Contact

Bij Bergman Clinics brengen we hoogwaardige, gespecialiseerde medische zorg binnen het bereik van iedereen. In een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor uw wensen vanaf het eerste contact tot aan uw volledige herstel. Goed bereikbaar zijn vinden wij daarom heel belangrijk.


Contactmogelijkheden

De meestgestelde vragen

Heeft u een digitale verwijzing van ZorgDomein ontvangen?

Dan kunt u in de meeste gevallen digitaal een afspraak maken door in te loggen op ZorgDomein en te kiezen voor ‘digitaal uw afspraak maken’.

Wanneer uw afspraak nog niet online of telefonisch gepland is, belt Bergman Clinics u binnen 2 werkdagen. 

Of u kunt ons bellen via 088 9000 500.

 

Hoe vraag ik een herhaalrecept aan?

U kunt via Mijn Bergman Clinics een herhaalrecept aanvragen. Log in op uw account en navigeer naar "Mijn Medisch Dossier".  Onder "Medicijnen" vindt u de optie "Herhaalrecept aanvragen". U vraagt per medicatie een recept aan.

Het aanvragen van herhaalrecepten via Mijn Bergman Clinics is alleen mogelijk voor Huid & Vaten. Neem voor overige herhaalrecepten of wanneer het herhaalrecept niet onder medicijnen staat vermeld, dan verzoeken wij u ons te mailen via info.huidenvaten@bergmanclinics.nl onder vermelding van uw achternaam, geboortedatum en postcode en huisnummer.

Hoe vraag ik mijn medisch dossier op?

U kunt uw medisch dossier opvragen via dit formulier. Het ingevulde formulier met kopie van uw ID bewijs kunt u verzenden naar: Uw contactpersoon Of info@bergmanclinics.nl.

 

 

Mag ik iemand meenemen naar de kliniek?

U mag maximaal 1 begeleider meenemen de kliniek in.

Moet ik bij Bergman Clinics nog rekening houden met coronamaatregelen?

Kijkt u hier voor de laatste informatie hierover.

Waar vind ik de screeningsvragenlijst voor mijn intakegesprek?

De screeningsvragenlijst vindt u in uw account van Mijn Bergman Clinics

Nadat uw afspraak bij Bergman Clinics gemaakt is, kunt u inloggen in Mijn Bergman Clinics.

Na het inloggen in het digitaal cliëntportaal Mijn Bergman Clinics selecteert u rechts bovenin het menu de optie "Vragenlijsten".

Opent u Mijn Bergman Clinics op u uw telefoon, dan selecteert u rechtsonderin Meer en vervolgens de optie "Vragenlijsten". Daar staat de vragenlijst voor u klaar.

In uw Mijn Bergman Clinics omgeving vindt u ook alle informatie over het onderzoek, de voorbereiding op het onderzoek en de routebeschrijving naar de kliniek.

Let op! Wij vragen u voorafgaand aan uw intakegesprek de screeningsvragenlijst in uw Mijn Bergman Clinics in te vullen. Deze informatie is voor ons van belang om een goed beeld van uw algehele gezondheid te krijgen. De vragenlijst dient vóór uw intakegesprek ingevuld te zijn, anders kan dit gesprek mogelijk niet doorgaan. Het invullen neemt enkel 10 minuten in beslag. 

 

Wat moet ik doen als ik 48 uur vóór of ná mijn afspraak voor een operatie gevaccineerd word?

Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een operatie (operatie onder algehele narcose of met een ruggenprik) bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.

Welke maatregelen treft Bergman Clinics tegen het coronavirus?

Als Bergman Clinics nemen wij de veiligheid van u als cliënt en van onze medewerkers zeer serieus. We treffen dan ook alle maatregelen in de kliniek om u veilig te ontvangen. Hier leest u alle actuele maatregelen. Wij volgen de regels van het RIVM en de urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Kijk voor meer informatie over het coronavirus op de website van het RIVM.

Een huisgenoot of een nauw contact heeft corona. Ik hoef, in mijn geval, volgens de coronaregels niet in quarantaine. Mag ik gewoon naar de kliniek komen voor een afspraak of een ingreep?

Ja, wanneer u volgens de coronarichtlijnen niet in quarantaine hoeft, mag u gewoon naar de kliniek komen. Wij doen er in de kliniek alles aan om u veilig te ontvangen.

Heeft u een verwijzing zonder een uitnodiging tot zelfplannen?

Bergman Clinics belt u binnen 3 werkdagen wanneer u uw afspraak nog niet online of telefonisch heeft gepland. Of u kunt ons bellen via 088-9000500.

Hoe kan ik iemand machtigen of word ik zelf gemachtigde?

Wanneer iemand anders zoals een familielid, namens u het woord mag doen kunt  u deze persoon machtigen. Dit is het geval bij bijvoorbeeld het plannen van afspraken of om medicatievoorschriften te bespreken. 

Om iemand te machtigen vult u het machtigingsformulier in en ondertekenen u en uw gemachtigde dit formulier. Wanneer Bergman Clinics dit formulier heeft ontvangen, kan de gemachtigde namens u het woord voeren.

Hoe kan ik inloggen in Mijn Bergman Clinics?

U kunt gemakkelijk en veilig inloggen met uw DigiD. Voor meer informatie over DigiD verwijzen we u naar www.digid.nl.

Hoe plan ik online een afspraak?

U ontvangt van uw huisarts of specialist een digitale verwijzing, dit is een e-mail van ZorgDomein waarin uw verwijzing staat.
U klikt op de link in deze e-mail. Vervolgens kunt u dan gemakkelijk uw 1e afspraak bij Bergman Clinics online inplannen, locatie, arts en datum en tijd.
Na het maken van de afspraak krijgt u de afspraakgegevens, informatie over de voorbereiding op de afspraak en de wijze waarop u uw behandeltraject digitaal kunt volgen in uw persoonlijke Mijn Bergman Clinics omgeving.
De digitale patiëntomgeving wijst zichzelf, maar u kunt altijd telefonisch contact opnemen, mocht het online afspraak maken toch niet lukken.
Maakt u niet zelf online een afspraak, dan wordt u binnen twee werkdagen door Bergman Clinics gebeld om de afspraak in te plannen.

Kan ik mijn afspraak verzetten?

Dit kan tot uiterlijk 24 uur van te voren. Hiervoor kunt u contact opnemen met Bergman Clinics via dit formulier of door te bellen (088 9000 500). Als u binnen 24 uur de afspraak verzet, kunnen er kosten in rekening worden gebracht.  

Kan ik nog op de oude manier inloggen in Mijn Bergman Clinics, met mijn e-mailadres?

Het is alleen nog mogelijk om met uw DigiD in te loggen in Mijn Bergman Clinics. Dit is een gemakkelijke en veilige manier.

Ik ben al ergens anders op consult geweest, maar wil de behandeling graag door Bergman Clinics laten uitvoeren. Kan dat?

In veel gevallen kunt u voor de behandeling terecht bij Bergman Clinics. Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.

Ik sta ergens anders op een wachtlijst voor een behandeling. Kan ik alsnog overstappen naar Bergman Clinics om zo eerder behandeld te worden?

In veel gevallen kunt u voor de behandeling terecht bij Bergman Clinics. Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.

Kan ik zelf kiezen voor een Bergman Clinics kliniek waar de toegangstijden het kortst zijn?

De toegangstijden kunnen per kliniek verschillen. Soms kunt u door een eindje te reizen eerder terecht voor uw behandeling. U kunt zelf een kliniek kiezen. Houdt u er rekening mee dat dan alle vervolgafspraken ook bij deze kliniek zijn.

Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.

Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?

We bieden medische zorg van de hoogste kwaliteit. Hierbij staan 4 waarden centraal:
  • Resultaat van de behandeling
  • Veiligheid
  • Cliëntgerichtheid
  • Ervaring team
Lees meer over de kwaliteit bij Bergman Clinics. Daarnaast zijn we ZKN gecertificeerd.

Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?

Voor meer informatie, bezoek de pagina Vergoeding & Verzekering.

Toon alle items

De meestgestelde vragen

Heeft u een digitale verwijzing van ZorgDomein ontvangen?

Dan kunt u in de meeste gevallen digitaal een afspraak maken door in te loggen op ZorgDomein en te kiezen voor ‘digitaal uw afspraak maken’.

Wanneer uw afspraak nog niet online of telefonisch gepland is, belt Bergman Clinics u binnen 2 werkdagen. 

Of u kunt ons bellen via 088 9000 500.

 

Hoe vraag ik een herhaalrecept aan?

U kunt via Mijn Bergman Clinics een herhaalrecept aanvragen. Log in op uw account en navigeer naar "Mijn Medisch Dossier".  Onder "Medicijnen" vindt u de optie "Herhaalrecept aanvragen". U vraagt per medicatie een recept aan.

Het aanvragen van herhaalrecepten via Mijn Bergman Clinics is alleen mogelijk voor Huid & Vaten. Neem voor overige herhaalrecepten of wanneer het herhaalrecept niet onder medicijnen staat vermeld, dan verzoeken wij u ons te mailen via info.huidenvaten@bergmanclinics.nl onder vermelding van uw achternaam, geboortedatum en postcode en huisnummer.

Hoe vraag ik mijn medisch dossier op?

U kunt uw medisch dossier opvragen via dit formulier. Het ingevulde formulier met kopie van uw ID bewijs kunt u verzenden naar: Uw contactpersoon Of info@bergmanclinics.nl.

 

 

Mag ik iemand meenemen naar de kliniek?

U mag maximaal 1 begeleider meenemen de kliniek in.

Moet ik bij Bergman Clinics nog rekening houden met coronamaatregelen?

Kijkt u hier voor de laatste informatie hierover.

Waar vind ik de screeningsvragenlijst voor mijn intakegesprek?

De screeningsvragenlijst vindt u in uw account van Mijn Bergman Clinics

Nadat uw afspraak bij Bergman Clinics gemaakt is, kunt u inloggen in Mijn Bergman Clinics.

Na het inloggen in het digitaal cliëntportaal Mijn Bergman Clinics selecteert u rechts bovenin het menu de optie "Vragenlijsten".

Opent u Mijn Bergman Clinics op u uw telefoon, dan selecteert u rechtsonderin Meer en vervolgens de optie "Vragenlijsten". Daar staat de vragenlijst voor u klaar.

In uw Mijn Bergman Clinics omgeving vindt u ook alle informatie over het onderzoek, de voorbereiding op het onderzoek en de routebeschrijving naar de kliniek.

Let op! Wij vragen u voorafgaand aan uw intakegesprek de screeningsvragenlijst in uw Mijn Bergman Clinics in te vullen. Deze informatie is voor ons van belang om een goed beeld van uw algehele gezondheid te krijgen. De vragenlijst dient vóór uw intakegesprek ingevuld te zijn, anders kan dit gesprek mogelijk niet doorgaan. Het invullen neemt enkel 10 minuten in beslag. 

 

Wat moet ik doen als ik 48 uur vóór of ná mijn afspraak voor een operatie gevaccineerd word?

Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een operatie (operatie onder algehele narcose of met een ruggenprik) bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.

Welke maatregelen treft Bergman Clinics tegen het coronavirus?

Als Bergman Clinics nemen wij de veiligheid van u als cliënt en van onze medewerkers zeer serieus. We treffen dan ook alle maatregelen in de kliniek om u veilig te ontvangen. Hier leest u alle actuele maatregelen. Wij volgen de regels van het RIVM en de urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Kijk voor meer informatie over het coronavirus op de website van het RIVM.

Een huisgenoot of een nauw contact heeft corona. Ik hoef, in mijn geval, volgens de coronaregels niet in quarantaine. Mag ik gewoon naar de kliniek komen voor een afspraak of een ingreep?

Ja, wanneer u volgens de coronarichtlijnen niet in quarantaine hoeft, mag u gewoon naar de kliniek komen. Wij doen er in de kliniek alles aan om u veilig te ontvangen.

Heeft u een verwijzing zonder een uitnodiging tot zelfplannen?

Bergman Clinics belt u binnen 3 werkdagen wanneer u uw afspraak nog niet online of telefonisch heeft gepland. Of u kunt ons bellen via 088-9000500.

Hoe kan ik iemand machtigen of word ik zelf gemachtigde?

Wanneer iemand anders zoals een familielid, namens u het woord mag doen kunt  u deze persoon machtigen. Dit is het geval bij bijvoorbeeld het plannen van afspraken of om medicatievoorschriften te bespreken. 

Om iemand te machtigen vult u het machtigingsformulier in en ondertekenen u en uw gemachtigde dit formulier. Wanneer Bergman Clinics dit formulier heeft ontvangen, kan de gemachtigde namens u het woord voeren.

Hoe kan ik inloggen in Mijn Bergman Clinics?

U kunt gemakkelijk en veilig inloggen met uw DigiD. Voor meer informatie over DigiD verwijzen we u naar www.digid.nl.

Hoe plan ik online een afspraak?

U ontvangt van uw huisarts of specialist een digitale verwijzing, dit is een e-mail van ZorgDomein waarin uw verwijzing staat.
U klikt op de link in deze e-mail. Vervolgens kunt u dan gemakkelijk uw 1e afspraak bij Bergman Clinics online inplannen, locatie, arts en datum en tijd.
Na het maken van de afspraak krijgt u de afspraakgegevens, informatie over de voorbereiding op de afspraak en de wijze waarop u uw behandeltraject digitaal kunt volgen in uw persoonlijke Mijn Bergman Clinics omgeving.
De digitale patiëntomgeving wijst zichzelf, maar u kunt altijd telefonisch contact opnemen, mocht het online afspraak maken toch niet lukken.
Maakt u niet zelf online een afspraak, dan wordt u binnen twee werkdagen door Bergman Clinics gebeld om de afspraak in te plannen.

Kan ik mijn afspraak verzetten?

Dit kan tot uiterlijk 24 uur van te voren. Hiervoor kunt u contact opnemen met Bergman Clinics via dit formulier of door te bellen (088 9000 500). Als u binnen 24 uur de afspraak verzet, kunnen er kosten in rekening worden gebracht.  

Kan ik nog op de oude manier inloggen in Mijn Bergman Clinics, met mijn e-mailadres?

Het is alleen nog mogelijk om met uw DigiD in te loggen in Mijn Bergman Clinics. Dit is een gemakkelijke en veilige manier.

Ik ben al ergens anders op consult geweest, maar wil de behandeling graag door Bergman Clinics laten uitvoeren. Kan dat?

In veel gevallen kunt u voor de behandeling terecht bij Bergman Clinics. Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.

Ik sta ergens anders op een wachtlijst voor een behandeling. Kan ik alsnog overstappen naar Bergman Clinics om zo eerder behandeld te worden?

In veel gevallen kunt u voor de behandeling terecht bij Bergman Clinics. Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.

Kan ik zelf kiezen voor een Bergman Clinics kliniek waar de toegangstijden het kortst zijn?

De toegangstijden kunnen per kliniek verschillen. Soms kunt u door een eindje te reizen eerder terecht voor uw behandeling. U kunt zelf een kliniek kiezen. Houdt u er rekening mee dat dan alle vervolgafspraken ook bij deze kliniek zijn.

Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.

Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?

We bieden medische zorg van de hoogste kwaliteit. Hierbij staan 4 waarden centraal:
  • Resultaat van de behandeling
  • Veiligheid
  • Cliëntgerichtheid
  • Ervaring team
Lees meer over de kwaliteit bij Bergman Clinics. Daarnaast zijn we ZKN gecertificeerd.

Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?

Voor meer informatie, bezoek de pagina Vergoeding & Verzekering.

Toon alle items

Contactmogelijkheden

Telefonisch contact

088 9000 500

Houdt u rekening met langere wachttijden op maandagochtend.


Ma t/m Do: 08:00 - 20:00u
Vrijdag: 08:00 - 18:00u

Bekijk hier het keuzemenu

SPOEDNUMMER

088 9000 567

Wanneer mag ik dit nummer bellen?

Bergman Clinics

Beste cliënten, i.v.m. de aangescherpte Corona-maatregelen worden van maandag 20 december t/m vrijdag 14 januari geen nieuwe afspraken voor injectable-behandelingen & huidtherapie ingepland.
Wanneer u al een afspraak hiervoor heeft in deze periode wordt u gebeld om deze in overleg te verplaatsen. De afspraken voor alle andere behandelingen gaan door. 

 

Bergman Clinics

Let op: op dit moment hebben we te maken met een telefonische storing en zijn we niet goed bereikbaar. We werken hard aan een oplossing!