Tijdelijk telefonisch minder goed bereikbaar Sluiten

Zorgkaart cliënt waarderingen - Borstverkleining

Zorgkaart Nederland is een initiatief van de Patiëntenfederatie Nederland. Het portal biedt het meest complete en onafhankelijke overzicht van zorgaanbod in Nederland met tevredenheidswaarderingen ingegeven door patiënten zelf. * Deze pagina geeft een selectie weer van alle waarderingen op Zorgkaart Nederland. Voor het complete overzicht verwijzen wij u door naar het portaal.

10.0

Ik moest voor deze arts iets langer wachten voor het eerste intakegesprek, dat prettig verliep en handig aan het begin van de avond werd gepland. Ook de nadelen van de operatie werden benoemd. Daarna ging het snel. Ik kon na 6 weken al terecht. De dag van de operatie was alles prima geregeld in de kliniek. De arts kwam voor de operatie aftekenen waar hij moest snijden en de operatie zelf is prima verlopen. Ik mocht dezelfde dag naar huis met 3 afspraken in het vooruitzicht. Twee keer controle bij verpleegkundige en na 3 maanden controle bij de arts zelf. Littekens zijn dun en mooi en genezen goed. Vorm van de borsten is ook heel mooi geworden. Kortom, waarom heb ik hier zo lang tegenop gezien....

dr. Wynand Melenhorst - 1 okt. 2024

Lees meer
9.9

Deskundig en vriendelijk personeel. Zeer tevreden met het resultaat.

Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - 29 sep. 2024

Lees meer
10.0

Dokter Melenhorst heeft me fantastisch begrepen en heel vriendelijk en kundig geholpen. De operatie is geweldig uitgevoerd, ontzettend blij met het resultaat. De ervaring bij Bergman was ook heel erg fijn, ik geef oprecht een 10 voor het hele proces van begin tot eind....

Bey by Bergman Clinics, locatie Utrecht - 24 sep. 2024

Lees meer
9.1

Ik heb goede ervaringen met de Bergman Clinics. Korte wachtlijst, duidelijke uitleg van behandeling en goede zorg. Goede bereikbaarheid en vriendelijk telefonisch te woord gestaan....

Bey by Bergman Clinics, locatie Utrecht - 24 sep. 2024

Lees meer
9.0

Er is persoonlijke aandacht en goede communicatie zowel voor, tijdens en na de operatie

Bey by Bergman Clinics, locatie Amsterdam - 23 sep. 2024

Lees meer
10.0

Zeer tevreden over de vriendelijke en deskundige begeleiding rondom mijn borstverkleining!

Bey by Bergman Clinics, locatie Zwolle - 21 sep. 2024

Lees meer
9.9

Ik heb een enorm fijne ervaring gehad. Vooraf was ik erg zenuwachtig maar ik had alle vertrouwen in mijn arts. Ook door de anesthesiemedewerkers werd ik enorm tot rust gebracht door hun troost. Ik kijk zo fijn terug en zal de volgende operatie in de toekomst door mijn ervaring bij jullie veel minder eng vinden....

Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - 20 sep. 2024

Lees meer
10.0

Wat een fijne plastisch chirurg is dhr. Melenhorst. 100% vertrouwen in hem gehad en 100% waargemaakt. Ik heb mijn leven weer terug. Onbeschrijfelijk. Dank Dank!...

dr. Wynand Melenhorst - 14 sep. 2024

Lees meer
10.0

Was heel goed van begin tot einde

Bey by Bergman Clinics, locatie Amsterdam - 12 sep. 2024

Lees meer
10.0

De chirurg was vriendelijk en nam de tijd voor me. Luisterde en stelde mij ook op mijn gemak. Hij heeft goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Vond het een zeer prettige samenwerking....

dr. George Sulkers - 9 sep. 2024

Lees meer
10.0

Goede ervaring Mooi en gewenst resultaat

dr. Wynand Melenhorst - 5 sep. 2024

Lees meer
10.0

Enorme expertise en ervaring, zeer goede en prettige chirurg en zeer servicegericht en vriendelijk personeel ook. Bijzonder goede ervaring bij Bergman kliniek en aanrader!...

Bey by Bergman Clinics, locatie Utrecht - 2 sep. 2024

Lees meer

Vorige zorgkaart waarderingen
Volgende zorgkaart waarderingen
Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Onze telefonische wachttijd is langer dan normaal. Gebruik mijnbergmanclinics.nl om afspraken te beheren, je dossier in te zien, afspraakinformatie te bekijken, correspondentie te volgen, persoonsgegevens te controleren of aan te vullen en herhaalrecepten op te vragen. 

 

Bergman Clinics

Onze telefonische wachttijd is langer dan normaal. Gebruik mijnbergmanclinics.nl om afspraken te beheren, je dossier in te zien, afspraakinformatie te bekijken, correspondentie te volgen, persoonsgegevens te controleren of aan te vullen en herhaalrecepten op te vragen.