Bergman Clinics | Uiterlijk | Utrecht

Maliebaan 10A
3581CN
Utrecht

Rolstoeltoegankelijkheid Wifi Leestafel/leesmap
Openingstijden:
  • Maandag van 08.30 tot 17.00 uur
  • Dinsdag van 08.30 tot 17.00 uur
  • Woensdag van 08.30 tot 17.00 uur
  • Donderdag van 08.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur
  • Zaterdag van 08:30 tot 17:00 uur

In de even weken is de vestiging Utrecht op zaterdag open tot 14.00 uur.

Verhuizing
Bey by Bergman Clinics Bilthoven is verhuisd! 
Onze nieuwe locatie is aan de Maliebaan 10A in Utrecht

Telefoon: 088 9000 535

Wilt u contact met ons opnemen, ga dan naar onze contactpagina. website: https://www.bergmanclinics.nl

Ga direct naar de homepage van:

Huid & Vaten
Uiterlijk


 

Routebeschrijving

De Bey by Bergman Clinics vestiging in Utrecht bevindt zich aan de Maliebaan net buiten het gezellige centrum van Utrecht. U kunt uw auto voor de deur van de kliniek goed parkeren, dit zijn betaalde parkeerplaatsen. Ook met het openbaar vervoer kunt u ons goed bereiken. 

Met het openbaar vervoer

Met het openbaar vervoer is Bey Clinics te Utrecht erg goed te bereiken. Vanaf Utrecht Centraal station zijn er meerdere buslijnen (lijn 4, 8, 50, 55, 73, 74 en 77) richting Stadschouwburg. Vanaf hier is het nog 7 minuutjes lopen richting Bey Clinics. Loop naar het oosten op de Lucasbrug, richting de Maliesingel/de Wittevrouwensingel. Vervolg uw weg naar de Nachtegaalstraat en sla rechtsaf naar de Maliebaan. Aan uw rechterzijde bevindt zich de kliniek. Rondom de Maliebaan bevinden zich meerdere bushaltes. Voor de actuele reistijden en de voor u snelste route verwijzen wij u naar www.9292ov.nl

Met de auto

Vanaf de A1
Vanaf de A1 volgt u de rechterrijstrook bij het knooppunt Eemnes om de borden A27 richting Utrecht/Hilversum te volgen. Op de A27 neemt u afslag 30 richting Centrum. Ga verder op de Biltse Rading. Neem de Sartreweg naar de Maliebaan in Oost. U voegt in op de Biltse Rading. U neemt op de rotonde de 3e afslag naar de Sartreweg. Neem op de rotonde de 2e afslag. U kan de weg vervolgen naar de Museumlaan. Neem op de rotonde de 3e afslag naar de Maliebaan. Sla rechtsaf naar de Nachtegaalstraat en sla vervolgens linksaf naar de Maliebaan. De bestemming bevind zich aan uw rechterzijde.

Vanaf de A12
Vanaf de A12 volgt u de 3 rechterrijstroken bij het knooppunt 16 t/m 18. Knooppunt Oudenrijn om de borden E35 richting Nieuwegein/Houten te volgen. U houdt links aan en volgt de borden voor Amersfoort/Arnhem/Houten/A27. Vervolgens houdt u rechts aan en rijdt u door op de afslag 18 Houten. Neem op de rotonde de 3e afslag naar de Waterlinieweg. Vervolgens neemt u op de rotonde de 4e afslag. Ga verder op de Museumlaan en rijd naar de Maliebaan. U kunt uw weg vervolgen naar de Museumlaan. Neem op de rotonde de 3e afslag naar de Maliebaan en sla rechtsaf naar de Nachtegaalstraat. Sla dan linksaf naar de Maliebaan en u bevindt de bestemming aan uw rechterzijde.





clienten
0

Aantal cliënten
2017


Thema: Aantal cliënten
 
DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | UITERLIJK | HUID & VATEN IN 2017 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team


Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.

operaties
0

Behandelingen in
2017


Thema: Aantal behandelingen
 
DIT CIJFER MaAKt inzichtelijk hoeveel behandelingen er bij Bergman CLinics | UIterlijk | Huid & Vaten IN 2017 hebben plaatsgevonden.

Kwalitatief hoogwaardigde medische zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het veelvuldig verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelende team.



Domein: Ervaring arts en team

Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.


nps
0

Net Promotor Score (NPS)


Thema: Net promotor score


BERGMAN CLINICS SCOORT

EEN NPS VAN 40

 

DE NPS WORDT GEZIEN ALS DE BELANGRIJKSTE UITKOMST BINNEN CLIËNTTEVREDENHEIDSONDERZOEKEN. HET BEANTWOORDT DE VRAAG IN WELKE MATE IEMAND ONZE KLINIEK AANBEVEELT AAN VRIENDEN/FAMILIE OF COLLEGA’S?

Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.

Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.

Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2016 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 44 (FKG monitor 2016).

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0

Tevredenheids-
onderzoek 2017

Bekijk de individuele metingen

rapport

Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de informatie voorafgaand aan behandeling

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE in 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN INFORMATIE DIE ZE VOORAF AAN DE BEHANDELING HEBBEN GEKREGEN.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport

Rapportcijfer voor de behandeling

8,5

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de behandeling
Dit cijfer geeft de gemiddelde score die cliënten die het afgelopen jaar zijn behandeld ons hebben gegeven ten aanzien van de behandeling.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid

Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


rapport

Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

8,2

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2016 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE NAZORG

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid

Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport

Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

8,4

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening door de behandelaar.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


rapport

Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

8,4

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

DIT CIJFER GEEFT DE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN van de indruk van de kliniek.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.





Thema: Totaal rapportcijfer

Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar zijn behandeld, ons hebben gegeven.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0
Kwaliteits-
rapportages



Locatie en route naar Utrecht


Bereken uw route naar Utrecht

Uw adres:
Uw woonplaats:


Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Vanaf 14 oktober zijn nieuwe maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Uw afspraak bij Bergman Clinics blijft gewoon staan. U mag alleen geen begeleider meenemen de kliniek in*. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen.

Heeft u nog geen afspraak staan, maar wilt u meer informatie over onze wachttijden?  Ook in coronatijd doen wij alles om u zo veilig mogelijk in de kliniek te ontvangen en onze wachttijden kort te houden. We heten u van harte welkom.

*Uitzonderingen hierop vindt u op onze corona pagina.