Assisteer mij
Assisteer mij

Bergman Clinics | Vrouw | Bilthoven

Prof. Bronkhorstlaan 10 - Gebouw 60
3723 MB
Bilthoven

Rolstoeltoegankelijkheid Oplaadpunt elektrische auto Wifi Restaurant/kantinevoorzieningen Leestafel/leesmap
Openingstijden:
  • Maandag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Donderdag van 08.00 tot 17.00 uur

Website: www.bergmanclinics.nl



Bergman Clinics | Vrouw in Bilthoven werkt intensief samen met het UMC Utrecht. Zo zijn een aantal specialisten in ons team óók verbonden aan het UMC Utrecht.





clienten
0

Aantal cliënten
2017


Thema: Aantal cliënten
 
DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS |  VROUW IN 2017 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

operaties
0

Aantal behandelingen
2017


Thema: Aantal behandelingen

DIT CIJFER MAAKT INZICHTELIJK HOEVEEL BEHANDELINGEN ER BIJ BERGMAN CLINICS | vrouw IN 2017 HEBBEN PLAATSGEVONDEN.

Kwalitatief hoogwaardigde medische zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het veelvuldig verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelende team.



Domein: Ervaring arts en team


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


operatie
0

Aantal operaties in 2017


Thema: Aantal operaties

DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL INVASIEVE INGREPEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | Vrouw IN 2017 HEEFT PLAATSGEVONDEN.

Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team

Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.

Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.

nps
0

Net Promotor Score (NPS)


Thema: Net promotor score

 

BERGMAN CLINICS SCOORT EEN NPS VAN 47
HET LANDELIJKE GEMIDDELDE VAN  ZIEKENHUIZEN is 44

 

We vragen voor alle vestigingen de Net Promotor Score uit. De NPS wordt gezien als de golden question binnen cliënttevredenheidsonderzoek. In welke mate zou u onze kliniek aanbevelen aan vrienden/familie of collega’s?

Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen. Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.

Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. 

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


research
0

Tevredenheids-
onderzoek 2017

Bekijk de individuele metingen

research

Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling

8,4

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de informatie voorafgaand aan behandeling

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN INFORMATIE DIE ZE VOORAF AAN DE BEHANDELING HEBBEN GEKREGEN.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

research

Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

8,7

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening
door de behandelaar.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


research

Rapportcijfer voor de behandeling

8,5

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de behandeling

Dit cijfer geeft de gemiddelde score weer die cliënten die het afgelopen jaar zijn behandeld ons hebben gegeven ten aanzien van de behandeling.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

research

Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

8,4

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE NAZORG

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


research

Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

8,5

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

DIT CIJFER GEEFT DE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2017 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE INDRUK VAN DE KLINIEK.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.

 

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.





Thema: Totaal rapportcijfer
Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar, zijn behandeld ons hebben gegeven.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.




Locatie en route naar Bilthoven



Informatie route en parkeren

 

Routebeschrijving auto

Vanuit Zwolle/Amersfoort
● U volgt de A28 richting Utrecht
● Vervolgens volgt u de borden A27 richting Hilversum
● Op de A27 neemt u afslag 32 richting Bilthoven en Maartensdijk
● Volg de N234 richting Bilthoven en Soest
● Na 3,5 kilometer slaat u linksaf richting Berg en Bosch
● Na de bocht naar rechts rijdt u op de Professor Bronkhorstlaan en 100 meter verder ziet u, aan uw rechterhand, de ingang van het terrein Berg en Bosch
● U rijdt het terrein op. Zie verder bij ‘’Op het terrein aangekomen’’

Vanuit Utrecht
● Vanaf A12/A2 volgt u de A27 richting Hilversum/Almere
● U neemt afslag 32 richting Bilthoven en Maartensdijk
● Volg de N234 richting Bilthoven en Soest
● Na 3,5 kilometer slaat u linksaf richting Berg en Bosch
● Na de bocht naar rechts rijdt u op de Professor Bronkhorstlaan en 100 meter verder ziet u, aan uw rechterhand, de ingang van het terrein Berg en Bosch
● U rijdt het terrein op. Zie verder bij ‘’Op het terrein aangekomen’’

Vanuit Amsterdam
● U volgt de A1 richting Amersfoort
● Bij knooppunt Eemnes neemt u de A27 richting Utrecht
● U neemt afslag 32 richting Bilthoven en Maartensdijk
● Volg de N234 richting Bilthoven en Soest
● Na 3,5 kilometer slaat u linksaf richting Berg en Bosch
● Na de bocht naar rechts rijdt u op de Professor Bronkhorstlaan en 100 meter verder ziet u, aan uw rechterhand, de ingang van het terrein Berg en Bosch
● U rijdt het terrein op. Zie verder bij ‘’Op het terrein aangekomen’’

Openbaar vervoer

● Plan uw ov reis via www.ov9292.nl, www.ns.nl of bel 0900-9292

 

Op het terrein aangekomen

Te voet
● Vanaf de ingang van Berg en Bosch loopt u rechtdoor langs de slagboom voor pashouders
● Na de slagboom ziet u aan uw rechterzijde een voetpad en deze volgt u tot aan het bord ‘’gebouw 60 t/m 62’’
● Hier slaat u rechtsaf en blijft het pad volgen totdat u op de parkeerplaats bent aangekomen met de vijver. Hier ziet u aan uw rechterzijde gebouw 60 waar u moet zijn

Met de fiets
● Vanaf de ingang van Berg en Bosch fietst u rechtdoor langs de eerste slagboom voor pashouders
● Na een aantal meters ziet u het bord P13b. U fiets bij het bord P13b langs de tweede slagboom totdat u op de parkeerplaats bent aangekomen met de vijver. Recht vooruit ziet u gebouw 60 waar u moet zijn

Met de auto
● Vanaf de ingang van Berg en Bosch rijdt u met de bocht mee naar rechts. Volg het bord met de pijl ‘’parkeren 1-14’’
● Na het passeren van de slagboom volgt u de rondweg totdat u bord P7 ziet waar u parkeert (mocht er geen plek zijn bij P7 dan mag u de rondweg volgen naar P11)
● Volg nu het bord ‘’gebouw 56 t/m 62 en 116’’ met de bocht mee naar rechts
● Na een aantal meter ziet u het bord ‘’gebouw 58 t/m 62 en 116’’. Deze blijft u volgen totdat u op de parkeerplaats bent aangekomen met de vijver. Hier ziet u aan uw linkerzijde gebouw 60 waar u moet zijn

Invalide
● Heeft u 24 uur voor uw afspraak contact met ons opgenomen? Wij hebben dan een parkeerruimte voor u gereserveerd voor de ingang van onze kliniek
● Vanaf de ingang van Berg en Bosch rijdt u met de bocht mee naar rechts. Volg het bord met de pijl ‘’parkeren 1-14’’
● Na het passeren van de eerste slagboom volgt u de rondweg totdat u bord P13b ziet
● Meld u bij de Intercom en de tweede slagboom gaat voor u open
● Na een aantal meter bent u aangekomen op de parkeerplaats met de vijver. Hier ziet u aan uw rechterzijde gebouw 60 waar u moet zijn

 - Maag & darm - plattegrond-berg-en-bosch.png

* Klik hier om de plattegrond te downloaden



Informatie aanvraag
Contact opnemen
Bergman Clinics

Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:

  • U bent welkom voor alle zorg die u van ons gewend bent. We treffen alle maatregelen om u veilig in de kliniek te ontvangen.
  • In de kliniek mag u geen begeleider meenemen.*
  • Wanneer u ouder bent dan 12 jaar dient u in de kliniek een mondkapje te dragen.

Let op!
Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.

*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.