Zorgkaart cliënt waarderingen

Zorgkaart Nederland is een initiatief van de Patiëntenfederatie Nederland. Het portal biedt het meest complete en onafhankelijke overzicht van zorgaanbod in Nederland met tevredenheidswaarderingen ingegeven door patiënten zelf. * Deze pagina geeft een selectie weer van alle waarderingen op Zorgkaart Nederland. Voor het complete overzicht verwijzen wij u door naar het portaal.

9.9

Dr Falke en de Bergman kliniek in Arnhem zijn prima bevallen. Kundige arts, vriendelijk en professioneel; er wordt goed naar je geluisterd en gehandeld naar wat je vertelt. ( korte lijntjes! ) Wat opvalt is de de ontspannen sfeer in de kliniek; er is tijd voor de patient, tijd voor een praatje; op de poli, op de afdeling en zelfs op de OK. Na de totale knie prothese zijn de pijnklachten die ik had verdwenen en de revalidatie verloopt voorspoedig. Hulde dus voor dr Falke en medewerkers!...

drs. Mark Falke - 6 dec. 2023

Lees meer
9.3

Ik heb de zorgverlening als erg prettig ervaren. Het contact was netjes en duidelijk en er hangt een fijne sfeer. Op de dag van de operatie werd ik goed verzorgd en alles is duidelijk uitgelegd. Ik wist waar ik aan toe was en wat ik kon verwachten. Ik ben erg tevreden over het uiteindelijke eindresultaat....

dr. Yassir Eltahir - 6 dec. 2023

Lees meer
10.0

Top behandeld met een stabiele knie tot gevolg.

drs. Mark Falke - 5 dec. 2023

Lees meer
9.0

Ik ben deskundig geholpen en had een goed gesprek

Vrouw | Hilversum - 5 dec. 2023

Lees meer
9.3

Primsa ontvangen, duidelijke uitleg.

Bey by Bergman Clinics, locatie Zwolle - 5 dec. 2023

Lees meer
10.0

Ze hebben allen alles in het werk gesteld om zo goed mogelijk te helpen en voor te bereiden. Zelfs de nacontrole in een andere plaats geregeld omdat dat dichterbij is. En bovengemiddeld vriendelijke arts en assistent...

Ogen | Veenendaal - 5 dec. 2023

Lees meer
9.9

Van intake tot outtake uitstekend behandeld. Deskundig en vriendelijk personeel. Ik zou zonder twijfel weer voor Bergman kiezen. Enige ontwikkelpunt is uniformiteit in mailcommmunicatie. De diversiteit aan afzenders (Bergman, Bey, BMC) werkt verwarrend....

Bey by Bergman Clinics, locatie Zwolle - 5 dec. 2023

Lees meer
10.0

De Bergmankliniek heeft, zoals overal, helaas ook last van wachttijden voor ingrepen. Ik wachtte bijna vier maanden op een volledige heupprothese. In die tijd ging ik hard achteruit en werd bijna helemaal immobiel. Ik was danook zeer gemotiveerd om de ingreep te ondergaan. Van begin tot eind ben ik lovend over de Bergmankliniek bewegen in Rijswijk. De bejegening; de informatievoorziening; de opname; de behandeling en de nazorg, alles was uitstekend. Nu, bijna drie maanden later, kan ik praktisch alles weer. Nog wel conditie opbouwen uiteraard. Ik heb mijn oude leven terug!...

Bewegen | Rijswijk - 4 dec. 2023

Lees meer
9.0

zeer tevreden, goede voorbereiding voor de ingreep, op de dag van de ingreep prettig ontvangen in eigen kamer; pre-operatieve informatie van anesthesist verhelderend; postoperatief adequate pijnstilling, kleine portie eten en drinken; verband wisseling door orthopeed in verband met doorbloeding;...

Bewegen | Rijswijk - 4 dec. 2023

Lees meer
10.0

Uitstekende orthopeed. Prima uitleg vooraf. Heldere diagnose. Operatie prima verlopen. Echt super tevreden.

drs. Kars Valkering - 4 dec. 2023

Lees meer
9.1

Ik ben zeer tevreden over de behandeling van dr. Falke. De uitleg vooraf, de operatie maar ook de zorg naderhand was erg goed. Ook wil ik de rol van de assistente benoemen. De ontvangst, het feit dat ze met je meelopen en je echt goed begeleiden was gedurende het hele traject echt heel professioneel en superfijn....

drs. Mark Falke - 4 dec. 2023

Lees meer
5.9

Afspraak om 8.15, om 9.00 nog wachtend, bij navraag werd er gezegd dat er nog koffie werd gedronken, 10.15 richting operatiekamer. Gesprek vooraf was prettig. Bij eerste bezoek was patient erg naar en slaperig. Er was niemand op de afdeling. Communicatie er over ging moeizaam. Later werd in deze toestand uitleg van pleisters gegeven, was zinloos. Bij ontslag volgende dag werd drie keer op vraag als antwoord gegeven: staat in de envelop. Niet heel vriendelijk vond ik. Procedure rond ontslag was chaotisch en amper met informatie en veel te veel personen door elkaar heen. De operatie is wellicht prima verlopen, mooie locatie. Er zijn in enveloppen veel te veel briefjes en info stromen. Icm de boekjes vooraf. Netto ben ik als partner niet heel erg te spreken over gang van zaken....

Bewegen | Arnhem - 4 dec. 2023

Lees meer

Vorige zorgkaart waarderingen
Volgende zorgkaart waarderingen
Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Let op: op dit moment hebben we te maken met een telefonische storing en zijn we niet goed bereikbaar. Per mail en chat zijn we wel bereikbaar. We werken hard aan een oplossing!