Assisteer mij
Assisteer mij

Contact

U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

Ik wil informatie aanvragen

Ontvang (digitaal) informatie over een specifieke behandeling.

Informatie aanvragen

Ik wil informatie over de vestigingen

Bekijk het adres, de openingstijden en faciliteiten van een vestiging.

Ik wil informatie voor verwijzers

Bent u huisarts of andere verwijzer? Navigeer naar onze verwijzerspagina voor informatie en contactgegevens.

Meer informatie

Gaat mijn operatie door?

Van 15 december t/m 19 januari zijn nieuwe maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. 

Heeft u een afspraak voor verzekerde zorg of cosmetische chirurgie, dan blijft uw afspraak gewoon staan.

Heeft u een afspraak voor een onverzekerde huidbehandeling en/of een behandeling met injectables, dan wordt uw afspraak verplaatst. Wij bellen u voor een nieuwe afspraak. U hoeft niet zelf te bellen.

 De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen alles om u zo snel mogelijk te helpen. We willen uw bezoek aan onze focuskliniek veilig laten verlopen en hebben hiervoor de benodigde maatregelen getroffen.

Wanneer uw afspraak voor een behandeling /operatie eerder is afgezegd i.v.m. corona, berichten wij u zo snel mogelijk over een nieuwe afspraak. Toch vragen wij u nog even geduld te hebben. Wij volgen bij het herplannen de richtlijnen van het RIVM en urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

Heeft u een digitale verwijzing van ZorgDomein ontvangen?

Dan kunt u in de meeste gevallen digitaal een afspraak maken door in te loggen op ZorgDomein en te kiezen voor ‘digitaal uw afspraak maken’.

Wanneer uw afspraak nog niet online of telefonisch gepland is, belt Bergman Clinics u binnen 2 werkdagen. 

Of u kunt ons bellen via 088 9000 500.

 

Hoe vraag ik mijn medisch dossier op?

U kunt uw medisch dossier opvragen via dit formulier. Het ingevulde formulier met kopie van uw ID bewijs kunt u verzenden naar: Uw contactpersoon Of info@bergmanclinics.nl.

 

 

Waar vind ik de screeningsvragenlijst voor mijn intakegesprek?

De screeningsvragenlijst vind u in uw account van Mijn Bergman Clinics

U heeft na het maken van uw eerste afspraak een uitnodiging per e-mail ontvangen om uw account voor Mijn Bergman Clinics te activeren.

Na het inloggen in het digitaal cliëntportaal Mijn Bergman Clinics selecteert u rechts bovenin het menu de optie "Vragenlijsten".

Opent u Mijn Bergman Clinics op u uw telefoon, dan selecteert u rechtsonderin Meer en vervolgens de optie "Vragenlijsten". Daar staat de vragenlijst voor u klaar.

In uw Mijn Bergman Clinics omgeving vindt u ook alle informatie over het onderzoek, de voorbereiding op het onderzoek en de routebeschrijving naar de kliniek.

Let op! Wij vragen u voorafgaand aan uw intakegesprek de screeningsvragenlijst in uw Mijn Bergman Clinics in te vullen. Deze informatie is voor ons van belang om een goed beeld van uw algehele gezondheid te krijgen. De vragenlijst dient vóór uw intakegesprek ingevuld te zijn, anders kan dit gesprek mogelijk niet doorgaan. Het invullen neemt enkel 10 minuten in beslag. 

 

Wat moet ik doen als ik 48 uur vóór of ná mijn afspraak gevaccineerd wordt?

Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.

Wat moet ik meenemen als ik ’s avonds na 21.00 uur naar of van de kliniek reis?

Wanneer u ’s avonds na 21.00 uur naar of van de kliniek reist dient u het volgende mee te nemen:

  • Een ingevuld formulier ‘Eigen verklaring avondklok’. Dit formulier kunt u hier downloaden.
  • Een bewijs van de afspraak. Dit mag een bewijs op papier (bijvoorbeeld de afspraakbevestiging), maar ook een e-mail, sms- of whatsapp-bericht zijn.



Welke maatregelen treft Bergman Clinics tegen het coronavirus?

Als Bergman Clinics nemen wij de veiligheid van u als cliënt en van onze medewerkers zeer serieus. We treffen dan ook alle maatregelen in de kliniek om u veilig te ontvangen. Hier leest u alle actuele maatregelen. Wij volgen het advies van RIVM over het coronavirus (COVID-19) op de voet en passen hier onze werkwijze op aan. Kijk voor meer informatie over het coronavirus op de website van het RIVM.

Heeft u een verwijzing zonder een uitnodiging tot zelfplannen?

Bergman Clinics belt u binnen 3 werkdagen wanneer u uw afspraak nog niet online of telefonisch heeft gepland. Of u kunt ons bellen via 088-9000500.

Hoe kan ik iemand machtigen of word ik zelf gemachtigde?

Wanneer iemand anders zoals een familielid, namens u het woord mag doen kunt  u deze persoon machtigen. Dit is het geval bij bijvoorbeeld het plannen van afspraken of om medicatievoorschriften te bespreken. 

Om iemand te machtigen vult u het machtigingsformulier in en ondertekenen u en uw gemachtigde dit formulier. Wanneer Bergman Clinics dit formulier heeft ontvangen, kan de gemachtigde namens u het woord voeren.

Hoe kan ik inloggen in de Mijn Bergman Clinics app?
Hoe plan ik online een afspraak?

U ontvangt van uw huisarts of specialist een digitale verwijzing, dit is een e-mail van ZorgDomein waarin uw verwijzing staat.
U klikt op de link in deze e-mail. Vervolgens kunt u dan gemakkelijk uw 1e afspraak bij Bergman Clinics online inplannen, locatie, arts en datum en tijd.
Na het maken van de afspraak krijgt u de afspraakgegevens, informatie over de voorbereiding op de afspraak en de wijze waarop u uw behandeltraject digitaal kunt volgen in uw persoonlijke Mijn Bergman Clinics omgeving.
De digitale patiëntomgeving wijst zichzelf, maar u kunt altijd telefonisch contact opnemen, mocht het online afspraak maken toch niet lukken.
Maakt u niet zelf online een afspraak, dan wordt u binnen twee werkdagen door Bergman Clinics gebeld om de afspraak in te plannen.

Mag ik iemand meenemen naar de kliniek?

Helaas mag u op dit moment geen begeleider meenemen in de kliniek. Uw begeleider kan buiten of in de auto wachten. Wanneer een begeleider noodzakelijk is, denk aan personen in een rolstoel of kinderen onder de 18 jaar, wordt hier een uitzondering op gemaakt. Er kan dan 1 begeleider mee naar binnen.

Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?
We bieden medische zorg van de hoogste kwaliteit. Hierbij staan 4 waarden centraal:
  • Resultaat van de behandeling
  • Veiligheid
  • Cliëntgerichtheid
  • Ervaring team
Lees meer over de kwaliteit bij Bergman Clinics. Daarnaast zijn we ZKN gecertificeerd.
Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?
Voor meer informatie, bezoek de pagina Vergoeding & Verzekering.

Toon uitgelichte items / alle items

Toch liever telefonisch contact?

Telefonisch contact

088 9000 500

Ma t/m do : 8.00 - 20.00 uur
Vrijdag : 8.00 - 18:00 uur

Bekijk hier het keuzemenu

Spoed
088 9000 567
Wanneer mag ik dit nummer bellen?

Terugbel verzoek

Wilt u liever terug gebeld worden door een van onze medewerkers? Laat uw gegevens achter en wij reageren binnen 1 werkdag.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen binnen 1 werkdag telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:

  • U bent welkom voor alle zorg die u van ons gewend bent. We treffen alle maatregelen om u veilig in de kliniek te ontvangen.
  • In de kliniek mag u geen begeleider meenemen.*
  • Wanneer u ouder bent dan 12 jaar dient u in de kliniek een mondkapje te dragen.

Let op!
Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.

*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.