Belvoor informatie 088 9000 500 (lokaal tarief)
HUISARTSEN DOORVERWIJZERS
Tekst a| A       Contrast +| --
Menu
GA TERUG
Locaties Bergman Clinics

Vrouwenzorg Amsterdam - Buitenveldert

Noordhollandstraat 61-A
1081 AS
Amsterdam

Openingstijden:
  • Maandag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Dinsdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Woensdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Donderdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur

TELEFOON: 088 9000 500

e-mail: info@bergmanclinics.nl
website: www.bergmanclinics.nl

Ga direct naar de homepage van:

Vrouwenzorg

SPECIALISTEN:


De kliniek voor Vrouwenzorg in Amsterdam is totstand gekomen in samenwerking met het AMC Amsterdam en VU medisch centrum met het doel om multidisciplinaire zorg te bieden aan vrouwen met bekkenbodemklachten maar ook afwijkend uitstrijkje en voor sterilisatie met Essure.

In deze vestiging biedt Bergman Clincis opleidingsmogelijkheden voor specialisten in opleiding en wordt er wetenschappelijk onderzoek gedaan naar bekkenbodemklachten.

Een aantal medisch specialisten in het medisch team van de Kliniek voor Vrouwenzorg in Amsterdam zijn ook verbonden aan het AMC Amsterdam en VU medisch centrum

OPERATIEVE DAGBEHANDELING IN Medisch Centrum Amstelveen

Wij voeren de operatieve ingrepen in dagbehandeling uit in Medisch Centrum Amstelveen te Amsterdam. De toepassing van moderne technieken maakt meer operaties in dagbehandeling mogelijk. Voor bepaalde operaties in dagbehandeling zijn wij uniek in Nederland. Onze efficiënte logistiek rondom het operatietraject zorgt ervoor dat u in principe binnen twee weken na het stellen van de diagnose kan worden geopereerd. Ook operatieve ingrepen met overnachting behoren tot de mogelijkheden.

Voor meer informatie over:
Medisch Centrum Amstelveen www.mc-amstelveen.nl  

KLINISCHE OPERATIES IN HET AMC AMSTERDAM en VU Medisch Centrum

Voor complexere operatieve ingrepen, waarbij een langduriger verblijf noodzakelijk is, verwijzen wij cliënten door naar het AMC Amsterdam of VU Medisch Centrum. Zij zullen daar worden geopereerd door één gynaecoloog die verbonden is aan zowel Bergman Clincs | Vrouwenzorg als het AMC Amsterdam of VU Medisch Centrum..

Voor meer informatie over:
AMC Amsterdam zie www.amc.nl
VU Medisch Centrum zie www.vumc.nl





clienten
0

Aantal cliënten
2015


Thema: Aantal cliënten

DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | vrouwenZORG IN 2015 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

operaties
0

Aantal behandelingen
2014


Thema: Aantal behandelingen

DIT CIJFER MAAKT INZICHTELIJK HOEVEEL BEHANDELINGEN ER BIJ BERGMAN CLINICS | vrouwenzorg IN 2014 HEBBEN PLAATSGEVONDEN.

Kwalitatief hoogwaardigde medische zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het veelvuldig verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelende team.



Domein: Ervaring arts en team


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


nps
0

Net Promotor Score (NPS)


Thema: Net promotor score

 

BERGMAN CLINICS SCOORT EEN NPS VAN 38
HET LANDELIJKE GEMIDDELDE VAN  ZIEKENHUIZEN is 26

 

We vragen voor alle vestigingen de Net Promotor Score uit. De NPS wordt gezien als de golden question binnen cliënttevredenheidsonderzoek. In welke mate zou u onze kliniek aanbevelen aan vrienden/familie of collega’s?

Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen. Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.

Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2015.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

research
0

Tevredenheids-
onderzoek 2015

Bekijk de individuele metingen

research

Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling

8,1

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de informatie voorafgaand aan behandeling

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE in 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN INFORMATIE DIE ZE VOORAF AAN DE BEHANDELING HEBBEN GEKREGEN.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

research

Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

8,4

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

DIT CIJFER GEEFT DE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE INDRUK VAN DE KLINIEK.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

 

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


research

Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

8,5

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening
door de behandelaar.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

research

Rapportcijfer voor de behandeling

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de behandeling

Dit cijfer geeft de gemiddelde score weer die cliënten die het afgelopen jaar zijn behandeld ons hebben gegeven ten aanzien van de behandeling.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


research

Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE nazorg

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.





Thema: Totaal rapportcijfer
Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar, zijn behandeld ons hebben gegeven.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2015.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0
Kwaliteits-
rapportages



Locatie en route naar Amsterdam


Bereken uw route naar Amsterdam

Uw adres:
Uw woonplaats:


MET DE AUTO

Vanaf de A9:

Afslag Ouderkerk ad Amstel/ Amstelveen-Oost. Volg borden Amstelveen-noord. Bij de stoplichten tegen over de brandweer kazerne linksaf, u rijdt nu op de Oranjebaan.Bij het 2e stoplicht rechtsaf, richting Amstelveen-Noord/ Amsterdam. U rijdt (naast de trambaan) op de Beneluxbaan. Na ongeveer 2,5 km ziet u aan de linkerkant een winkelcentrum met een Jumbo-supermarkt.

Bij het volgende stoplicht gaat u linksaf (de van Nijenrodeweg op) hier neemt u de 2e linksaf. U bevindt zich nu op de Noordhollandstraat, na 500 m ziet u Bergman Clinics | Vrouwenzorg aan uw linkerhand.

Vanaf de ring A10:

Neem afslag 108 (Oud zuid/ Olympisch stadion/VU). Ga onderaan afslag richting Amstelveen/VU (u zit nu op de Amstelveenseweg). Langs VU rechtdoor blijven rijden. Na restaurant “de veranda” de 1e links (de van Nijenrodeweg op).

Op deze weg neemt u de 4e rechts (dit is de Noordhollandstraat) na 500 m ziet u Bergman Clinics | Vrouwenzorg aan uw linkerhand.

MET HET OPENBAAR VERVOER

Tram 5 en sneltram 51 halte Van Boshuizenstraat.

Vanuit Gein:

Metro 54 tot Spaklerweg daar sneltram 51 richting Westwijk.Uitstappen Van Boshuizenstraat. Metro 50 tot Amsterdam Zuid/WTC vanaf hier (snel)tram 5 of 51. Uitstappen bij de halte Van Boshuizenstraat.

Vanaf Gaasperplas:

Metro 53 Spaklerweg daar sneltram 51 richting Westwijk. Uitstappen bij de halte Van Boshuizenstraat. Vanaf de halte Van Boshuizenstraat is het 5 min lopen. U loopt een klein stukje mee in de richting van uw tram u gaat voorbij de Jumbo-supermarkt rechtsaf de Cuserstraat in. Daarna 3e rechts. Hier ziet u Bergman Clinics | Vrouwenzorg aan uw rechterhand.



Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics gebruikt cookies. Doorgaan betekent akkoord. Bergman Clinics gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren, voor social media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Meer weten over deze cookies, klik dan op "Meer informatie". Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Meer informatie