

Bergman Clinics | Uiterlijk | Heerenveen
Griend 1
8443 CG
Heerenveen
- Maandag van 08.00 tot 17.30 uur
- Dinsdag van 08.00 tot 17.30 uur
- Woensdag van 08.00 tot 17.30 uur
- Donderdag van 08.00 tot 17.30 uur
- Vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur
Telefoon: 088 9000 500 LOKAALTARIEF
e-mail: info@bergmanclinics.nl
website: www.bergmanclinics.nl
Ga direct naar de homepage van:
Huid & VatenUiterlijk

Thema: Aantal cliënten
DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL CLIËNTEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | UITERLIJK | HUID & VATEN IN 2017 ONDER BEHANDELING IS GEWEEST.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Domein: Ervaring arts en team
Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.
Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.

Thema: Aantal behandelingen
DIT CIJFER MaAKt inzichtelijk hoeveel behandelingen er bij Bergman CLinics | UIterlijk | Huid & Vaten IN 2017 hebben plaatsgevonden.
Kwalitatief hoogwaardigde medische zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het veelvuldig verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelende team.
Domein: Ervaring arts en team
Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.
Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.

Thema: Aantal operaties
DIT CIJFER GEEFT HET AANTAL INVASIEVE INGREPEN WEER DAT BIJ BERGMAN CLINICS | Uiterlijk | Huid & Vaten IN 2017 HEEFT PLAATSGEVONDEN.
Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Domein: Ervaring arts en team
Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid.
Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.

Thema: Net promotor score
BERGMAN CLINICS SCOORT
EEN NPS VAN 40
DE NPS WORDT GEZIEN ALS DE BELANGRIJKSTE UITKOMST BINNEN CLIËNTTEVREDENHEIDSONDERZOEKEN. HET BEANTWOORDT DE VRAAG IN WELKE MATE IEMAND ONZE KLINIEK AANBEVEELT AAN VRIENDEN/FAMILIE OF COLLEGA’S?
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.
Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2016 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 44 (FKG monitor 2016).
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.

Bekijk de individuele metingen

Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,3
Rapportcijfer voor de behandeling
8,5
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,2
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,4
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,4Thema: Totaal rapportcijfer
Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar zijn behandeld, ons hebben gegeven.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Locatie en route naar Heerenveen
Bereken uw route naar Heerenveen
MET DE AUTO:
Op de A32 richting Heerenveen/Zwolle neemt u afslag 11 Heerenveen richting Oranjewoud. Bij de Oranje Nassaulaan ( borden Heerenveen) slaat u rechts af. U neemt op de rotonde de 3e afslag naar de Burgemeester Faltenaweg. Vervolg uw weg naar de Tolhuisweg. U slaat bij de Amelandlaan rechtsaf en bij de Pim Mullierlaan linksaf. Neem de 1e afslag rechts de Griend op. De vestiging van Bergman Clinics Heerenveen bevindt zich aan uw linkerhand.
Maak een afspraak
Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.
Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.