Onze COVID-19 maatregelen Sluiten

Veelgestelde vragen

Worden er permanente of tijdelijke fillers gebruikt bij Bey by Bergman Clinics?

Uw veiligheid en gezondheid staat op nummer één bij Bey by Bergman Clinics; daarom wordt er geen gebruik gemaakt van permanente fillers bij Bey by Bergman Clinics. Dit is bovendien al sinds 2015 bij de wet verboden in verband met de vele complicaties van permanente fillers.

Contact opnemen
 
Bergman Clinics

Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Ook bij Bergman Clinics, Bey by Bergman Clinics en Memira hebben wij maatregelen getroffen. Hier leest u welke maatregelen dit zijn. 

 

 

Bergman Clinics

De vraag naar medische zorg bij Bergman Clinics stijgt de laatst maanden sterk en harder dan eerder voorzien. Daardoor kunnen telefonische wachttijden op sommige momenten langer zijn dan u van ons gewend bent.

Graag attenderen we u erop dat bellen vaak niet noodzakelijk is of niet de snelste manier om uw vraag beantwoord te krijgen. We helpen u graag ook op andere manieren.

1) Nieuwe cliënt/net verwezen naar Bergman Clinics:
- Wij bellen u binnen 3 werkdagen voor het inplannen van een consultafspraak nadat uw verwijzing bij ons binnen is.
- Veel afspraken kunt u ook zelf online plannen. U ontvangt per e-mail een uitnodiging via Zorgdomein wanneer dit voor uw afspraak mogelijk is.

2) Voor algemene, niet urgente vragen kijkt u eerst op onze website of in de Mijn Bergman Clinics app. Daarnaast kunt u ook tijdens kantooruren ook met ons chatten.

3) Voor spoed hebben we een speciaal telefoonnummer.

Wij doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te woord te staan.