Zorgkaart cliënt waarderingen - Knieslijtage/Knieprothese

Zorgkaart Nederland is een initiatief van de Patiëntenfederatie Nederland. Het portal biedt het meest complete en onafhankelijke overzicht van zorgaanbod in Nederland met tevredenheidswaarderingen ingegeven door patiënten zelf. * Deze pagina geeft een selectie weer van alle waarderingen op Zorgkaart Nederland. Voor het complete overzicht verwijzen wij u door naar het portaal.

9.0

De kliniek heeft vriendelijke medewerkers. Er wordt goed gecommuniceerd over de komende operatie. In de voorbereidings kamer en de OK is een prettige sfeer. Op de afdeling fijne verzorging en begeleiding. Bij het ontslag bijna niemand die even uitgeleide deed....

Bewegen | Breda - 04 december 2022

Lees meer
10.0

Door een verdraaiing van mijn knie met hemi prothese was het kunststof glijplaatje er tussenuit geschoten. Ik had veel pijn. Bij de controle in de kliniek werd goed uitgelegd wat er gebeurd was en werd ik direct opgenomen. De volgende dag geopereerd en de dag erna weer na huis. De behandeling en zorg in de Bergman Clinics Naarden is fantastisch. Een dikke 10....

Bewegen | Naarden - 04 december 2022

Lees meer
10.0

Het ontvangst van de verpleegkundigen was niet goed. Zij behandelden ons al kinderen die niet goed konden lezen. Daarbij was mij niet bekend dat ik als 2de op de lijst stond waardoor ik een uur moest wachten. Ook bij navraag kreeg ik hierover geen antwoord....

Bewegen | Arnhem - 02 december 2022

Lees meer
9.6

Ik ben uiterst tevreden over de Bergman clinic Rijswijk. In het voortraject ben ik uitstekend begeleid door Dr. Hogervorst. Je voelt je veilig in zijn handen. De opname was prettig en de kamer net een hotel. Het verplegend personeel is kundig en bovenal heel erg aardig. Er is heel veel aandacht en zorg voor de patient. De operatie en de voor- en nazorg was uitstekend, duidelijke uitleg en ontspannen. Dit is de tweede keer (knieën) dat ik hier ben geopereerd en ik zou deze kliniek en deze dokter iedereen willen aanbevelen. Een professionele organisatie waar alles in het teken staat van het patiënten welzijn....

Bewegen | Rijswijk - 02 december 2022

Lees meer
7.6

Goed geholpen

Bewegen | Breda - 01 december 2022

Lees meer
10.0

Van het begin (intake en onderzoeken), tot en met opname, operatie en ontslag ben ik altijd goed begeleid. Zeer vriendelijk, bekwaam personeel en zeer behulpzaam. Er wordt echt naar de patiënt geluisterd....

Bewegen | Naarden - 29 november 2022

Lees meer
8.9

Snelle en efficiënte behandeling, duidelijke uitleg en vriendelijk en deskundig personeel.

Bewegen | Arnhem - 29 november 2022

Lees meer
9.6

Door een val een stuk kraakbeen van mijn knie kapotgegaan. Elke stap deed pijn. De operatie is 100% meegevallen. Revalidate ook! Na 6 maanden kon ik weer een stuk gaan hardlopen. Over het zorgteam niets dan lof. Humor in de operatiekamer, het stelt je gerust. Minder ben ik te spreken over het callcenter. Ik heb het callcenter ervaren als een betonnen muur. Het callcenter heeft mij toegezegd dat er procedures zouden worden aangepast. Laten we hiervan uitgaan....

drs. Mark Zee - 29 november 2022

Lees meer
8.6

Kundige behandeling in aangename omgeving

Bewegen | Arnhem - 28 november 2022

Lees meer
8.1

Snelle afspraak En fijn dat er korte wachttijden zijn

Bewegen | Rijswijk - 28 november 2022

Lees meer
7.9

De overdrachten verliepen rommelig en niet volledig. Veel heen en weer gebel.

Bewegen | Rotterdam - 28 november 2022

Lees meer
10.0

Denk dat het cijfer 10 alles beschrijft

Bewegen | Rotterdam - 28 november 2022

Lees meer

Vorige zorgkaart waarderingen
Volgende zorgkaart waarderingen
Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Beste cliënten, i.v.m. de aangescherpte Corona-maatregelen worden van maandag 20 december t/m vrijdag 14 januari geen nieuwe afspraken voor injectable-behandelingen & huidtherapie ingepland.
Wanneer u al een afspraak hiervoor heeft in deze periode wordt u gebeld om deze in overleg te verplaatsen. De afspraken voor alle andere behandelingen gaan door. 

 

Bergman Clinics

Let op: op dit moment hebben we te maken met een telefonische storing en zijn we niet goed bereikbaar. We werken hard aan een oplossing!