Dubbelzien
Bij dubbelzien is er sprake van twee beelden tegelijkertijd zien. Dubbelzien kan voorkomen als er met twee ogen wordt gekeken, maar ook met één oog.
Dubbelzien kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
Wij treffen maatregelen om u veilig in de kliniek te ontvangen.
Meer wetenBij dubbelzien is er sprake van twee beelden tegelijkertijd zien. Dubbelzien kan voorkomen als er met twee ogen wordt gekeken, maar ook met één oog.
Dubbelzien kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
Prima geregeld
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemIk ben zeer tevreden over de voorbereiding operatie, operatie zelf en nazorg operatie
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamZeer tevreden, korte wachttijd, vriendelijke en professionele medewerkers en zeer goed resultaat!
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamGoed en snel geholpen
Bergman Clinics | Ogen | Doetinchemtevreden,goede behandeling.vlotte afwerking.
Bergman Clinics | Ogen | HoogeveenDuidelijke uitleg, geen lange wachttijden, goede bereikbaarheid.
Bergman Clinics | Ogen | LelystadDeskundig en vriendelijk personeel Persoonlijke aandacht Goede verzorging/behandeling Alles op de afgesproken tijd
Bergman Clinics | Ogen | EdeProfessionele behandeling met gewenste resultaat
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCEr is mij goed verteld wat de verschillende mogelijkheden waren en wat ík kon verwachten. Er is voorafgaand aan de uiteindelijke adviezen grondig on…
Bergman Clinics | Ogen | Ededeskundigheid van de behandelaar en de zorgvuldigheid van het geheel.
Bergman Clinics | Ogen | Amersfoortover de goede uitleg en vakkundige behandeling
Bergman Clinics | Ogen | Edetevreden
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemMijn twee staar operaties zijn tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd. Zowel het voor-traject als het na-traject zijn fijn verlopen, zelfs met de cor…
Bergman Clinics | Ogen | HilversumBen nog steeds erg blij, zie alles weer heel goed en zeer helder.
Bergman Clinics | Ogen | EdeNiets dan lof, professionele en vriendelijk medewerkers, goede communicatie en een prima resultaat.
Bergman Clinics | Ogen | HilversumDe eerste afspraak was met een oogarts. Ik had van te voren verteld dat ik onder behandeling ben bij mijn eigen oogarts en alleen een ooglid correcti…
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamDe behandeling is goed geholpen ment een punt na: focus op afstand is niet 100%
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCBuitengewoon goede zorg ontvangen in de oogkliniek van Bergman Amersfoort . Korte wachttijd , efficiënte en goede communicatie .Uitgebreide onderzoe…
Bergman Clinics | Ogen | AmersfoortIk ben nog aan het begin van de behandeling. Ben best tevreden met de behandeling, maar kan nig niets zeggen over het resultaat
Bergman Clinics | Ogen | HilversumIk ben zeer tevreden over de uitleg wat de operatie en wat voor consequenties het met zich meebrengt
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCIk ben tevreden met de behandeling en de resultaten
Bergman Clinics | Ogen | LelystadKorte wachttijd - snelle diagnose- Snelle behandeling door aardige en deskundige artsen en verpleegkundigen. Al naar enkele behandelingen goed resu…
Bergman Clinics | Ogen | EdeZorgvuldig, kundig, netjes, snel en correct!
Bergman Clinics | Ogen | EdeVertrouwd en deskundige behandeling. Geen onnodige wachttijden.
Bergman Clinics | Ogen | LelystadDe hele behandeling verliep volledig volgens afspraak.Ik ben zeer tevreden.
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCAantal cliënten
2017
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Aantal operaties in 2017
Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Net Promotor Score (NPS)
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.
Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Tevredenheids-
onderzoek 2017
Bekijk de individuele metingen
Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,1Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de behandeling
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2016.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:
Let op!
Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.
*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.