Fijne en kundige balie- en telefoonmedewerkers die op een vriendelijke en efficiënte manier de cliënten te woord staan. Arts was kort van stof tot op het onvriendelijke af en gaf uit zichzelf weinig toelichting op de behandeling....
Ogen | Hilversum - 24 jan. 2025
Ik ben tevreden over stelde aandacht die aan mijn probleem is besteed. Ook de attentheid van de behandelaars stel ik erg op prijs
Ogen | Lelystad - 24 jan. 2025
Ik heb deze vraag al beantwoord.
Ogen | Emmeloord - 13 jan. 2025
Fijn geholpen
Ogen | Lelystad - 7 jan. 2025
Ik ben zeer vertrouwen over de kliniek in Hilversum. Ik ben al lange tijd patiënt en alles wordt duidelijk uitgelegd, goede communicatie en zorg....
Ogen | Hilversum - 6 jan. 2025
Het maken ve afspraak met glaucoomarts is zeer moeilijk. Je kan de arts niet bereiken,alleen de medewerkers ad telefoon. Als je een afspraak hebt,wordt er door de oogartsen en oogartsen in opleiding zeer zorgvuldig overkegd met glaucoomarts bij problemen...
Ogen | Amsterdam, AMC - 27 nov. 2024
tijd nemen voor een gesprek en informatie over de operatie in de website
Ogen | Amsterdam, AMC - 27 nov. 2024
De zorgverleners waren heel vriendelijk en efficiënt.
Ogen | Amersfoort - 27 nov. 2024
Er is sprake van een "geoliede" samenwerking. Nadat je gemeld bent bij de balie, start al direct het eerste onderzoekje, o.a. druppelen van ogen, verdoving van ogen etc. daarna heb ik contact gekregen met de oogarts en vervolgens werd mijn oog / ogen behandeld. Deze werkwijze blijkt zeer efficiënt te zijn en geeft de oogarts alle ruimte om dat te doen wat ook op haar of zijn bordje ligt. Het voorwerk is dan al gedaan....
Ogen | Haarlem - 22 okt. 2024
Ben blij met de regelmatige controle , mocht er iets fout gaan ben je er vlog bij.
Ogen | Amsterdam, AMC - 21 okt. 2024
Medewerkers lijken deskundig Nooit geholpen door dezelfde medewerker. Medewerkers stellen zich zelden voor, noch met naam, noch met functie.
Ogen | Lelystad - 21 okt. 2024