veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn afspraak verzetten?

Kan ik mijn afspraak verzetten?
U kunt tot uiterlijk 48 uur van tevoren uw afspraak verzetten. Bij niet tijdig verzetten of niet verschijnen op de afspraak zonder annulering, zijn wij helaas genoodzaakt €60 in rekening te brengen.

Wanneer u uw afspraak wilt verzetten, kunt u dit doen via Mijn Bergman Clinics, uw online portaal (voor divisie Bewegen kunt u hier inloggen). Log in met uw DigiD en onderaan uw homepage vindt u de knop ‘Afspraak wijzigen’. Daar kunt u online uw afspraak verzetten.

Waarom hanteert Bergman Clinics een no-show beleid?
Bij Bergman Clinics streven wij ernaar om u en andere cliënten snel en goed te helpen. De druk op de zorgcapaciteit is groot. Een goede planning helpt ons om de beschikbare capaciteit zo efficiënt mogelijk te benutten. Wanneer u op tijd op uw afspraak verschijnt, kunnen wij u goed helpen. En wanneer u tijdig annuleert, kunnen wij op dat moment een andere cliënt helpen. Zo zorgen we er samen voor dat zoveel mogelijk mensen de juiste zorg op het juiste moment ontvangen.

Contact opnemen
Bergman Clinics

Op dit moment ondervinden wij hinder van een storing bij Odido. Hierdoor is ons Contact & Service Center minder goed bereikbaar. Dit kan ertoe leiden dat wij u minder snel kunnen helpen dan u van ons gewend bent. Wij adviseren u vriendelijk om, indien het niet urgent is, op een later moment terug te bellen. Dank voor uw geduld en begrip.

Gebruik mijnbergmanclinics.nl om afspraken te beheren, je dossier in te zien, afspraakinformatie te bekijken, correspondentie te volgen, persoonsgegevens te controleren of aan te vullen en herhaalrecepten op te vragen.