zorgkaart nederland

Zorgkaart cliënt waarderingen - Oogaandoening

Zorgkaart Nederland is een initiatief van de Patiëntenfederatie Nederland. Het portal biedt het meest complete en onafhankelijke overzicht van zorgaanbod in Nederland met tevredenheidswaarderingen ingegeven door patiënten zelf. * Deze pagina geeft een selectie weer van alle waarderingen op Zorgkaart Nederland. Voor het complete overzicht verwijzen wij u door naar het portaal.

4.5

Tijdens het bezoek stelde de arts zich niet aan ons voor, gedroeg zich autoritair en wenste niet met patiënt in gesprek te gaan, eigenlijk werden wij genegeerd. Onbegrijpelijk dat deze arts met mensen omgaat. Hij zal wellicht goed in zijn vak zijn, maar onprettig in de omgang met mensen....

dr. Lucas Schurmans - 24 aug. 2025

Lees meer
6.0

Intake was goed. Ook het onderzoek. Daarna geen enkele nazorg ook na telefonisch verzoek. Ik stond toe op een prioriteiten lijst maar ook na maanden wachten geen na controle...

Ogen | Ede - 19 aug. 2025

Lees meer
7.3

Ik loop sinds 2010 bij Bergman Clinics in Haarlem. Dat is nu bijna 15 jaar. In deze tijd heb ik meer dan 19 oogartsen gezien. Elke nieuwe arts moet zich weer helemaal inlezen en niet alle artsen zijn daar echt bedreven in. Een nieuwe arts niet omdat de vorige arts niet capabel is, maar ze vertrekken gewoon. Het verloop is vrij hoog. Ik vind het niet fijn. Komende afspraak weer met een arts waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik heb dat eerder aangegeven en toen zei die arts dat hij voortaan mijn arts zou zijn. Is helaas ook al weer vertrokken....

Ogen | Haarlem - 15 aug. 2025

Lees meer
9.1

Bergman kliniek: ik zou na het contact jl 24 juli 2025 met de optometrist volgens ZIJN INFORMATIE op vrijdag jl (25 juli) met de afdeling planning OP contact moeten hebben via een anoniem nummer. Helaas: daar zat ik dan de hele dag met mijn mobieltje in de hand. Geen datum afspraak OP om mijn chalazion eindelijk te verwijderen. En nu maar in afwachting op een telefonische afspraak met de oogarts voor as. Maandag. Waarom dit ingepland is? Mij niet duidelijk maar onderga het maar? Ja mijn rechteroog is behoorlijk achteruitgegaan en geen medische oorzaak te herleiden. Ik heb trouwens alle vertrouwen in deze kliniek! Ik zal vermoed ik nog een keertje langs moeten komen en dat doe ik! Wel zou ik heel graag van deze chalazion af willen....

Ogen | Hoogeveen - 26 jul. 2025

Lees meer
9.7

De ervaring is zeer positief, had de behsndeling graag eerder gehad. Top.

Memira by Hilversum - 17 jun. 2025

Lees meer
4.0

De Oogarts heeft mijn volledige vertrouwen. Waar ik absoluut ontevreden over ben is het maken van een afspraak bij de bergman kliniek in Zaandam. Ik moet na het bezoek aan de oogarts in mijn agenda een datum opnemen wanneer ik mag bellen voor een vervolgafspraak. Op het moment dat ik bel met het centrale afsprakennummer ( 088 nr) krijg ik een dame die niet in de agenda van bergman in Zaandam kan kijken en daarom dus geen afspraak kan maken ( Dit is al meerdere malen gebeurd) Omdat ik aangeef dat ik niet blijf bellen tot het moment waarop de dame misschien wel in de agenda kan kijken, stuurt de betreffende dame een bericht naar bergman Zaandam met het verzoek een afspraak voor mij in te plannen ( schiftelijk) zonder overleg. Op het moment dat ik via mijn e-mail een bericht met tijd en datum ontvangen waarop ik niet beschikbaar ben moet ik opnieuw bellen met het centrale nummer etc etc etc werkelijk een dramatisch verhaal Bergman doe hier iets mee!...

Ogen | Zaandam - 21 mei 2025

Lees meer
9.9

Goed gevoel voor en tijdens behandeling bij oogarts de Jager. Professionele begeleiding. Ook de dames Marjon en Joyce aan de balie zeer aardig en behulpzaam. Toppers....

Memira by Hilversum - 13 mei 2025

Lees meer
9.1

Behandeld voor ICL. Tijdens het hele proces goed geïnformeerd en geholpen. Het team straalde vertrouwen uit en kwamen ontspannen over. Ondanks dat de planning veranderde op het laatste moment werd dit zonder problemen opgelost. De ingreep verliep vlot en communicatie hierbij was duidelijk. Het nazorgtraject was duidelijk op papier gezet en eventuele vragen konden altijd gesteld worden. Had me druk gemaakt over de dag maar dit was nergens voor nodig, want ik ben perfect geholpen...

Memira by Hilversum - 13 mei 2025

Lees meer
8.0

Ik vind dat ik mer respect behandeld wordt

Ogen | Hoogeveen - 9 mei 2025

Lees meer
10.0

Dr van Dalen, vestiging Naarden, nu met pensioen, heeft er voor gezorgd, na dat ik via andere artsen van alles al had geprobeerd, haast niet meer kon lopen om mij zover op de been te krijgen dat ik de afgelopen maand tijdens mijn vakantie in Portugal 270 km heb gewandeld, gemeten door de stappenteller, dagelijkse wandeling gemiddeld 10km. Ik was al een tevreden patiënt na mijn knie operatie in vestiging Bilthoven en ben sinds dien, ook mijn echtgenote, al een trouwe Bergman patiënt! Vandaar dat ik als wij worden door verwezen naar een specialist altijd naar de Bergman kliniek gaan als dat mogelijk is!...

Huid & Vaten | Den Haag - 30 apr. 2025

Lees meer

Vorige zorgkaart waarderingen
Volgende zorgkaart waarderingen
Vestigingen
Alle behandelingen
Bergman Clinics

Op dit moment ondervinden wij hinder van een storing bij Odido. Hierdoor is ons Contact & Service Center minder goed bereikbaar. Dit kan ertoe leiden dat wij u minder snel kunnen helpen dan u van ons gewend bent. Wij adviseren u vriendelijk om, indien het niet urgent is, op een later moment terug te bellen. Dank voor uw geduld en begrip.

Gebruik mijnbergmanclinics.nl om afspraken te beheren, je dossier in te zien, afspraakinformatie te bekijken, correspondentie te volgen, persoonsgegevens te controleren of aan te vullen en herhaalrecepten op te vragen.