DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | BEWEGEN IN 2017 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Domein: Ervaring arts en team
Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.
Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.
0
Aantal operaties in 2017
Thema: Aantal operaties
DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL INVASIEVE INGREPEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | Bewegen IN 2017 HEEFT PLAATSGEVONDEN.
Definitie invasieve ingrepen: Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Domein: Ervaring arts en team
Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.
Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.
0
Net Promotor Score (NPS)
Thema: Net promotor score
BERGMAN CLINICS SCOORT EEN NPS VAN 53 HET LANDELIJKE GEMIDDELDE VAN ZIEKENHUIZEN is 44
DE NPS WORDT GEZIEN ALS DE BELANGRIJKSTE UITKOMST BINNEN CLIËNTTEVREDENHEIDSONDERZOEKEN. HET BEANTWOORDT DE VRAAG IN WELKE MATE IEMAND ONZE KLINIEK AANBEVEELT AAN VRIENDEN/FAMILIE OF COLLEGA’S?
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.
Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
0
Tevredenheids- onderzoek 2017
Bekijk de individuele metingen
Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,5
Bekijk de details
Thema: Rapportcijfer voor de informatie voorafgaand aan behandeling
DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN INFORMATIE DIE ZE VOORAF AAN DE BEHANDELING HEBBEN GEKREGEN.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,6
Bekijk de details
Thema: Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
DIT CIJFER GEEFT DE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE INDRUK VAN DE KLINIEK.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,6
Bekijk de details
Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening door de behandelaar.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de behandeling
8,5
Bekijk de details
Thema: Rapportcijfer voor de behandeling
Dit cijfer geeft de gemiddelde score die cliënten die het afgelopen jaar zijn behandeld ons hebben gegeven ten aanzien van de behandeling.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,1
Bekijk de details
Thema: Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE NAZORG
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Thema: Totaal rapportcijfer
Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar zijn behandeld, ons hebben gegeven.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Belangrijk: Indien u met behulp van een navigatiesysteem reist! U kunt dan het beste Keverdijk 81 t/m 93 intoetsen, dit is het laatste woonblok aan de Keverdijk. Na het laatste woonhuis gaat de Keverdijk gaat over in de Rijksweg. Volg deze weg en sla na +/- 300 meter rechtsaf, u heeft Bergman Clinics | Bewegen | Naarden bereikt
Met de auto:
Vanaf afslag Bussum (A1 vanuit Amersfoort en Utrecht):
Komende uit de richting van Amersfoort en Utrecht volgt u de A1 richting Amsterdam en neemt u afslag Bussum (afslag 7). U volgt de afslag met de weg mee omhoog. Bij het kruispunt slaat u vervolgens rechtsaf en blijft u op de Amersfoortsestraatweg rechtdoor rijden. Bij het stoplicht blijft u deze weg volgen, aan uw linkerhand passeert u hotel Jan Tabak. Na +/- 800 meter nadert u een rotonde, u neemt hier de afslag rechtdoor. U bevindt zich nu op de Godelindeweg. Volg deze weg en ga bij het stoplicht rechtdoor. U bevindt zich nu op de Rijksweg. Na +/- 400 meter nadert u opnieuw stoplichten waar u rechtdoor de Rijksweg blijft volgen. Na ongeveer 1 km neemt u op de rotonde de eerste afslag rechts en vervolgens slaat u direct links af. Er staat hier een onderbord met verboden in te rijden tussen 07.00u – 09.00u (i.v.m. sluipverkeer tijdens de spits). Dit kunt u negeren. U kunt deze weg in rijden, de kliniek is gewoon bereikbaar. Volg deze weg en sla na +/- 300 meter rechtsaf (eerste inrit), u heeft Bergman Clinics | Bewegen | Naarden bereikt. U dient zich bij de receptie op de begane grond te melden.
Vanaf afslag Naarden- West (A1 vanuit Amsterdam):
Komende uit de richting van Amsterdam volgt u de A1 richting Amersfoort en neemt u de afslag Naarden-West. Volg de weg en neem na +/- 800 meter de tweede afslag op de rotonde (linksaf). Sla bij de kruising meteen weer links af. Er staat hier een onderbord met verboden in te rijden tussen 07.00u – 09.00u (i.v.m. sluipverkeer tijdens de spits). Dit kunt u negeren. U kunt deze weg in rijden, de kliniek is gewoon bereikbaar. Volg de weg en sla na +/- 300 meter rechts af, u heeft de Bergman Clinics | Bewegen | Naarden bereikt. U dient zich bij de receptie op de begane grond te melden.
Wilt u per openbaar vervoer komen? Neem dan contact op met OV Reisinformatie, telefoonnummer: 0900-9292.
Advies: Bushalte Rubberstraat en Bushalte Keverdijk Naarden hebben de kortste looptijd om bij Bergman Clinics in Naarden te komen met OV (+/- 10 min.).
Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.
Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken. Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.
//= CLIENT_NAME ?>
Van 15 december t/m 9 februari zijn nieuwe maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:
Heeft u een afspraak voor verzekerde zorg of cosmetische chirurgie, dan blijft uw afspraak gewoon staan. U hoeft geen contact met ons op te nemen. Bij eventuele wijzingen van uw afspraak nemen wij contact met u op.
In de kliniek mag u alleen geen begeleider meenemen.*
Wanneer u ouder bent dan 12 jaar dient u in de kliniek een mondkapje te dragen.
Heeft u een afspraak voor een onverzekerde huidbehandeling en/of een behandeling met injectables, dan wordt uw afspraak verplaatst. Wij bellen u voor een nieuwe afspraak. U hoeft niet zelf te bellen.
Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.
*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.