Klachten

Bergman Clinics neemt goede zorg serieus en we vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. Bij Bergman Clinics doen we onze uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen, vanaf uw eerste bezoek tot aan uw volledige herstel. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.


Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

  • U kunt erop rekenen dat we uw klacht altijd serieus nemen en strikt vertrouwelijk omgaan met uw gegevens
  • Het indienen van uw klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden
  • Ook helpt het ons om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren

Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Bespreek eerst de klacht met de direct betrokkene of diens verantwoordelijke. Er kan sprake zijn van een misverstand en dan zoeken we graag naar een oplossing. Indien u uw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kunt u zich wenden tot de klachtencoördinator van de betreffende vestiging.

De klachtencoördinator helpt u bij het zoeken naar een bevredigende oplossing voor uw klacht en informeert u over het klachtenproces. Bij de klachtencoördinator kunt u ook terecht voor al uw vragen omtrent klachten.

U kunt contact opnemen met de klachtencoördinator door het klachtenformulier in te vullen. Ook kunt u een e-mail sturen naar klachten@bergmanclinics.nl. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van de klachtencoördinator.

Klachtenfolder

Klik hier voor de klachtenfolder.

De geschillencommissie
De algemene voorwaarden opgesteld door de ZKN worden door Bergman Clinics in acht genomen, klik hier voor de algemene voorwaarden. Bergman Clinics is als lid van Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) aangesloten
bij de erkende Geschillencommissie ZKN. Deze onafhankelijke geschillencommissie
kan een definitieve uitspraak over uw klacht doen. Meer informatie over de geschillencommissie kunt u hier vinden.

Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Let op: op dit moment hebben we te maken met een telefonische storing en zijn we niet goed bereikbaar. Per mail en chat zijn we wel bereikbaar. We werken hard aan een oplossing! Onze excuses voor het ongemak.