Veelgestelde vragen

Het is druk bij jullie aan de telefoon. Kan ik op een andere manier antwoord krijgen op mijn vraag?

Graag attenderen we u erop dat bellen vaak niet noodzakelijk is of niet de snelste manier om uw vraag beantwoord te krijgen. We helpen u graag ook op andere manieren.

1) Nieuwe cliënt/net verwezen naar Bergman Clinics:
- Wij bellen u binnen 3 werkdagen voor het inplannen van een consultafspraak nadat uw verwijzing bij ons binnen is.
- Veel afspraken kunt u ook zelf online plannen. U ontvangt per e-mail een uitnodiging via Zorgdomein wanneer dit voor uw afspraak mogelijk is.

2) Voor algemene, niet urgente vragen kijkt u eerst op onze website of in de Mijn Bergman Clinics app. Daarnaast kunt u ook tijdens kantooruren met ons chatten.

Contact   opnemen
 
Bergman Clinics

Let op: op dit moment hebben we te maken met een telefonische storing en zijn we niet goed bereikbaar. Per mail en chat zijn we wel bereikbaar. We werken hard aan een oplossing!