Zorgkaart cliënt waarderingen - Oogaandoening

Zorgkaart Nederland is een initiatief van de Patiëntenfederatie Nederland. Het portal biedt het meest complete en onafhankelijke overzicht van zorgaanbod in Nederland met tevredenheidswaarderingen ingegeven door patiënten zelf. * Deze pagina geeft een selectie weer van alle waarderingen op Zorgkaart Nederland. Voor het complete overzicht verwijzen wij u door naar het portaal.

9.9

Je kunt snel terecht als je een afspraak hebt gemaakt. Je wordt op de afgesproken tijden behandeld. Vriendelijkheid en belangstelling van het personeel. Je wordt deskundig geholpen en behandeld....

Ogen | Amsterdam, AMC - 31 okt. 2024

Lees meer
9.7

Professioneel en adequaat, telefonisch goed bereikbaar, buitengewoon vriendelijk.

Ogen | Amsterdam, AMC - 31 okt. 2024

Lees meer
7.7

Contact met de Bergman kliniek loopt prima, afspraak maken en eventueel verzetten gaat makkelijk. Behandeling heeft het beoogde effect. Echter een regelmatige terugkoppeling ontbreekt. Hier moet je zelf om vragen. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam....

Ogen | Amsterdam, AMC - 29 okt. 2024

Lees meer
8.4

ik vond alles echt erg goed

Ogen | Lelystad - 28 okt. 2024

Lees meer
9.0

De oogoperatie werd vakkundig gedaan en er werd ook verteld wat de handelingen waren.

Ogen | Haarlem - 28 okt. 2024

Lees meer
5.7

Ik werd door Specsavers doorgestuurd voor risico glaucoom (vanwege moeder ook risico geval door donkere ogen maar geen glaucoom vastgesteld). Terwijl ik nooit last van ogen had, behalve dat ik een leesbril nodig heb, heb ik nu alleen maar ellende met mijn ogen. Ik kreeg bij het eerste bezoek meteen oogdruppels die ik mijn hele leven moet gebruiken om mijn oogdruk te verlagen. Daarna moest ik een laser behandeling ondergaan, er werden in ieder oog een gaatje in de iris gemaakt, om de oogdruk naar beneden te krijgen. Al was mijn oogdruk niet te hoog was, maar met kans op glaucoom wilde de artsen mijn oogdruk lager hebben. De eerste keer YAG laseren was het mislukt. De tweede keer YAG waren er wel gaatjes in mijn oogbol te zien, maar ik heb aan 1 oog nog steeds medicatie nodig. Over een maand weer op controle. Voor nu heb ik alleen maar last mijn ogen!...

Ogen | Zaandam - 28 okt. 2024

Lees meer
10.0

Prima behandeld. Het resultaat zal nog even op zich laten wachten.

Ogen | Zaandam - 28 okt. 2024

Lees meer
10.0

Oogarts deed laserbehandeling tegen te hoge oogdruk, wat ik erg spannend vond. Hij stelde me helemaal op mijn gemak, is deskundig en had zelfs humor. Beter kan niet!...

Ogen | Amersfoort - 28 okt. 2024

Lees meer
10.0

Ontvangst was goed. Tijdens de behandeling werd ik heel erg op mijn gemak gesteld door alles te benoemen wat er gebeurde. Van pijn was absoluut geen sprake. Ik heb er niets van gevoeld....

Memira by Hilversum - 24 okt. 2024

Lees meer
4.0

Slechte communicatie tussen de dokter deze is na 1 min vertrokken (De Jong afspraken kloppen meestal niet

Ogen | Amsterdam, AMC - 23 okt. 2024

Lees meer
3.7

De operatie was niet goed uitgevoerd en de oog was vernield (Blind) de zorgen die direct de volgende dag werden gemeld werden afgedaan als "het komt wel goed" ( telefonisch ). Vervolgens bij de extra controle op 2 oktober 2023 werden de klachten niet serieus genomen, terwijl er wel een probleem wordt geconstateerd maar niet besproken met de patiënt, er wordt alleen geadviseerd verder te gaan met druppelen. Bij de volgende extra controle op 20 oktober 2023 met een andere specialist, wordt de schade direct gecommuniceerd en wordt en direct doorverwezen naar het UMCG te Groningen. Hier werd met spoed een donor hoorvlies transplantatie uit gevoerd, en dat men niet begreep hoe lang het heeft geduurd voordat er actie werd ondernomen....

Ogen | Emmeloord - 23 okt. 2024

Lees meer
10.0

Is prima

Ogen | Amsterdam, AMC - 22 okt. 2024

Lees meer

Vorige zorgkaart waarderingen
Volgende zorgkaart waarderingen
Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Onze telefonische wachttijd is langer dan normaal. Gebruik mijnbergmanclinics.nl om afspraken te beheren, je dossier in te zien, afspraakinformatie te bekijken, correspondentie te volgen, persoonsgegevens te controleren of aan te vullen en herhaalrecepten op te vragen.