Mijn Bergman Clinics, de nieuwe app voor cliënten, gelanceerd!

04 dec

Met de Mijn Bergman Clinics App krijgt de cliënt voor, tijdens én na de behandeling de informatie gedoseerd in korte berichten en herinneringen. Op het moment dat het voor de cliënt écht relevant is. Zo zorgt Bergman Clinics ervoor dat de cliënt nog beter is voorbereid op zijn of haar behandeling en herstel, voor een optimaal behandelresultaat. Een gebruiksvriendelijk en makkelijk te gebruiken app. Voor de cliënt zelf en eventueel de directe omgeving.

De voordelen op een rij:

  • Uw eigen persoonlijke tijdlijn met korte en relevante berichten
  • Voor, tijdens en na de behandeling de juiste informatie
  • Gebruiksvriendelijk en gratis te downloaden
  • Altijd en overal beschikbaar 
  • Handig voor uzelf en uw omgeving (familieleden)
  • Goede voorbereiding op uw behandeling en herstel 

Meer informatie? Klik hier

 



Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Het is momenteel erg druk bij ons Contact & Service Center. Daardoor kan het iets langer duren voordat u telefonisch te woord wordt gestaan. Alvast dank voor uw begrip.

Vanaf begin mei hebben wij onze zorg stapsgewijs uitgebreid. U bent nu weer welkom voor alle verzekerde en onverzekerde zorg die wij voor het uitbreken van het coronavirus ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen alles om u zo snel mogelijk te helpen. We willen uw bezoek aan onze focuskliniek veilig laten verlopen en hebben hiervoor de benodigde maatregelen getroffen. 

  • Om de 1.5 meter afstand in de klinieken te waarborgen, zijn veel consulten nog telefonisch. U wordt gebeld wanneer uw afspraak in de kliniek is, anders is deze telefonisch.
  • Wanneer uw afspraak voor een behandeling /operatie eerder is afgezegd i.v.m. corona, bellen wij u zo snel mogelijk voor een nieuwe afspraak. Toch vragen wij u nog even geduld te hebben. Wij volgen bij het herplannen de richtlijnen van het RIVM en urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

 Kijk hier voor meer informatie.