Belvoor informatie 088 9000 500 (lokaal tarief)
HUISARTSEN DOORVERWIJZERS
Tekst a| A       Contrast +| --
Menu
GA TERUG
Locaties Bergman Clinics

Inwendige Zorg Amsterdam - AMC

Meibergdreef 9 gebouw TK0, "De Rode Luifel"
1105 AZ
Amsterdam

Openingstijden:
  • Maandag van 08.00 tot 17.30 uur
  • Dinsdag van 08.00 tot 17.30 uur
  • Woensdag - Gesloten
  • Donderdag van 08.00 tot 17.30 uur
  • Vrijdag - Gesloten

TELEFOON: 088 9000 500 lokaal tarief

e-mail: info@bergmanclinics.nl
website: www.bergmanclinics.nl

Ga direct naar de homepage van:

Inwendige Zorg

SPECIALISTEN:


Meer informatie over:

 

Bergman Clinics | Inwendige Zorg Amsterdam (voorheen Procolo) is het expertisecentrum voor dikke darm onderzoek. Met onze manier van werken kunnen wij snel een diagnose stellen. Op deze locatie kunt u alleen terecht voor het darmonderzoek (Coloscopie).

Op de vestiging Amsterdam werken wij samen met de maag-, darm- en leverartsen (MDL artsen) van het Academisch Medisch Centrum (AMC).


Bergman Clinics | Inwendige zorg - Procolo, bevindt zich op het terrein van het AMC.

Het gebouw 'De Rode Luifel' is een nieuw, groot rood gebouw dat zich bevindt aan de voorzijde (P1) van het AMC. 

- rode luifel

Plaats van onze kliniek ten opzichte van het AMC - NIET het AMC binnen gaan! (Zie foto)

Bij de eerste glazen ingang bevindt zich de poliklinische apotheek van het AMC.
De kliniek voor Inwendige Zorg vindt u bij de tweede glazen ingang. Ons logo is zichtbaar op de glazen deuren van de ingang aan de Meibergdreef.





clienten
0

Aantal cliënten in
2015


Thema: Aantal cliënten

diT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | inwendige zORG IN 2015 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team


Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.

operaties
0

Behandelingen in
2015


Thema: Aantal behandelingen

DIT CIJFER MaAKt inzichtelijk hoeveel behandelingen er bij Bergman CLinics | inwendige zorg IN 2015 hebben plaatsgevonden.

Kwalitatief hoogwaardigde medische zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het veelvuldig verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelende team.



Domein: Ervaring arts en team


Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.


nps
0

Net Promotor Score (NPS)


Thema: Net promotor score


BERGMAN CLINICS SCOORT EEN NPS VAN 47
HET LANDELIJKE GEMIDDELDE VAN ZIEKENHUIZEN is 26


DE NPS WORDT GEZIEN ALS DE BELANGRIJKSTE UITKOMST BINNEN CLIËNTTEVREDENHEIDSONDERZOEKEN. HET BEANTWOORDT DE VRAAG IN WELKE MATE IEMAND ONZE KLINIEK AANBEVEELT AAN VRIENDEN/FAMILIE OF COLLEGA’S?

Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.

Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.

Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2015



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0

Tevredenheids-
onderzoek 2015

Bekijk de individuele metingen

rapport

Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling

8,5

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de informatie voorafgaand aan behandeling

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE in 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN INFORMATIE DIE ZE VOORAF AAN DE BEHANDELING HEBBEN GEKREGEN.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport

Rapportcijfer voor de behandeling

8,2

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de behandeling

Dit cijfer geeft de gemiddelde score die cliënten die het afgelopen jaar zijn behandeld ons hebben gegeven ten aanzien van de behandeling.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


rapport

Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

8,1

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE nazorg

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport

Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening door de behandelaar.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


rapport

Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening door de behandelaar.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.





Thema: Totaal rapportcijfer

Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar zijn behandeld, ons hebben gegeven.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2015.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0
Kwaliteits-
rapportages



Locatie en route naar Amsterdam


Bereken uw route naar Amsterdam

Uw adres:
Uw woonplaats:



Routebeschrijving

Met de auto:
U kunt Bergman Clinics | Inwendige Zorg goed bereiken met de auto vanaf de A2 en A9. U kunt de borden AMC aanhouden.

Klik hier voor een grote plattegrond

Inwendige Zorg Amsterdam - Procolo

 

 

Aangekomen op het AMC terrein:
U rijdt richting P1 / Hoofdingang van het AMC. Ongeveer 200 meter voor de afslag naar P1 ziet u rechts De Rode Luifel. Neem vlak voor het gebouw de kleine afslag naar De Rode Luifel toe. Bezoeker voor de Kliniek voor Inwendige Zorg kunnen voor De Rode Luifel parkeren (indien hier nog plekken vrij zijn). Als hier geen plekken vrij zijn, dan kunt u parkeren op P1 / Hoofdingang AMC. Mocht er geen parkeerplek beschikbaar zijn of P1 tijdelijk niet toegankelijk zijn, dan verwijzen wij u naar P2. Volgt u hiervoor de borden P2.

Looproute vanaf P1 (± 4min): 
U gaat met de trap of lift naar de begane grond in de parkeergarage. Vanaf de trap gekomen loopt u rechtsaf tussen de parkeergarage en het AMC naar de hoek van het gebouw. Op de hoek ziet u het gebouw de Rode Luifel liggen. U loopt door tot de tweede glazen ingang van het gebouw, hier bevindt zich de Kliniek voor Vrouwenzorg. U kunt aanbellen bij de paal.

 

Klik hier voor een grote plattegrond
 - bergman-clinics-amc-1-v5.jpg

 

Looproute vanaf P2, buitenom (400 meter, ongeveer 5 min.):
U neemt vanuit het trappenhuis van P2, de uitgang naar de straat (niet het AMC in gaan). Hier volgt u de gele borden richting AMC-psychiatrie en de Bascule. Tijdens de hele route houdt u het AMC aan uw rechter hand. Bij de hoofdingang psychiatrie gaat u hier niet naar binnen, maar vervolgt u uw weg langs het AMC, en loopt onder een loopbrug door. U ziet rechts een grasveld en het gebouw de Rode Luifel. Bergman Clinics | Inwendige Zorg bevindt zich bij de eerste glazen ingang. U kunt aanbellen bij de paal.

 

Looproute vanaf P2, door het AMC heen (600 meter, ongeveer 7 min):
U loopt vanuit P2 via de loopbrug het AMC in. U blijft net zolang rechtdoor lopen totdat u aan uw rechter hand de Medische Bibliotheek  ziet. U gaat linksaf en loopt via het grote plein met de boekhandel en de kapper naar de hoofduitgang. U gaat met de trap of lift naar de begane grond in de parkeergarage. Vanaf de trap gekomen loopt u rechtsaf tussen de parkeergarage en het AMC naar de hoek van het gebouw. Op de hoek ziet u het gebouw de Rode Luifel liggen. U loopt door tot de tweede glazen ingang van het gebouw, hier bevindt zich de Kliniek voor Inwendige Zorg. U kunt aanbellen bij de paal.

Let op! Op de parkeerplaatsen van het AMC is betaald parkeren van toepassing.

 

Klik hier voor een grote plattegrond

 - bergman-clinics-amc-2-v6.jpg

 

 

 


Met het openbaar vervoer:

U kunt met de trein, bus of metro reizen naar Station Amsterdam Holendrecht.

Hiervandaan is het 10-15 minuten lopen naar de Kliniek voor Inwendige Zorg. U loopt vanaf het station via de overkapping richting de Hoofdingang van het AMC. Bij de hoofdingang gaat u niet naar binnen, maar neemt u bij de parkeergarage de trap of lift naar beneden. Onderaan de trap van de parkeergarage ziet u de fietsenstalling. U loopt tussen de stallingen door. Als u nu omhoog kijkt ziet u het gebouw De Rode Luifel. U gaat nu rechts en direct links zodat u aan de voorkant van het gebouw uitkomt. Dan neemt u de tweede glazen ingang van het gebouw

Plan u reis op: www.9292ov.nl

Wij raden het u af om met het openbaar vervoer te reizen als u een coloscopie moet ondergaan.


Toegang tot de kliniek
Via de praatpaal, ongeveer 3 meter voor de ingang (links), kunt u aanbellen om contact te krijgen met een medewerker van de Kliniek voor Inwendige Zorg. Zij kunnen de deur voor u open doen.

 

      

 



Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics gebruikt cookies. Doorgaan betekent akkoord. Bergman Clinics gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren, voor social media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Meer weten over deze cookies, klik dan op "Meer informatie". Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Meer informatie