Bergman Clinics | Maag & Darm | Amsterdam - AMC

Meibergdreef 9 gebouw TK0, "De Rode Luifel"
1105 AZ
Amsterdam

Rolstoeltoegankelijkheid Oplaadpunt elektrische auto Wifi Restaurant/kantinevoorzieningen Leestafel/leesmap
Openingstijden:
  • Maandag van 08.00 tot 17.30 uur
  • Dinsdag van 08.00 tot 17.30 uur
  • Woensdag van 08.00 tot 17.30 uur
  • Donderdag van 08.00 tot 17.30 uur
  • Vrijdag - Gesloten

Telefoon: 088 9000 500 lokaal tarief

Wilt u contact met ons opnemen, ga dan naar onze contactpagina. website: www.bergmanclinics.nl

Ga direct naar de homepage van:

Maag & Darm


Meer informatie over:

Bergman Clinics | Maag & Darm Amsterdam (voorheen Procolo) is het expertisecentrum voor dikke darm onderzoek. Met onze manier van werken kunnen wij snel een diagnose stellen. Op deze locatie kunt u terecht voor darmonderzoek (Coloscopie), maagonderzoek (Gastroscopie) en het Bevolkingsonderzoek darmkanker.

Op de vestiging Amsterdam werken wij samen met de maag-, darm- en leverartsen (MDL artsen) van het Academisch Medisch Centrum (AMC).


Bergman Clinics | Maag & Darm - Procolo, bevindt zich op het terrein van het AMC.

Het gebouw 'De Rode Luifel' is een nieuw, groot rood gebouw dat zich bevindt aan de voorzijde (P1) van het AMC. 

- rode luifel

Bergman Clinics | Maag & Darm Amsterdam - AMC / Rode Luifel bevindt zich op het terrein van het AMC.

Het gebouw 'De Rode Luifel' is een groot rood gebouw dat zich bevindt aan de voorzijde (Hoofdingang) van het AMC. U hoeft het AMC/ de apotheek NIET binnen te gaan!

Bij de eerste glazen ingang bevindt zich de Poliklinische Apotheek van het AMC. De kliniek voor Maag & Darm vindt u bij de tweede glazen ingang.

Ons logo is zichtbaar op de glazen deuren van de ingang aan de Meibergdreef. U kunt aanbellen bij de paal om toegang te krijgen tot de kliniek.

 





clienten
0

Aantal cliënten in
2017


Thema: Aantal cliënten
DiT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | MAAG & DARM | HART IN 2017 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team


Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.

operaties
0

Behandelingen in
2017


Thema: Aantal behandelingen

DIT CIJFER MaAKt inzichtelijk hoeveel behandelingen er bij Bergman CLinics | Maag & Darm | Hart IN 2017 hebben plaatsgevonden.

Kwalitatief hoogwaardigde medische zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het veelvuldig verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelende team.



Domein: Ervaring arts en team


Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.


nps
0

Net Promotor Score (NPS)


Thema: Net promotor score


BERGMAN CLINICS SCOORT EEN NPS VAN 62
HET LANDELIJKE GEMIDDELDE VAN ZIEKENHUIZEN is 44


DE NPS WORDT GEZIEN ALS DE BELANGRIJKSTE UITKOMST BINNEN CLIËNTTEVREDENHEIDSONDERZOEKEN. HET BEANTWOORDT DE VRAAG IN WELKE MATE IEMAND ONZE KLINIEK AANBEVEELT AAN VRIENDEN/FAMILIE OF COLLEGA’S?

Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.

Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.

Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. 

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0

Tevredenheids-
onderzoek 2017

Bekijk de individuele metingen

rapport

Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling

8,4

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de informatie voorafgaand aan behandeling

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN INFORMATIE DIE ZE VOORAF AAN DE BEHANDELING HEBBEN GEKREGEN.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport

Rapportcijfer voor de behandeling

8,6

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de behandeling

Dit cijfer geeft de gemiddelde score die cliënten die het afgelopen jaar zijn behandeld ons hebben gegeven ten aanzien van de behandeling.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


rapport

Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

8,1

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE nazorg

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport

Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

8,7

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening door de behandelaar.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.





Thema: Totaal rapportcijfer

Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar zijn behandeld, ons hebben gegeven.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0
Kwaliteits-
rapportages



Locatie en route naar Amsterdam


Bereken uw route naar Amsterdam

Uw adres:
Uw woonplaats:


Routebeschrijving

Met de auto:
U kunt Bergman Clinics | Maag & Darm Amsterdam bij het AMC, goed bereiken met de auto vanaf de A2 en A9. U kunt de borden AMC aanhouden.

  - Locaties - routebeschrijving-auto.png

Kort parkeren

U rijdt richting de Hoofdentree K+R (Kiss en Ride) van het AMC. Op de route naar de Hoofdentree ziet u de Rode Luifel rechts van u liggen. U kunt kort parkeren voor de Rode Luifel, op de K+R plekken.

Lang parkeren

U rijdt richting de Hoofdentree K+R (Kiss en Ride) van het AMC en neemt de eerste afslag rechts. Direct links ziet u een kleine parkeerplaats met 4 parkeerplekken voor parkeervergunninghouders. Hier kunt u parkeren, zolang het onderzoek duurt. Begeleiding van iemand, die voor coloscopie/ darmonderzoek komt en gelaxeerd is, kan boven bij de balie een parkeervergunning ophalen voor een van deze 4 parkeerplekken.

Helaas worden deze parkeerplekken ook wel ingenomen door anderen dan begeleiding van onze cliënten. De kliniek kan hier helaas geen maatregelen tegen treffen.

Mocht er geen parkeerplek beschikbaar zijn naast de Rode Luifel, dan verwijzen wij u naar P2. Volgt u hiervoor de borden P2.

Klik hier voor een grote plattegrond

Bergman Clinics | Maag & Darm | Amsterdam - AMC

 

Parkeren op P2 van het AMC:

Looproute vanaf P2, buitenom (400 meter, ongeveer 5 min.): U neemt vanuit het trappenhuis van P2, de uitgang naar de straat (niet het AMC in gaan). Hier volgt u de gele borden richting AMC-psychiatrie en de Bascule. Tijdens de hele route houdt u het AMC aan uw rechter hand. Bij de hoofdingang psychiatrie gaat u hier niet naar binnen, maar vervolgt u uw weg langs het AMC, en loopt u onder een loopbrug door. U ziet rechts een grasveld en het gebouw de Rode Luifel. Bergman Clinics Maag & Darm Amsterdam bevindt zich bij de eerste glazen ingang van de Rode Luifel.

Looproute vanaf P2, door het AMC heen (600 meter, ongeveer 7 min):
U loopt vanuit P2 via de loopbrug het AMC in. In het AMC gaat u links, u volgt de borden richting de Poliklinieken. U steekt schuin naar rechts het Voetenplein in het AMC over en volgt nog altijd de borden Poliklinieken/ Hoofduitgang tot in de Poliklinische Apotheek.
In de Poliklinische Apotheek neemt u de roltrap naar beneden en gaat u naar buiten. U gaat buiten direct linksaf naar de tweede glazen ingang van het gebouw. Hier bevindt zich de Kliniek voor Maag & Darm Amsterdam.

NB: Bij het AMC geldt betaald parkeren!


MET HET OPENBAAR VERVOER

U kunt met de trein, bus of metro reizen naar Station Amsterdam Holendrecht.

Hiervandaan is het 10-15 minuten lopen naar de Kliniek voor Maag & Darm Amsterdam. U loopt vanaf het station over het voetpad aan de Paasheuvelweg en volgt de borden richting de hoofdingang van het AMC. De Rode Luifel ligt voor u. Na oversteken gaat u rechtsaf voor de Rode Luifel langs naar de tweede glazen ingang van het gebouw.
Plan u reis op: www.9292ov.nl

TOEGANG TOT DE KLINIEK VOOR Maag & Darm

Via de praatpaal, ongeveer 3 meter voor de ingang (links), kunt u aanbellen om toegang te krijgen tot de Kliniek voor Maag & Darm. Vanuit de vestiging opent een medewerker de schuifdeuren voor u.



Informatie aanvraag
Contact opnemen

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Vanaf 1 december zijn nieuwe maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Uw afspraak bij Bergman Clinics blijft gewoon staan. U mag alleen geen begeleider meenemen de kliniek in*. Wanneer u ouder bent dan 12 jaar, dient u een mondkapje te dragen in de kliniek.

Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen.

Heeft u nog geen afspraak staan, maar wilt u meer informatie over onze wachttijden?  Ook in coronatijd doen wij alles om u zo veilig mogelijk in de kliniek te ontvangen en onze wachttijden kort te houden. We heten u van harte welkom.

*Uitzonderingen hierop vindt u op onze corona pagina.

 - Banners - untitled-design-3.png