Contactmogelijkheden
De meestgestelde vragen
Heeft u een digitale verwijzing van ZorgDomein ontvangen?
Dan kunt u in de meeste gevallen digitaal een afspraak maken door in te loggen op ZorgDomein en te kiezen voor ‘digitaal uw afspraak maken’.
Wanneer uw afspraak nog niet online of telefonisch gepland is, belt Bergman Clinics u binnen 2 werkdagen.
Of u kunt ons bellen via 088 9000 500.
Hoe vraag ik een herhaalrecept aan?
U kunt via Mijn Bergman Clinics een herhaalrecept aanvragen. Log in op uw account en navigeer naar "Mijn Medisch Dossier". Onder "Medicijnen" vindt u de optie "Herhaalrecept aanvragen". U vraagt per medicatie een recept aan.
Het aanvragen van herhaalrecepten via Mijn Bergman Clinics is alleen mogelijk voor Huid & Vaten. Neem voor overige herhaalrecepten of wanneer het herhaalrecept niet onder medicijnen staat vermeld, dan verzoeken wij u ons te mailen via info.huidenvaten@bergmanclinics.nl onder vermelding van uw achternaam, geboortedatum en postcode en huisnummer.
Hoe vraag ik mijn medisch dossier op?
U kunt uw medisch dossier opvragen via dit formulier. Het ingevulde formulier met kopie van uw ID bewijs kunt u verzenden naar: Uw contactpersoon Of info@bergmanclinics.nl.
Waar vind ik de screeningsvragenlijst voor mijn intakegesprek?
De screeningsvragenlijst vindt u in uw account van Mijn Bergman Clinics.
Nadat uw afspraak bij Bergman Clinics gemaakt is, kunt u inloggen in Mijn Bergman Clinics.
Na het inloggen in het digitaal cliëntportaal Mijn Bergman Clinics selecteert u rechts bovenin het menu de optie "Vragenlijsten".
Opent u Mijn Bergman Clinics op u uw telefoon, dan selecteert u rechtsonderin Meer en vervolgens de optie "Vragenlijsten". Daar staat de vragenlijst voor u klaar.
In uw Mijn Bergman Clinics omgeving vindt u ook alle informatie over het onderzoek, de voorbereiding op het onderzoek en de routebeschrijving naar de kliniek.
Let op! Wij vragen u voorafgaand aan uw intakegesprek de screeningsvragenlijst in uw Mijn Bergman Clinics in te vullen. Deze informatie is voor ons van belang om een goed beeld van uw algehele gezondheid te krijgen. De vragenlijst dient vóór uw intakegesprek ingevuld te zijn, anders kan dit gesprek mogelijk niet doorgaan. Het invullen neemt enkel 10 minuten in beslag.
Heeft u een verwijzing zonder een uitnodiging tot zelfplannen?
Bergman Clinics belt u binnen 3 werkdagen wanneer u uw afspraak nog niet online of telefonisch heeft gepland. Of u kunt ons bellen via 088-9000500.
Hoe kan ik iemand machtigen of word ik zelf gemachtigde?
Wanneer iemand anders zoals een familielid, namens u het woord mag doen kunt u deze persoon machtigen. Dit is het geval bij bijvoorbeeld het plannen van afspraken of om medicatievoorschriften te bespreken.
Om iemand te machtigen vult u het machtigingsformulier in en ondertekenen u en uw gemachtigde dit formulier. Wanneer Bergman Clinics dit formulier heeft ontvangen, kan de gemachtigde namens u het woord voeren.
Hoe kan ik inloggen in Mijn Bergman Clinics?
U kunt gemakkelijk en veilig inloggen met uw DigiD. Voor meer informatie over DigiD verwijzen we u naar www.digid.nl.
Hoe plan ik online een afspraak?
U ontvangt van uw huisarts of specialist een digitale verwijzing, dit is een e-mail van ZorgDomein waarin uw verwijzing staat.
U klikt op de link in deze e-mail. Vervolgens kunt u dan gemakkelijk uw 1e afspraak bij Bergman Clinics online inplannen, locatie, arts en datum en tijd.
Na het maken van de afspraak krijgt u de afspraakgegevens, informatie over de voorbereiding op de afspraak en de wijze waarop u uw behandeltraject digitaal kunt volgen in uw persoonlijke Mijn Bergman Clinics omgeving.
De digitale patiëntomgeving wijst zichzelf, maar u kunt altijd telefonisch contact opnemen, mocht het online afspraak maken toch niet lukken.
Maakt u niet zelf online een afspraak, dan wordt u binnen twee werkdagen door Bergman Clinics gebeld om de afspraak in te plannen.
Kan ik mijn afspraak verzetten?
Dit kan tot uiterlijk 24 uur van te voren. Hiervoor kunt u contact opnemen met Bergman Clinics via dit formulier of door te bellen (088 9000 500). Als u binnen 24 uur de afspraak verzet, kunnen er kosten in rekening worden gebracht.
Kan ik nog op de oude manier inloggen in Mijn Bergman Clinics, met mijn e-mailadres?
Het is alleen nog mogelijk om met uw DigiD in te loggen in Mijn Bergman Clinics. Dit is een gemakkelijke en veilige manier.
Ik ben al ergens anders op consult geweest, maar wil de behandeling graag door Bergman Clinics laten uitvoeren. Kan dat?
In veel gevallen kunt u voor de behandeling terecht bij Bergman Clinics. Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.
Ik sta ergens anders op een wachtlijst voor een behandeling. Kan ik alsnog overstappen naar Bergman Clinics om zo eerder behandeld te worden?
In veel gevallen kunt u voor de behandeling terecht bij Bergman Clinics. Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.
Kan ik zelf kiezen voor een Bergman Clinics kliniek waar de toegangstijden het kortst zijn?
De toegangstijden kunnen per kliniek verschillen. Soms kunt u door een eindje te reizen eerder terecht voor uw behandeling. U kunt zelf een kliniek kiezen. Houdt u er rekening mee dat dan alle vervolgafspraken ook bij deze kliniek zijn.
Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.
Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?
- Resultaat van de behandeling
- Veiligheid
- Cliëntgerichtheid
- Ervaring team
Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?
Toon alle items
De meestgestelde vragen
Heeft u een digitale verwijzing van ZorgDomein ontvangen?
Dan kunt u in de meeste gevallen digitaal een afspraak maken door in te loggen op ZorgDomein en te kiezen voor ‘digitaal uw afspraak maken’.
Wanneer uw afspraak nog niet online of telefonisch gepland is, belt Bergman Clinics u binnen 2 werkdagen.
Of u kunt ons bellen via 088 9000 500.
Hoe vraag ik een herhaalrecept aan?
U kunt via Mijn Bergman Clinics een herhaalrecept aanvragen. Log in op uw account en navigeer naar "Mijn Medisch Dossier". Onder "Medicijnen" vindt u de optie "Herhaalrecept aanvragen". U vraagt per medicatie een recept aan.
Het aanvragen van herhaalrecepten via Mijn Bergman Clinics is alleen mogelijk voor Huid & Vaten. Neem voor overige herhaalrecepten of wanneer het herhaalrecept niet onder medicijnen staat vermeld, dan verzoeken wij u ons te mailen via info.huidenvaten@bergmanclinics.nl onder vermelding van uw achternaam, geboortedatum en postcode en huisnummer.
Hoe vraag ik mijn medisch dossier op?
U kunt uw medisch dossier opvragen via dit formulier. Het ingevulde formulier met kopie van uw ID bewijs kunt u verzenden naar: Uw contactpersoon Of info@bergmanclinics.nl.
Waar vind ik de screeningsvragenlijst voor mijn intakegesprek?
De screeningsvragenlijst vindt u in uw account van Mijn Bergman Clinics.
Nadat uw afspraak bij Bergman Clinics gemaakt is, kunt u inloggen in Mijn Bergman Clinics.
Na het inloggen in het digitaal cliëntportaal Mijn Bergman Clinics selecteert u rechts bovenin het menu de optie "Vragenlijsten".
Opent u Mijn Bergman Clinics op u uw telefoon, dan selecteert u rechtsonderin Meer en vervolgens de optie "Vragenlijsten". Daar staat de vragenlijst voor u klaar.
In uw Mijn Bergman Clinics omgeving vindt u ook alle informatie over het onderzoek, de voorbereiding op het onderzoek en de routebeschrijving naar de kliniek.
Let op! Wij vragen u voorafgaand aan uw intakegesprek de screeningsvragenlijst in uw Mijn Bergman Clinics in te vullen. Deze informatie is voor ons van belang om een goed beeld van uw algehele gezondheid te krijgen. De vragenlijst dient vóór uw intakegesprek ingevuld te zijn, anders kan dit gesprek mogelijk niet doorgaan. Het invullen neemt enkel 10 minuten in beslag.
Heeft u een verwijzing zonder een uitnodiging tot zelfplannen?
Bergman Clinics belt u binnen 3 werkdagen wanneer u uw afspraak nog niet online of telefonisch heeft gepland. Of u kunt ons bellen via 088-9000500.
Hoe kan ik iemand machtigen of word ik zelf gemachtigde?
Wanneer iemand anders zoals een familielid, namens u het woord mag doen kunt u deze persoon machtigen. Dit is het geval bij bijvoorbeeld het plannen van afspraken of om medicatievoorschriften te bespreken.
Om iemand te machtigen vult u het machtigingsformulier in en ondertekenen u en uw gemachtigde dit formulier. Wanneer Bergman Clinics dit formulier heeft ontvangen, kan de gemachtigde namens u het woord voeren.
Hoe kan ik inloggen in Mijn Bergman Clinics?
U kunt gemakkelijk en veilig inloggen met uw DigiD. Voor meer informatie over DigiD verwijzen we u naar www.digid.nl.
Hoe plan ik online een afspraak?
U ontvangt van uw huisarts of specialist een digitale verwijzing, dit is een e-mail van ZorgDomein waarin uw verwijzing staat.
U klikt op de link in deze e-mail. Vervolgens kunt u dan gemakkelijk uw 1e afspraak bij Bergman Clinics online inplannen, locatie, arts en datum en tijd.
Na het maken van de afspraak krijgt u de afspraakgegevens, informatie over de voorbereiding op de afspraak en de wijze waarop u uw behandeltraject digitaal kunt volgen in uw persoonlijke Mijn Bergman Clinics omgeving.
De digitale patiëntomgeving wijst zichzelf, maar u kunt altijd telefonisch contact opnemen, mocht het online afspraak maken toch niet lukken.
Maakt u niet zelf online een afspraak, dan wordt u binnen twee werkdagen door Bergman Clinics gebeld om de afspraak in te plannen.
Kan ik mijn afspraak verzetten?
Dit kan tot uiterlijk 24 uur van te voren. Hiervoor kunt u contact opnemen met Bergman Clinics via dit formulier of door te bellen (088 9000 500). Als u binnen 24 uur de afspraak verzet, kunnen er kosten in rekening worden gebracht.
Kan ik nog op de oude manier inloggen in Mijn Bergman Clinics, met mijn e-mailadres?
Het is alleen nog mogelijk om met uw DigiD in te loggen in Mijn Bergman Clinics. Dit is een gemakkelijke en veilige manier.
Ik ben al ergens anders op consult geweest, maar wil de behandeling graag door Bergman Clinics laten uitvoeren. Kan dat?
In veel gevallen kunt u voor de behandeling terecht bij Bergman Clinics. Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.
Ik sta ergens anders op een wachtlijst voor een behandeling. Kan ik alsnog overstappen naar Bergman Clinics om zo eerder behandeld te worden?
In veel gevallen kunt u voor de behandeling terecht bij Bergman Clinics. Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.
Kan ik zelf kiezen voor een Bergman Clinics kliniek waar de toegangstijden het kortst zijn?
De toegangstijden kunnen per kliniek verschillen. Soms kunt u door een eindje te reizen eerder terecht voor uw behandeling. U kunt zelf een kliniek kiezen. Houdt u er rekening mee dat dan alle vervolgafspraken ook bij deze kliniek zijn.
Wanneer u ons contactformulier invult, bellen we u zo snel mogelijk om meer uitleg te geven. Bekijk hier voor alle behandelingen de toegangstijden per kliniek.
Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?
- Resultaat van de behandeling
- Veiligheid
- Cliëntgerichtheid
- Ervaring team
Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?
Toon alle items
Telefonisch contact
Houdt u rekening met langere wachttijden op maandagochtend.
Ma t/m Do: 08:00 - 20:00u
Vrijdag: 08:00 - 18:00u
Telefonisch keuzemenu
Voor snelle doorschakeling met de juiste divisie, kiest u een van onderstaande opties als u ons belt;
- Ogen
- Bewegen
- Rug & Nek en chronisch pijnbestrijding
- Huid & Vaten
- Uiterlijk
- Maag & Darm en Hart
- Vrouw
- KNO
Bent u onder behandeling bij Bergman Clinics en heeft u een spoed vraag, bijvoorbeeld over klachten na een ingreep, toets dan hekje.
SPOEDNUMMER
088 9000 567
Wanneer mag ik dit nummer bellen?Contact bij Spoed
Voor calamiteiten en spoedgevallen nadat u bij Bergman Clinics bent geholpen, is Bergman Clinics 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.
Heeft u onderstaande klachten na een ingreep?
Algemene klachten zoals;
- Acute zwelling, pijn en roodheid
- Koorts, koude rillingen, duizeligheid en/of zich ziek voelen
- Ernstige wondlekkage
- Een rood glanzend wondgebied
- Onhoudbare pijn na ingreep
- Acute zwelling met verharde rode kuit
Na een ingreep aan uw ogen:
- Vervorming van rechte lijnen
- Uitval van deel gezichtsveld
- Zien van lichtflitsen
- Acuut dubbelzien
- Plotse lichtgevoeligheid
Na rug-of nekoperatie:
- Hoofdpijn bij rechtop komen en geen hoofdpijn bij liggen