Belvoor informatie 088 9000 500 (lokaal tarief)
HUISARTSEN DOORVERWIJZERS
Tekst a| A       Contrast +| --
Menu
GA TERUG
Locaties Bergman Clinics

Inwendige Zorg Bilthoven

Prof. Bronkhorstlaan 10, gebouw 60
3723 MB
Bilthoven

Openingstijden:
  • Maandag van 08.00 tot 17.30 uur 
  • Dinsdag van 08.00 tot 17.30 uur 
  • Woensdag van 08.00 tot 17.30 uur 
  • Donderdag van 08.00 tot 17.30 uur
  • Vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur

Bloedafname: maandag tot woensdag van 08:00 tot 16:30 en donderdag 08:00 tot 12:00 ( vrijdag geen bloedafname mogelijk).

TELEFOON: 088 9000 500 lokaal tarief

e-mail: info@bergmanclinics.nl
website: www.bergmanclinics.nl

Ga direct naar de homepage van:

Inwendige Zorg

SPECIALISTEN:






clienten
0

Aantal cliënten in
2015


Thema: Aantal cliënten

diT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | inwendige zORG IN 2015 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team


Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.

operaties
0

Behandelingen in
2015


Thema: Aantal behandelingen

DIT CIJFER MaAKt inzichtelijk hoeveel behandelingen er bij Bergman CLinics | inwendige zorg IN 2015 hebben plaatsgevonden.

Kwalitatief hoogwaardigde medische zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het veelvuldig verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelende team.



Domein: Ervaring arts en team


Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.


nps
0

Net Promotor Score (NPS)


Thema: Net promotor score


BERGMAN CLINICS SCOORT EEN NPS VAN 47
HET LANDELIJKE GEMIDDELDE VAN ZIEKENHUIZEN is 26


DE NPS WORDT GEZIEN ALS DE BELANGRIJKSTE UITKOMST BINNEN CLIËNTTEVREDENHEIDSONDERZOEKEN. HET BEANTWOORDT DE VRAAG IN WELKE MATE IEMAND ONZE KLINIEK AANBEVEELT AAN VRIENDEN/FAMILIE OF COLLEGA’S?

Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.

Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.

Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2015



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0

Tevredenheids-
onderzoek 2015

Bekijk de individuele metingen

rapport

Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling

8,5

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de informatie voorafgaand aan behandeling

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE in 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN INFORMATIE DIE ZE VOORAF AAN DE BEHANDELING HEBBEN GEKREGEN.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport

Rapportcijfer voor de behandeling

8,2

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de behandeling

Dit cijfer geeft de gemiddelde score die cliënten die het afgelopen jaar zijn behandeld ons hebben gegeven ten aanzien van de behandeling.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


rapport

Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

8,1

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE nazorg

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport

Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening door de behandelaar.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


rapport

Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening door de behandelaar.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.





Thema: Totaal rapportcijfer

Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar zijn behandeld, ons hebben gegeven.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2015.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0
Kwaliteits-
rapportages



Locatie en route naar Bilthoven


Bereken uw route naar Bilthoven

Uw adres:
Uw woonplaats:


Routebeschrijving 

Met de auto:

Let op: Veel navigatiesystemen laten u op de Professor Bronkhorstlaan te ver doorrijden!

De kliniek is goed te bereiken met de auto. Op het terrein zijn voldoende parkeerplekken beschikbaar.

Vanuit Zwolle/Amersfoort
•   U volgt de A28 richting Utrecht
•    Vervolgens volgt u de borden A27 richting Hilversum en neemt u afslag 32 richting Bilthoven en Maartensdijk
•    U volgt de N234 richting Bilthoven
•    Na 3,5 kilometer slaat u linksaf de Gezichtslaan in (richting Berg en Bosch).
•    Na de bocht naar rechts rijdt u op de Professor Bronkhorstlaan en 100 meter verder heeft u, aan uw rechterhand, de ingang van het terrein Berg en Bosch.
•    U rijdt het terrein op. Zie verder bij ‘Op het terrein aangekomen’

Vanuit Utrecht
•    Vanaf de A12 volgt u de A27 richting Hilversum/Almere.
•    U neemt afslag 32 richting Bilthoven en Maartensdijk
•    U volgt de N234 richting Bilthoven
•    Na 3,5 kilometer slaat u linksaf de Gezichtslaan in (richting Berg en Bosch).
•    Na de bocht naar rechts rijdt u op de Professor Bronkhorstlaan en 100 meter verder heeft u, aan uw rechterhand, de ingang van het terrein Berg en Bosch.
•    U rijdt het terrein op. Zie verder bij ‘Op het terrein aangekomen’

Vanuit Amsterdam
•    U volgt de A1 richting Amersfoort
•    Bij knooppunt Eemnes neemt u de A27 richting Utrecht
•    U neemt afslag 32 richting Bilthoven en Maartensdijk
•    U volgt de N234 richting Bilthoven
•    Na 3,5 kilometer slaat u linksaf de Gezichtslaan in (richting Berg en Bosch).
•    Na de bocht naar rechts rijdt u op de Professor Bronkhorstlaan en 100 meter verder heeft u, aan uw rechterhand, de ingang van het terrein Berg en Bosch.
•    U rijdt het terrein op. Zie verder bij ‘Op het terrein aangekomen’

Op het terrein aangekomen (direct rechts is een plattegrond aanwezig)
Met de fiets kunt u rechtdoor langs de slagbomen (ingang pashouders). Met de auto kan dit niet en moet u de weg naar rechts volgen (ingang bezoekers). Na het passeren van de slagboom volgt u de rondweg (ongeveer 1,5 kilometer). U kunt parkeren bij de volgende parkeerterreinen P7, P11, P12 P13 en P14 (zie onderstaande plattegrond).

Cliënten die slecht ter been zijn kunnen parkeren op P13b, dit is het parkeerterrein voor onze kliniek. Parkeerterrein P13b kunt u bereiken door de rondweg af te rijden tot u bij P13 bent en op een T-splitsing uitkomt. Hier gaat u linksaf. U meldt bij de intercom van de slagboom dat dat u voor Bergman Clinics | Inwendige zorg komt. Na het passeren van deze slagboom kunt u rechts bij de vijver voor gebouw 60 uw auto parkeren, dit is P13b.

U kunt gratis parkeren op het terrein Berg en Bosch!

Met de fiets:
Aangekomen op het Berg en Bosch terrein kunt u met de fiets rechtdoor fietsen en de 2 slagbomen passeren. Gebouw 60 bevindt zich op parkeerterrein 13b aan de rechterkant.

Met het openbaar vervoer:
De treinen vanuit Utrecht en Amersfoort stoppen met regelmaat op station Bilthoven. Vanuit hier kunt u met bus 58 en bus 258 tot voor de ingang van het terrein Berg en Bosch reizen.

Vanuit Centraal station Utrecht of Amersfoort:

•    Er rijden twee keer per uur rijden treinen tussen Utrecht en Amersfoort
•    U moet uitstappen bij treinstation Bilthoven (zie ook www.ov9292.nl of bel 0900-9292)
•    Van hieruit kunt u met bus 58 of bus 258 meereizen (duur van de reis is ± 7 minuten). Bus 58 vertrekt 1 keer per uur van station Bilthoven richting Hilversum. Bus 258 vertrekt tijdens de spits 2 keer per uur vanaf station Bilthoven richting Bilthoven, Berg en Bosch.
•    U stapt uit bij halte Berg en Bosch. U staat dan net voorbij de ingang van het terrein Berg en Bosch en moet dus iets teruglopen.
•    Op het terrein loopt u rechtdoor langs de slagbomen voor pashouders naar gebouw 60. U passeert een tweede slagboom en gaat daarna rechts langs de vijver met fontein. U loopt tegen gebouw 60 aan.
•    U kunt ook een taxi bestellen vanaf het Station Bilthoven, de rit duurt 5 minuten: Wiritax, Bilthoven 030 – 2292393. Deze taxi kan u via de rondweg op het terrein voor Gebouw 60

 Plattegrond op de Berg & Bosch locatie:
U kunt gratis  parkeren op de parkeergelegenheid bij de ingang van en het einde van de rondweg, zie plattegrond.

Klik hier voor een grote plattegrond

       - Plattegrond Bilthoven gebouw 60

 



Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics gebruikt cookies. Doorgaan betekent akkoord. Bergman Clinics gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren, voor social media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Meer weten over deze cookies, klik dan op "Meer informatie". Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Meer informatie