Persoonlijke benadering

Wij vinden het zeer belangrijk onze cliënten (en hun naasten) van uitgebreide en goede informatie te voorzien. Daarom zorgen wij voor een goede uitleg over zaken als de diagnose, de behandelmogelijkheden, wat deze mogelijkheden inhouden, welke risico's bepaalde behandelingen met zich meebrengen, wat de cliënt zelf kan doen om zijn herstel te bevorderen, et cetera.


Ook hebben we een speciale patientveiligheidskaart ontwikkeld en zijn onze medisch consulenten beschikbaar om alle vragen te beantwoorden die u na het gesprek met de medisch specialist eventueel nog mocht hebben.

Zorg op maat

Kenmerkend voor ons zelfstandig medisch specialistisch centrum is de efficiënte manier van zorgverlening in combinatie met een grote mate van flexibiliteit. Dat houdt in dat wij zorg aanbieden die aansluit bij de individuele behoeften en wensen van de cliënt. Na een uitgebreide informatievoorziening wordt u als cliënt volledig betrokken bij de beslissingen met betrekking op de behandeling. U krijgt inspraak in het eigen zorgtraject dat wordt aangepast aan uw persoonlijke behoeften en wensen.

Bergman Clinics werkt nauw samen met de eerste lijnszorg, zoals huisartsen en fysiotherapeuten. Een belangrijk voorbeeld van deze samenwerking binnen de kliniek is de samenwerking tussen orthopeden en fysiotherapeuten. Orthopeden en fysiotherapeuten hebben daarom vaak een gezamelijk eerste gesprek met u en verzorgen vervolgens samen het behandel-, nazorg- en revalidatietraject.  

Cliënten betrokken bij ons kwaliteitsbeleid

Optimalisering van de kwaliteit van onze zorgverlening is een doorlopend proces waarin de betrokkenheid van onze cliënten een belangrijke rol speelt. Daarom vragen wij onze cliënten door middel van  evaluatieformulieren hun mening en ervaring kenbaar te maken. Deze informatie wordt vervolgens aangewend om de kwaliteit van onze zorgverlening verder te ontwikkelen.

 

Contact   opnemen
 
Bergman Clinics

Let op: op dit moment hebben we te maken met een telefonische storing en zijn we niet goed bereikbaar. Per mail en chat zijn we wel bereikbaar. We werken hard aan een oplossing!