Bel voor informatie 088 9000 500 (lokaal tarief)
Verwijzers Mijn Bergman Clinics
Tekst a| A       Contrast +| --
GA TERUG
Veel gestelde vragen over injectables
Bey is here! Bey is here!
Be youthful. Be beautiful. Be you.

BEAUTY & CLINIC
Be youthful. Be beautiful. Be you. BEAUTY & CLINICBezoek de website
Janine - 45 jaar,
rimpelbehandeling
Janine - 45 jaar, rimpelbehandeling
"Ik zie er weer uit zoals ik me voel""Ik zie er weer uit zoals ik me voel"
Open Dag op zaterdag 16 november Open Dag op zaterdag 16 november
Geïnteresseerd in Ooglaseren, Lensimplantaten of Cosmetische Chirurgie? Meld je aan voor de Open Dag op zaterdag 16 november.Geïnteresseerd in Ooglaseren, Lensimplantaten of Cosmetische Chirurgie? Meld je aan voor de Open Dag op zaterdag 16 november.

Toon submenu

Veel gestelde vragen over injectables

Het kan zijn dat u na het lezen van alle informatie nog vragen hebt. Hieronder staan de antwoorden op de vragen die het meest aan ons gesteld worden. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.




Wanneer gebruik je Botox® ?

Het verminderen/voorkomen van voorhoofdslijnen, fronsrimpels, kraaienpootjes/lachrimpels, omlaag staande mondhoeken, gummy smile, kin.

Wanneer gebruik je fillers?

Verminderen van lijnen en rimpels in het gezicht, corrigeren van volume verlies in het gezicht, contour verbetering, handverjonging, verminderen van rimpels en lijnen in het decolleté.

Zijn er complicaties te verwachten na een Botox® behandeling?

Zoals bij elke inspuiting kan er gedurende enkele dagen een blauwe of een pijnlijke plek ontstaan op de plaats van de injectie. Complicaties komen zelden voor. De meest beschreven risico’s zijn gelukkig tijdelijk. Een infectie komt slechts uiterst zelden voor. Zelden ontstaat een asymmetrie in de mimiek of een hangende wenkbrauw. Dit verdwijnt na enkele maanden, maar kan in de meeste gevallen worden gecorrigeerd. Zeer zelden wordt een lichtjes afhangend ooglid gerapporteerd. Dit verdwijnt na 1 tot 3 maanden.

Hoe snel zie je het resultaat van een behandeling?

Enkele dagen na de Botox® behandeling begint de Botox® te werken en neemt de spieractiviteit af. Na twee weken is het effect op de spier maximaal. De rimpels zijn veel minder diep en de huid wordt steeds gladder. Het effect van een Botox®  behandeling blijft gemiddeld 3 tot 6 maanden zichtbaar. Het resultaat van fillers is direct zichtbaar. Echter na ongeveer 3 weken is het effect optimaal. Het resultaat is afhankelijk van het behandelde gebied 9 tot 12 maanden zichtbaar.

Wat is het resultaat van andere cliënten met injectables?

Onze Bey-ervaringen website is speciaal ontwikkeld om de ervaringen van andere cliënten die jou voor gingen te delen. Op deze website kun je alle voor & na foto's zien en persoonlijke ervaringen lezen.

Als ik jong begin met een behandeling en ik stop, word ik dan ineens sneller oud in mijn gezicht?

 Het tegendeel is juist waar. Botox® kan bijv. uit preventief oogpunt worden toegepast om juist te voorkomen dat rimpels ontstaan. Hierdoor zet je min of meer het verouderingsproces een tijdje stil, waardoor dit proces dus vooruit wordt geschoven. Mocht je daarna ertoe besluiten de behandeling te stoppen dan zal het verouderingsproces in de normale snelheid zich voortzetten.

Mag je Botox® of fillers gebruiken als je zwanger bent en/of borstvoeding geeft?

Nee, wij adviseren geen Botox® en/of fillers te gebruiken als je zwanger bent en/of borstvoeding geeft.

Mag ik na behandeling met injectables naar de sauna of zonnebank?

Vermijd sauna en zonnebank tot 1 week na behandeling

Mag ik naar de schoonheidsspecialiste na een behandeling met fillers?

U mag in het behandelde gebied de eerste twee weken geen behandelingen bij een schoonheidsspecialiste ondergaan. Denk hierbij aan peelings, microdermabrasie, bindweefsel massage etc.

Wat is Botox?

Botox of botuline toxine is een eiwit dat spieren ontspant. Deze wordt al jaren gebruikt in de geneeskunde. Het blokkeert de prikkeloverdracht van zenuwen naar spieren waardoor de werking van de spieren afneemt of stil komt te liggen. Het eiwit wordt in uiterst kleine hoeveelheden en sterk verdund, geïnjecteerd in de spiervezels. Hierdoor is de kans op complicaties en bijwerkingen zeer klein.

Worden er permanente of tijdelijke fillers gebruikt bij Bey by Bergman Clinics?

Sinds 2015 is het gebruik van permanente fillers bij de wet verboden in Nederland. Dit in verband met complicaties van permanente fillers. Vanzelfsprekend staat uw veiligheid en gezondheid op nummer één bij ons. Wij gebruiken uitsluitend tijdelijke fillers van A- merken.

Ik heb permanente fillers, mag ik dan tijdelijke fillers gebruiken nu ik ouder word?

Uit diverse wetenschappelijke studies is gebleken dat er juist meer complicaties ontstaan bij het gebruik van tijdelijke fillers bij patienten die reeds permanente fillers hebben. Het wordt daarom afgeraden om een behandeling met tijdelijke fillers te ondergaan wanneer u reeds permanente fillers heeft.

Mag ik tijdens één behandeling zowel botox als fillers ingespoten krijgen?

Indien er verschillende gebieden behandeld moeten worden, is een combinatiebehandeling goed mogelijk. Denk aan Botox behandeling voor de fronsrimpel en fillerbehandeling voor de lippen. Bij eenzelfde gebied wordt gebruik van botox tegelijk met fillers afgeraden. Denk aan botox én filler behandeling voor de fronsrimpel. Met gelijktijdige gebruik van fillers bestaat er een grotere kans op doorlekken van botox naar andere spieren.

Welke merk botox en fillers worden gebruikt bij Bey by Bergman Clinics?

Bij Bey by Bergman Clinics staat kwaliteit en veiligheid voorop. Wij werken daarom uitsluitend met A-merken waaronder Restylane, Juvederm, Radiesse,  Botox® en Azzalure.


Informatie aanvraag Bel mij terug

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.



clienten
0

Aantal cliënten
2017


Thema: Aantal cliënten
 
DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | UITERLIJK | HUID & VATEN IN 2017 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team


Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.

operatie
0

Aantal operaties in 2017


Thema: Aantal operaties

DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL INVASIEVE INGREPEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | Uiterlijk | Huid & Vaten IN 2017 HEEFT PLAATSGEVONDEN.

Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team

Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.


nps
0

Net Promotor Score (NPS)


Thema: Net promotor score


BERGMAN CLINICS SCOORT

EEN NPS VAN 40

 

DE NPS WORDT GEZIEN ALS DE BELANGRIJKSTE UITKOMST BINNEN CLIËNTTEVREDENHEIDSONDERZOEKEN. HET BEANTWOORDT DE VRAAG IN WELKE MATE IEMAND ONZE KLINIEK AANBEVEELT AAN VRIENDEN/FAMILIE OF COLLEGA’S?

Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.

Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.

Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2016 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 44 (FKG monitor 2016).

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0

Tevredenheids-
onderzoek 2017

Bekijk de individuele metingen

rapport

Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de informatie voorafgaand aan behandeling

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE in 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN INFORMATIE DIE ZE VOORAF AAN DE BEHANDELING HEBBEN GEKREGEN.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport

Rapportcijfer voor de behandeling

8,5

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de behandeling
Dit cijfer geeft de gemiddelde score die cliënten die het afgelopen jaar zijn behandeld ons hebben gegeven ten aanzien van de behandeling.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid

Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


rapport

Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

8,2

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2016 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE NAZORG

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid

Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport

Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

8,4

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening door de behandelaar.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


rapport

Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

8,4

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

DIT CIJFER GEEFT DE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN van de indruk van de kliniek.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.





Thema: Totaal rapportcijfer

Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar zijn behandeld, ons hebben gegeven.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0
Kwaliteits-
rapportages

Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.