Onze COVID-19 maatregelen Sluiten

Klachtenformulier


Heeft u een klacht? Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Bespreek eerst de klacht met de direct betrokkene of diens verantwoordelijke. Er kan sprake zijn van een misverstand en dan zoeken we graag naar een oplossing. Indien u uw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kunt u zich wenden tot de klachtencoördinator van de betreffende vestiging middels onderstaand klachtenformulier.

U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van de klachtencoördinator.


Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

    *   =   verplicht veld

    Bergman Clinics

    Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:

    • U bent welkom voor alle zorg die u van ons gewend bent. We treffen alle maatregelen om u veilig in de kliniek te ontvangen.
    • In de kliniek mag u geen begeleider meenemen.*
    • Wanneer u ouder bent dan 12 jaar dient u in de kliniek een mondkapje te dragen.

    Let op!
    Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.

    *Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.