Onze COVID-19 maatregelen Sluiten

Klachten

Bergman Clinics neemt goede zorg serieus en we vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. Bij Bergman Clinics doen we onze uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen, vanaf uw eerste bezoek tot aan uw volledige herstel. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.


Wat moet u doen als u een klacht heeft?

  • U kunt erop rekenen dat we uw klacht altijd serieus nemen en strikt vertrouwelijk omgaan met uw gegevens
  • Het indienen van uw klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden
  • Ook helpt het ons om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren

Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Bespreek eerst de klacht met de direct betrokkene of diens verantwoordelijke. Er kan sprake zijn van een misverstand en dan zoeken we graag naar een oplossing. Indien u uw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kunt u zich wenden tot de klachtencoördinator van de betreffende vestiging.

De klachtencoördinator helpt u bij het zoeken naar een bevredigende oplossing voor uw klacht en informeert u over het klachtenproces. Bij de klachtencoördinator kunt u ook terecht voor al uw vragen omtrent klachten.

U kunt contact opnemen met de klachtencoördinator door het klachtenformulier in te vullen. Ook kunt u een e-mail sturen naar klachten@bergmanclinics.nl.  U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van de klachtencoördinator.

Als u er met overleg niet uitkomt

Indien u er met de klachtencoördinator niet uitkomt, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie. Bergman Clinics heeft een onafhankelijke klachtencommissie, die klachten van patiënten onderzoekt en er een uitspraak over doet. Daarnaast is Bergman Clinics als lid van Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) aangesloten bij de erkende Geschillencommissie ZKN.

Hieronder treft u onze klachtenfolder aan en tevens het reglement van de klachtencommissie. Een eventuele klacht voor de klachtencommissie kunt u schriftelijk indienen bij de secretaris van de klachtencommissie. Dit kan per e-mail (klachtencommissie@bergmanclinics.com) of per post:

Bergman Clinics

t.a.v. Secretaris Klachtencommissie
Postbus 5323
1410 AH Naarden

Klik hier voor de klachtenfolder.
Het reglement klachtencommissie kunt u hier vinden.

De algemene voorwaarden opgesteld door de ZKN worden door Bergman Clinics in acht genomen,  klik hier voor de algemene voorwaarden. Meer informatie over de geschillencommissie kunt u hier vinden.


Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Ook bij Bergman Clinics, Bey by Bergman Clinics en Memira hebben wij maatregelen getroffen. Hier leest u welke maatregelen dit zijn. 

 

 

Bergman Clinics

 

De vraag naar medische zorg bij Bergman Clinics stijgt de laatste maanden sterk en harder dan eerder voorzien. Daardoor kunnen telefonische wachttijden op sommige momenten langer zijn dan u van ons gewend bent.

Graag attenderen we u erop dat bellen vaak niet noodzakelijk is of niet de snelste manier om uw vraag beantwoord te krijgen. We helpen u graag ook op andere manieren. Bekijk de opties hier. 

We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te woord te staan.