veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

De link in de uitnodiging naar de PROMs vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

U kunt de volgende opties proberen:

  • Controleer of u verbinding heeft met internet. (Worden andere internetpagina’s wel weergegeven?)
  • Houdt tijdens het klikken op de link, de Ctrl-toets van uw computer ingedrukt. Soms wordt het openen van een link in een ontvangen e-mail geblokkeerd door de computer.
  • Indien er niets gebeurt als u op de link klik, start dan handmatig uw internetbrowser, nadat u verbinding heeft gemaakt met internet. Kopieer vervolgens de tekst van de link (de tekst waar http of https voor staat) en plak deze in de adresbalk van uw internetbrowser.
  • Controleer of de link op één lijn staat in de e-mail. Soms is de link te lang en wordt deze door het mailprogramma over twee regels verspreid. Dit kan er toe leiden dat niet alle codes worden doorgegeven naar de vragenlijst. Kopieer dan handmatig de volledige link naar de adresbalk van uw internet browser.

Indien u nog steeds problemen ondervindt kunt u een e-mail sturen naar proms@bergmanclinics.nl onder vermelding van uw naam en de link zoals u die probeerde te openen.

Contact opnemen
Bergman Clinics

Op dit moment ondervinden wij hinder van een storing bij Odido. Hierdoor is ons Contact & Service Center minder goed bereikbaar. Dit kan ertoe leiden dat wij u minder snel kunnen helpen dan u van ons gewend bent. Wij adviseren u vriendelijk om, indien het niet urgent is, op een later moment terug te bellen. Dank voor uw geduld en begrip.

Gebruik mijnbergmanclinics.nl om afspraken te beheren, je dossier in te zien, afspraakinformatie te bekijken, correspondentie te volgen, persoonsgegevens te controleren of aan te vullen en herhaalrecepten op te vragen.