Tijdelijk telefonisch minder goed bereikbaar Sluiten

Zorgkaart cliënt waarderingen - Urine-incontinentie

Zorgkaart Nederland is een initiatief van de Patiëntenfederatie Nederland. Het portal biedt het meest complete en onafhankelijke overzicht van zorgaanbod in Nederland met tevredenheidswaarderingen ingegeven door patiënten zelf. * Deze pagina geeft een selectie weer van alle waarderingen op Zorgkaart Nederland. Voor het complete overzicht verwijzen wij u door naar het portaal.

10.0

Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid, communicatie en discretie van de artsen.

Vrouw | Amsterdam - 1 okt. 2024

Lees meer
8.0

Zeer prettig en efficiënt geholpen. Na narcose wel last van vermoeidheid gehad. Dat was voor mij nieuw. En hoe het anders is na de operatie is niet veel over verteld....

Vrouw | Hilversum - 29 sep. 2024

Lees meer
9.0

Ik waardeer de gemoedelijke sfeer bij Bergman clinic. Dat mijn probleem niet verholpen kon worden lag niet aan arts of verpleegkundige.Dat heeft een andere oorzaak...

Vrouw | Hilversum - 23 sep. 2024

Lees meer
8.8

Bergman vrouw is een prettige kliniek met aandacht en respect voor de vrouwen.

Vrouw | Amsterdam - 21 sep. 2024

Lees meer
4.3

Zeer lange wachttijden aan de telefoon. Gemiddeld 25 minuten en dat meerderen keren achter elkaar. Geen communicatie onderling. Verschillende keren n.a.v. klacht beloofd terug te bellen. Nooit gebeurd. Wachtlijst van 9 maanden en inmiddels en de patiënt/klant mag het zelf uitzoeken. Enorm spijt dat ik hier naar toe ben gegaan....

Vrouw | Hilversum - 13 sep. 2024

Lees meer
8.0

Voor incontinentie. Wordt vervolgd, nog niet afgerond.

Vrouw | Rijswijk - 23 aug. 2024

Lees meer
8.7

Ik heb totaal geen aanmerkingen, de mensen zijn prettig in de omgang en je krijgt zeker het gevoel dat ze echt belangstelling voor je hebben. De artsen en verpleegsters komen zonder meer bekwaam over....

Vrouw | Hilversum - 22 aug. 2024

Lees meer
10.0

Er wordt goed geluisterd en samen naar de beste passende oplossing gekeken

Vrouw | Amsterdam - 22 aug. 2024

Lees meer
10.0

Alle medewerkers waren begaan en aardig! Zeer geruststellend waardoor ik geen angst had. De operatie is geslaagd en ik ben blij dat ik de stap heb ondernomen!...

Vrouw | Rijswijk - 19 aug. 2024

Lees meer
10.0

Voor een TVT-operatie (ook wel Altis of minisling genoemd) kan ik Bergman Clinics van harte aanbevelen. Bij Bergman werken artsen die ook in 'gewone' ziekenhuizen werken, dus geen zorgen over gebrek aan kennis/ervaring. Je kunt er snel terecht. De dag van de operatie voelde ik me als een VIP behandeld. Over het langetermijneffect kan ik nu (2 wk na de operatie) nog niks zeggen, maar ik heb er vertrouwen in....

Vrouw | Hilversum - 19 aug. 2024

Lees meer
10.0

Na een lastig voortraject met een mislukte operatie bij een ander ziekenhuis ben ik bij Bergman terecht gekomen. Daar werd ik met veel zorg en deskundigheid geholpen. Inmiddels is de operatie achter de rug en zijn mijn klachten voor 100% verholpen. Ik ben zo dankbaar voor de hulp en de deskundigheid van het complete team, en met speciale dank aan Drs. K.J. Schweitzer....

drs. Karlijn Schweitzer - 15 aug. 2024

Lees meer
10.0

Na een lastig voortraject met een mislukte operatie bij een ander ziekenhuis ben ik bij Bergman terecht gekomen. Daar werd ik met veel zorg en deskundigheid geholpen. Inmiddels is de operatie achter de rug en zijn mijn klachten voor 100% verholpen. Ik ben zo dankbaar voor de hulp en de deskundigheid van het complete team, en met speciale dank aan Drs. K.J. Schweitzer....

Vrouw | Hilversum - 15 aug. 2024

Lees meer

Vorige zorgkaart waarderingen
Volgende zorgkaart waarderingen
Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Onze telefonische wachttijd is langer dan normaal. Gebruik mijnbergmanclinics.nl om afspraken te beheren, je dossier in te zien, afspraakinformatie te bekijken, correspondentie te volgen, persoonsgegevens te controleren of aan te vullen en herhaalrecepten op te vragen. 

 

Bergman Clinics

Onze telefonische wachttijd is langer dan normaal. Gebruik mijnbergmanclinics.nl om afspraken te beheren, je dossier in te zien, afspraakinformatie te bekijken, correspondentie te volgen, persoonsgegevens te controleren of aan te vullen en herhaalrecepten op te vragen.