Jonge meiden spreekuur
Vanaf 2 maart 2015 heeft het AMC Amsterdam zorg verplaatst naar Bergman Clinics | Vrouw Amsterdam. Binnenkort vindt u hier meer informatie over het spreekuur voor meiden, tussen de 12 en 20 jaar, met gynaecologische klachten.
Wat er beter kan is dat de receptionistes beter doorvragen en mensen niet lang laten wachten met een volle blaas.
Bergman Clinics | Vrouw | HilversumOmdat er goed geluisterd werd naar mijn klacht, kon het met simpele antwoorden en medicatie verholpen worden
Bergman Clinics | Vrouw | EdeArtsen nemen de tijd. Je mag meepraten en meedenken. Goede samenwerking artsen onderling. Zeer behulpzaam met alle vragen of verzoeken. Kortom uiterm…
Bergman Clinics | Vrouw | BilthovenPrettig kliniek met deskundige mensen. Ik ben hier in het kader van bevolkingsonderzoek en voel me veilig dat ik tijdig word opgeroepen voor een nieu…
Bergman Clinics | Vrouw | AmsterdamAlles is zeer plezierig en deskundig in de kliniek. Helaas blijft het beoogde resultaat wat uit.
Bergman Clinics | Vrouw | HilversumDeskundig Snelle behandeling Klachten verholpen
Bergman Clinics | Vrouw | AmsterdamPrima tevreden.
Bergman Clinics | Vrouw | EdePrettige en deskundige benadering van Drs Vis Ik had graag vooraf geweten dat zij niet zelf het het consult doet maar later aanschuift.
Bergman Clinics | Vrouw | BilthovenGewenste effect is er (nog) niet
Bergman Clinics | Vrouw | EdeVriendelijke verpleegkundige, mooie kamer, ook s'nachts aandacht, pijnklachten worden serieus genomen ,
Bergman Clinics | Vrouw | HilversumZeer tevreden .
Bergman Clinics | Vrouw | HilversumDe rust die heerste in de kliniek stelt je op je gemak...alle aandacht
Bergman Clinics | Vrouw | AmsterdamErg duidelijk en open in communicatie. Heldere uitleg, afstemming mogelijk.
Bergman Clinics | Vrouw | BilthovenDe arts en verpleegkundige wisten mij d.m.v. hun professionele houding en helder uitleg op mijn gemak te krijgen in een situatie voor mij zowel nieuw…
Bergman Clinics | Vrouw | AmsterdamBehandeling voor en na operatie zeer zorgvuldig! Operatie nu pas week geleden en mijn gevoel zegt dat het allemaal verbeterd is! Had zeer veer vertr…
Bergman Clinics | Vrouw | BilthovenErg veel aandacht en goede zorg.
Bergman Clinics | Vrouw | HilversumDe artsen nemen echt alle tijd voor je zorgen en vragen. Ik voelde mij serieus genomen met mijn klachten en er werd een behandelplan samengesteld in …
Bergman Clinics | Vrouw | AmsterdamDe zorg is daar geweldig
Bergman Clinics | Vrouw | Amsterdamik ben tevreden over de behandeling in de Bergman Clinic
Bergman Clinics | Vrouw | AmsterdamBij Bergman Vrouwen in Hilversum is de wachttijd kort en de ontvangst prettig. De behandeling werd goed uitgelegd en op een prettige manier uitgevoer…
Bergman Clinics | Vrouw | HilversumPersoonlijk contact, vakkundigheid, alle tijd en aandacht om vrage te beantwoorden
Bergman Clinics | Vrouw | HilversumDeskundige artsen, korte wachttijden. Communicatie met de operatie-afdeling en de kamer waarin je wacht tot je aan de beurt bent, mag wel iets beter.
Bergman Clinics | Vrouw | HilversumJe wordt als een persoon behandeld en iedereen denkt met je mee
Bergman Clinics | Vrouw | AmsterdamAlle Afspraken zijn goed en snel vooraf ingepland, geen lange wachttijden. Klantvriendelijk, prettige omgeving . Personeel is goed op elkaar ingespee…
Bergman Clinics | Vrouw | HilversumWat een fijne clinic! Goed bereikbaar, zeer warme ontvangst en kundige medewerkers. Zeer goed opgevangen voor mijn operatie en de nazorg was heel goe…
Bergman Clinics | Vrouw | HilversumAantal cliënten
2017
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Aantal operaties in 2017
Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.
Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.
Net Promotor Score (NPS)
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen. Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Tevredenheids-
onderzoek 2017
Bekijk de individuele metingen
Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,7Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de behandeling
8,5Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,5Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:
Let op!
Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.
*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.