Onze COVID-19 maatregelen Sluiten

Veelgestelde vragen

De link in de uitnodiging naar de PROMs vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

U kunt de volgende opties proberen:

  • Controleer of u verbinding heeft met internet. (Worden andere internetpagina’s wel weergegeven?)
  • Houdt tijdens het klikken op de link, de Ctrl-toets van uw computer ingedrukt. Soms wordt het openen van een link in een ontvangen e-mail geblokkeerd door de computer.
  • Indien er niets gebeurt als u op de link klik, start dan handmatig uw internetbrowser, nadat u verbinding heeft gemaakt met internet. Kopieer vervolgens de tekst van de link (de tekst waar http of https voor staat) en plak deze in de adresbalk van uw internetbrowser.
  • Controleer of de link op één lijn staat in de e-mail. Soms is de link te lang en wordt deze door het mailprogramma over twee regels verspreid. Dit kan er toe leiden dat niet alle codes worden doorgegeven naar de vragenlijst. Kopieer dan handmatig de volledige link naar de adresbalk van uw internet browser.

Indien u nog steeds problemen ondervindt kunt u een e-mail sturen naar proms@bergmanclinics.nl onder vermelding van uw naam en de link zoals u die probeerde te openen.

Contact opnemen
 
Bergman Clinics

Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Ook bij Bergman Clinics, Bey by Bergman Clinics en Memira hebben wij maatregelen getroffen. Hier leest u welke maatregelen dit zijn. 

 

 

Bergman Clinics

 

De vraag naar medische zorg bij Bergman Clinics stijgt de laatste maanden sterk en harder dan eerder voorzien. Daardoor kunnen telefonische wachttijden op sommige momenten langer zijn dan u van ons gewend bent.

Graag attenderen we u erop dat bellen vaak niet noodzakelijk is of niet de snelste manier om uw vraag beantwoord te krijgen. We helpen u graag ook op andere manieren. Bekijk de opties hier

We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te woord te staan.