Specifieke afspraken / kortingen

Kwaliteit is onze dagelijkse zorg

Wij maken de medische zorg elke dag beter...

Tekst a|A     Contrast +|--

 Op deze pagina vindt u specifieke informatie die betrekking heeft op Bergman Clinics | Ogen.

Vergoeding vanuit aanvullende verzekering

Ooglaseren, lensimplantatie en ooglidchirurgie worden meestal niet vergoed vanuit de basisverzekering. Vanuit een aanvullende verzekering is vergoeding wel mogelijk. Check uw polisvoorwaarden of vraag de exacte vergoeding na bij uw zorgverzekeraar.

10% korting op uw behandeling

Bent u aanvullend verzekerd bij een van de onderstaande zorgverzekeraars, dan krijgt u 10% korting op uw ooglaserbehandeling of lensimplantatie.

Koepel CZ

  • CZ
  • Nationale Nederlanden
  • Just
  • OHRA

Koepel VGZ

  • Bewuzt
  • IZZ Zorgverzekeraar
  • Univé
  • ZEKUR
  • UMC
  • VGZ
  • Besured
  • National Academic
  • Promovendum

Koepel Zilveren Kruis Achmea

  • De Friesland Zorgverzekeraar
  • Pro Life
  • FBTO
  • Interpolis
  • Ziezo
  • Zilveren Kruis

 

 



Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Van 15 december t/m 9 februari zijn nieuwe maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:

  • Heeft u een afspraak voor verzekerde zorg of cosmetische chirurgie, dan blijft uw afspraak gewoon staan. U hoeft geen contact met ons op te nemen. Bij eventuele wijzingen van uw afspraak nemen wij contact met u op.
  • In de kliniek mag u alleen geen begeleider meenemen.*
  • Wanneer u ouder bent dan 12 jaar dient u in de kliniek een mondkapje te dragen.
  • Heeft u een afspraak voor een onverzekerde huidbehandeling en/of een behandeling met injectables, dan wordt uw afspraak verplaatst. Wij bellen u voor een nieuwe afspraak. U hoeft niet zelf te bellen.
  • Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.

*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.

Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen.