Contact

Vind het antwoord op uw vraag. Wij helpen u graag.

U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

Ik wil met iemand chatten

Direct iemand spreken? Klik op onderstaande knop om een chat te starten.

Ik wil informatie aanvragen

Heeft u een vraag of opmerking? Vul dan ons contactformulier in.

of

Wilt u informatie over een specifieke behandeling, klik op onderstaande knop

Informatie aanvragen

Ik wil informatie over de vestigingen

Wilt u het adres weten van een vestiging of wilt u weten welke faciliteiten een vestiging biedt?

Ik wil informatie voor verwijzers

Het directe telefoonnummer voor verwijzers en intercollegiaal overleg is:

Bekijk hier het keuzemenu

Meer informatie
Heeft u een digitale verwijzing van ZorgDomein ontvangen?

Dan kunt u in de meeste gevallen digitaal een afspraak maken door in te loggen op ZorgDomein en te kiezen voor ‘digitaal uw afspraak maken’.

Wanneer uw afspraak nog niet online of telefonisch gepland is, belt Bergman Clinics u binnen 2 werkdagen. 

Of u kunt ons bellen via 088 9000 500.

 

Hoe vraag ik mijn medisch dossier op?

U kunt uw medisch dossier opvragen via dit formulier. Het ingevulde formulier met kopie van uw ID bewijs kunt u verzenden naar: Uw contactpersoon Of info@bergmanclinics.nl.

 

 

Gaat mijn operatie door?

Vanaf mei 2020 hebben wij onze zorg stapsgewijs uitgebreid. U bent weer welkom voor alle verzekerde en onverzekerde zorg die wij voor het uitbreken van het coronavirus ook boden. De wachttijden kunnen iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen alles om u zo snel mogelijk te helpen. We willen uw bezoek aan onze focuskliniek veilig laten verlopen en hebben hiervoor de benodigde maatregelen getroffen.

Wanneer uw afspraak voor een behandeling /operatie eerder is afgezegd i.v.m. corona, berichten wij u zo snel mogelijk over een nieuwe afspraak. Toch vragen wij u nog even geduld te hebben. Wij volgen bij het herplannen de richtlijnen van het RIVM en urgentie- en prioriteitsrichtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

 

Heeft u een verwijzing zonder een uitnodiging tot zelfplannen?

Bergman Clinics belt u binnen 3 werkdagen wanneer u uw afspraak nog niet online of telefonisch heeft gepland. Of u kunt ons bellen via 088-9000500.

Hoe kan ik iemand machtigen of word ik zelf gemachtigde?

Wanneer iemand anders zoals een familielid, namens u het woord mag doen kunt  u deze persoon machtigen. Dit is het geval bij bijvoorbeeld het plannen van afspraken of om medicatievoorschriften te bespreken. 

Om iemand te machtigen vult u het machtigingsformulier in en ondertekenen u en uw gemachtigde dit formulier. Wanneer Bergman Clinics dit formulier heeft ontvangen, kan de gemachtigde namens u het woord voeren.

Hoe kan ik inloggen in de Mijn Bergman Clinics app?
Hoe plan ik online een afspraak?

U ontvangt van uw huisarts of specialist een digitale verwijzing, dit is een e-mail van ZorgDomein waarin uw verwijzing staat.
U klikt op de link in deze e-mail. Vervolgens kunt u dan gemakkelijk uw 1e afspraak bij Bergman Clinics online inplannen, locatie, arts en datum en tijd.
Na het maken van de afspraak krijgt u de afspraakgegevens, informatie over de voorbereiding op de afspraak en de wijze waarop u uw behandeltraject digitaal kunt volgen in uw persoonlijke Mijn Bergman Clinics omgeving.
De digitale patiëntomgeving wijst zichzelf, maar u kunt altijd telefonisch contact opnemen, mocht het online afspraak maken toch niet lukken.
Maakt u niet zelf online een afspraak, dan wordt u binnen twee werkdagen door Bergman Clinics gebeld om de afspraak in te plannen.

Mag ik iemand meenemen naar de kliniek?

Helaas mag u op dit moment geen begeleider meenemen in de kliniek. Uw begeleider kan buiten of in de auto wachten. Wanneer een begeleider noodzakelijk is, denk aan personen in een rolstoel of kinderen onder de 18 jaar, wordt hier een uitzondering op gemaakt. Er kan dan 1 begeleider mee naar binnen.

Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?
We bieden medische zorg van de hoogste kwaliteit. Hierbij staan 4 waarden centraal:
  • Resultaat van de behandeling
  • Veiligheid
  • Cliëntgerichtheid
  • Ervaring team
Lees meer over de kwaliteit bij Bergman Clinics. Daarnaast zijn we ZKN gecertificeerd.
Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?
Voor meer informatie, bezoek de pagina Vergoeding & Verzekering.

Toon uitgelichte items / alle items

Toch liever telefonisch contact?

Ik wil bellen

088 9000 500

Ma t/m do : 8.00 - 20.00 uur
Vrijdag : 8.00 - 18:00 uur

doorgaans is de lijn het drukst bezet tussen 10:00 en 12:00

Bekijk hier het keuzemenu

Spoed nummer:
088 9000 567
Wanneer mag ik dit nummer bellen?

Ik wil terug gebeld worden

Wij reageren binnen 1 werkdag

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.



Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics

Vanaf 3 november zijn nieuwe maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Uw afspraak bij Bergman Clinics blijft gewoon staan. U mag alleen geen begeleider meenemen de kliniek in*. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen.

Heeft u nog geen afspraak staan, maar wilt u meer informatie over onze wachttijden?  Ook in coronatijd doen wij alles om u zo veilig mogelijk in de kliniek te ontvangen en onze wachttijden kort te houden. We heten u van harte welkom.

*Uitzonderingen hierop vindt u op onze corona pagina.