


Thema: Aantal cliënten
DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | VROUW IN 2017 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Domein: Ervaring arts en team
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

Thema: Aantal operaties
DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL INVASIEVE INGREPEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | Vrouw IN 2017 HEEFT PLAATSGEVONDEN.
Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Domein: Ervaring arts en team
Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.
Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.

Thema: Net promotor score
BERGMAN CLINICS SCOORT EEN NPS VAN 47
HET LANDELIJKE GEMIDDELDE VAN ZIEKENHUIZEN is 44
We vragen voor alle vestigingen de Net Promotor Score uit. De NPS wordt gezien als de golden question binnen cliënttevredenheidsonderzoek. In welke mate zou u onze kliniek aanbevelen aan vrienden/familie of collega’s?
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen. Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

Bekijk de individuele metingen

Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,4
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,7
Rapportcijfer voor de behandeling
8,5
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,4
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,5Thema: Totaal rapportcijfer
Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar, zijn behandeld ons hebben gegeven.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

Maak een afspraak
Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.
Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.