Zorgkaart cliënt waarderingen

Zorgkaart Nederland is een initiatief van de Patiëntenfederatie Nederland. Het portal biedt het meest complete en onafhankelijke overzicht van zorgaanbod in Nederland met tevredenheidswaarderingen ingegeven door patiënten zelf. * Deze pagina geeft een selectie weer van alle waarderingen op Zorgkaart Nederland. Voor het complete overzicht verwijzen wij u door naar het portaal.

8.1

Prima ervaring

Huid & Vaten | Hilversum - 02 december 2022

Lees meer
9.6

Ik ben uiterst tevreden over de Bergman clinic Rijswijk. In het voortraject ben ik uitstekend begeleid door Dr. Hogervorst. Je voelt je veilig in zijn handen. De opname was prettig en de kamer net een hotel. Het verplegend personeel is kundig en bovenal heel erg aardig. Er is heel veel aandacht en zorg voor de patient. De operatie en de voor- en nazorg was uitstekend, duidelijke uitleg en ontspannen. Dit is de tweede keer (knieën) dat ik hier ben geopereerd en ik zou deze kliniek en deze dokter iedereen willen aanbevelen. Een professionele organisatie waar alles in het teken staat van het patiënten welzijn....

Bewegen | Rijswijk - 02 december 2022

Lees meer
10.0

Heb eerst een knieprothese in deze kliniek 5 jaar geleden gekregen. Uiterst tevreden verlopen en was weer snel op de been. Gisteren 1 december 2022 geopereerd en heb ik een heupprothese gekregen. Was erg nerveus en zag er tegenop. 500% meegevallen. Verplegend personeel super aardig en behulpzaam. Artsen zijn top. Alles wordt goed doorgesproken. Ik zou iedereen deze kliniek aanraden. Heb alleen maar fijne en prettige ervaringen. Andere heup moet ook nog en laat het hier weer doen....

Bewegen | Rijswijk - 02 december 2022

Lees meer
9.9

Ik had een hele dikke neus, die nu na de operatie mooi en dunner is geworden. Ben heel erg tevreden over de behandeling en de goede zorgen.

dr. Dirk-Jan Menger - 02 december 2022

Lees meer
10.0

Dit was de eerste keer dat ik geen pijn na behandeling had. Daarbij heeft dr Kanhai enkele dagen per tel. vooraf de nodige info met mij besproken om een juiste behandeling te geven....

drs. Rajen Kanhai - 02 december 2022

Lees meer
9.0

Duidelijke afspraken en vlotte behandeling

Ogen | Ede - 02 december 2022

Lees meer
9.7

Mijn waardering over de duidelijke uitleg vooraf en tijdens de behandeling.Vriendelijkheid en kalme houding waren voor mij bijzonder belangrijk.

Bey by Bergman Clinics, locatie Amsterdam - 02 december 2022

Lees meer
10.0

Heel fijne omgeving en personeel. Menselijk en goed luisterende arts.

Bewegen | Rijswijk - 02 december 2022

Lees meer
9.7

Na een slordige operatie bij een andere kliniek heb ik kritisch gezocht naar een andere arts voor een correctie. Ik besloot om te kiezen voor dr. Menger. Tijdens het eerste gesprek wist ik dat met zijn kennis en kunde ik in goede handen zou zijn. Waar we beiden voor gingen (een natuurlijke uitstraling) is gerealiseerd. Het resultaat is nu al zo mooi! Hierdoor heb ik mijn zelfvertrouwen weer terug en geen schaamtegevoel meer....

dr. Dirk-Jan Menger - 02 december 2022

Lees meer
7.6

Uitgebreidere uitleg over de behandeling

Ogen | Haarlem - 01 december 2022

Lees meer
9.6

Ik ben erg netjes geholpen en begeleid in mijn vraag voor een ooglidcorrectie. Er werd duidelijk verteld wat ik. Kon verwachten en wat de resultaten zouden zijn. Dit heb ik als erg positief ervaren....

Ogen | Amersfoort - 01 december 2022

Lees meer
8.0

De operatie aan mijn heup is goed verlopen.En ik ben er zeer tevreden over. En het gaat goed.

Bewegen | Naarden - 01 december 2022

Lees meer

Vorige zorgkaart waarderingen
Volgende zorgkaart waarderingen
Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Beste cliënten, i.v.m. de aangescherpte Corona-maatregelen worden van maandag 20 december t/m vrijdag 14 januari geen nieuwe afspraken voor injectable-behandelingen & huidtherapie ingepland.
Wanneer u al een afspraak hiervoor heeft in deze periode wordt u gebeld om deze in overleg te verplaatsen. De afspraken voor alle andere behandelingen gaan door. 

 

Bergman Clinics

Let op: op dit moment hebben we te maken met een telefonische storing en zijn we niet goed bereikbaar. We werken hard aan een oplossing!