doorgaan met het uitbreiden van kwaliteits-gegevens op behandelingsniveau en het updaten van het Kwaliteitskompas.

Download het Kwaliteitskompas via de website: www.bergmanclinics.nl/kwaliteit
of open direct  via deze link



Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Het is momenteel erg druk bij ons Contact & Service Center. Daardoor kan het iets langer duren voordat u telefonisch te woord wordt gestaan. Alvast dank voor uw begrip.

Vanaf begin mei hebben wij onze zorg stapsgewijs uitgebreid. U bent nu weer welkom voor alle verzekerde en onverzekerde zorg die wij voor het uitbreken van het coronavirus ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen alles om u zo snel mogelijk te helpen. We willen uw bezoek aan onze focuskliniek veilig laten verlopen en hebben hiervoor de benodigde maatregelen getroffen. 

  • Om de 1.5 meter afstand in de klinieken te waarborgen, zijn veel consulten nog telefonisch. U wordt gebeld wanneer uw afspraak in de kliniek is, anders is deze telefonisch.
  • Wanneer uw afspraak voor een behandeling /operatie eerder is afgezegd i.v.m. corona, bellen wij u zo snel mogelijk voor een nieuwe afspraak. Toch vragen wij u nog even geduld te hebben. Wij volgen bij het herplannen de richtlijnen van het RIVM en urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

 Kijk hier voor meer informatie.