Belvoor informatie 088 9000 500 (lokaal tarief)
HUISARTSEN DOORVERWIJZERS
Tekst a| A       Contrast +| --
Menu
GA TERUG
Locaties Bergman Clinics

Vrouwenzorg Bilthoven

Prof. Bronkhorstlaan 10 - Gebouw 60
3723 MB
Bilthoven

Openingstijden:
  • Maandag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Dinsdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Woensdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Donderdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur

TELEFOON: 088 9000 500

e-mail: info@bergmanclinics.nl
website: www.bergmanclinics.nl

Ga direct naar de homepage van:

Vrouwenzorg

SPECIALISTEN:


Bergman Clinics | Vrouwenzorg in Bilthoven werkt intensief samen met het UMC Utrecht. Zo zijn een aantal specialisten in ons team óók verbonden aan het UMC Utrecht.





clienten
0

Aantal cliënten
2015


Thema: Aantal cliënten

DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | vrouwenZORG IN 2015 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.

Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.



Domein: Ervaring arts en team


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

operaties
0

Aantal behandelingen
2014


Thema: Aantal behandelingen

DIT CIJFER MAAKT INZICHTELIJK HOEVEEL BEHANDELINGEN ER BIJ BERGMAN CLINICS | vrouwenzorg IN 2014 HEBBEN PLAATSGEVONDEN.

Kwalitatief hoogwaardigde medische zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het veelvuldig verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelende team.



Domein: Ervaring arts en team


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


nps
0

Net Promotor Score (NPS)


Thema: Net promotor score

 

BERGMAN CLINICS SCOORT EEN NPS VAN 38
HET LANDELIJKE GEMIDDELDE VAN  ZIEKENHUIZEN is 26

 

We vragen voor alle vestigingen de Net Promotor Score uit. De NPS wordt gezien als de golden question binnen cliënttevredenheidsonderzoek. In welke mate zou u onze kliniek aanbevelen aan vrienden/familie of collega’s?

Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen. Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.

Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2015.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

research
0

Tevredenheids-
onderzoek 2015

Bekijk de individuele metingen

research

Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling

8,1

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de informatie voorafgaand aan behandeling

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE in 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN INFORMATIE DIE ZE VOORAF AAN DE BEHANDELING HEBBEN GEKREGEN.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

research

Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

8,4

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek

DIT CIJFER GEEFT DE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE INDRUK VAN DE KLINIEK.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

 

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


research

Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

8,5

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD TEN AANZIEN van de bejegening
door de behandelaar.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

research

Rapportcijfer voor de behandeling

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de behandeling

Dit cijfer geeft de gemiddelde score weer die cliënten die het afgelopen jaar zijn behandeld ons hebben gegeven ten aanzien van de behandeling.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.


research

Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

8,3

Bekijk de details


Thema: Rapportcijfer voor de gegeven nazorg

DIT CIJFER GEEFT DE TOTALE GEMIDDELDE SCORE VAN CLIËNTEN DIE IN 2014 DOOR BERGMAN CLINICS ZIJN BEHANDELD, TEN AANZIEN VAN DE nazorg

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2014.

Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.





Thema: Totaal rapportcijfer
Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar, zijn behandeld ons hebben gegeven.

In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.

De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2015.



Domein: Cliëntgerichtheid


Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.

Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

rapport
0
Kwaliteits-
rapportages



Locatie en route naar Bilthoven


Bereken uw route naar Bilthoven

Uw adres:
Uw woonplaats:


Met de auto:

LET OP: VEEL NAVIGATIESYSTEMEN LATEN U OP DE PROFESSOR BRONKHORSTLAAN TE VER DOORRIJDEN!

Vanuit Utrecht/Oudenrijn: 

  • Vanaf de A12 volgt u de A27 richting Hilversum/Almere
  • U neemt afslag 32 richting Bilthoven en Maartensdijk
  • U volgt de N234 richting Bilthoven 
  • Na 3,5 km slaat u bij de verkeerslichten linksaf de Gezichtslaan in (richting Berg en Bosch)
  • U blijft deze weg volgen. Na de bocht naar rechts rijdt u op de Professor Bronkhorstlaan. Na ongeveer 100 meter heeft u aan uw rechter hand de ingang van het terrein Berg en Bosch.
  • U rijdt het terrein op. Zie verder bij ‘Op het terrein aangekomen’.

Vanuit Amsterdam: 

  • U volgt de A1/E231 richting Amersfoort
  • Bij knooppunt Eemnes neemt u de A27 richting Utrecht
  • U neemt afslag 32 richting Bilthoven en Maartensdijk
  • U volgt de N234 richting Bilthoven
  • Na 3,5 km slaat u bij de verkeerslichten linksaf de Gezichtslaan in (richting Berg en Bosch)
  • U blijft deze weg volgen. Na de bocht naar rechts rijdt u op de Professor Bronkhorstlaan. Na ongeveer 100 meter heeft u aan uw rechter hand de ingang van het terrein Berg en Bosch
  • U rijdt het terrein op. Zie verder bij ‘Op het terrein aangekomen’

Vanuit Zwolle/Amersfoort: 

  • U volgt de A28 richting Utrecht
  • Vervolgens volgt u de borden A27 richting Hilversum en neemt u afslag 32 richting Bilthoven en Maartensdijk
  • U volgt de N234 richting Bilthoven
  • Na 3,5 km slaat u bij de verkeerslichten linksaf de Gezichtslaan in (richting Berg en Bosch)
  • U blijft deze weg volgen. Na de bocht naar rechts rijdt u op de Professor Bronkhorstlaan. Na ongeveer 100 meter heeft u aan uw rechter hand de ingang van het terrein Berg en Bosch
  • U rijdt het terrein op. Zie verder bij ‘Op het terrein aangekomen’


Op het terrein Berg en Bosch

Aangekomen op het terrein volgt u met de auto de weg naar rechts ZIE PIJL “BEZOEKERS”.

Na het passeren van de slagboom volgt u de rondweg (1,5 km), totdat u na P13 (aan uw linkerhand) bij een T-splitsing komt. U gaat linksaf naar parkeerterrein P13b. Bij de intercom van de 2de slagboom meldt u dat u voor Bergman Clinics | Vrouwenzorg komt. Na het passeren van de 2de slagboom op terrein P13b kunt u rechts bij de fontein voor gebouw 60 uw auto parkeren.

U kunt gratis parkeren op het terrein Berg en Bosch!


Met het openbaar vervoer:
U neemt vanuit Utrecht de trein naar station Bilthoven. Op het station van Bilthoven zijn geen treintaxi’s beschikbaar, u kunt aan de voorkant van het station bus 58 richting Hilversum nemen. Deze bus stopt bij het bedrijventerrein Berg en Bosch.

Tijdens de spitsuren tussen 07:30 uur en 09:25 uur en tussen 15:15 uur en 17:50 uur rijdt er ook twee keer per uur een spitsbusje (8 personen). Buslijn 258. Dit busje rijdt vanaf het station, het terrein van Berg en Bosch rond. U kunt uitstappen op stopplaats 106/110. Vanuit hier kunt u lopen naar gebouw nummer 60.

U loopt rechtdoor langs de slagbomen en u ziet Bergman Clinics recht voor u  liggen. U blijft rechtdoor lopen en treft  gebouw 60 aan uw rechterhand. U kunt zich melden bij de receptie op de begane grond.

Voor meer informatie over vertrektijden adviseren wij u te bellen met NS Reizigersinformatie, telefoonnummer: 0900-9292.

U kunt ook een taxi bestellen, de rit duurt 5 minuten: Wiritax, B’hoven 030 – 2292393. Via de rondweg kan de taxi u voor Gebouw 60 afzetten.

 

Plattegrond op de Berg & Bosch locatie:
U kunt gratis  parkeren op de parkeergelegenheid bij de ingang van en het einde van de rondweg, zie plattegrond.

Klik hier voor een grote plattegrond

       - Plattegrond Bilthoven gebouw 60

 



Bel ons!
Bel voor informatie   088 9000 500
Wij bellen u

Vul onderstaand formulier in en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Bedankt voor uw terugbelverzoek.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Maak een afspraak

Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.

Niet alle velden zijn (juist) ingevuld:

Naam:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Locatie:

Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

Bergman Clinics gebruikt cookies. Doorgaan betekent akkoord. Bergman Clinics gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren, voor social media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Meer weten over deze cookies, klik dan op "Meer informatie". Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Meer informatie