Bergman Clinics lanceert Memira by Bergman Clinics als nieuw label voor Refractiechirurgie (ooglaseren & lensimplantaten)
Ga voor meer informatie of het maken van een afspraak naar Memira.nl
Zoek uit waar je het beste voor jouw behandeling terecht kunt. Kies je voor een ziekenhuis of een focuskliniek?
Ga voor meer informatie of het maken van een afspraak naar Memira.nl
Als het om uw ogen gaat, neemt u natuurlijk geen enkel risico. Bij Bergman Clinics | Ogen doen we dat ook niet.
Bergman Clinics | Ogen is hooggespecialiseerd in de behandeling van klachten op het gebied van verzekerde oogzorg, zoals:
Ook is Bergman Clinics | Ogen de meest ervaren kliniek van Nederland op het gebied van Refractiechirurgie. Hieronder vallen ooglaserbehandelingen en lensimplantaties. Indien u van uw bril of contactlenzen af wilt, vindt u hier meer informatie over de mogelijkheden.
Sinds maart heeft Bergman Clinics | Ogen een nieuw label gelanceerd voor Refractiechirurgie, genaamd Memira by Bergman Clinics. Bekijk hier de website van Memira by Bergman Clinics >
Alle refractiebehandelingen van Bergman Clinics | Ogen en Memira by Bergman Clinics worden door de gekwalificeerde oogartsen van Bergman Clinics uitgevoerd in ons hypermoderne behandelcentrum in Hilversum
U bent bij ons in goede handen bij ons zeer ervaren team van oogartsen.
Bergman Clinics heeft hoge waardering op Zorgkaart Nederland, het onafhankelijke platform voor cliëntervaringen in de gezondheidszorg.
Bergman Clinics heeft afspraken met alle zorgverzekeraars. Uw behandeling wordt daarom gewoon 100% vergoed na verwijzing door uw huisarts of een medisch specialist en bij een medische indicatie. Uiteraard dient u wel rekening te houden met uw eigen risico. Wilt u meer weten over uw behandeling en uw verzekering? Klik hier voor meer informatie >
Niets alles was goed geregeld
Bergman Clinics | Ogen | Haarlemhad meer van de staaroperatie verwacht zie nu slechter als voorheen, duurt ook allemaal veel te lang ben er al jaar mee bezig voor beide ogen . Mijn …
Bergman Clinics | Ogen | EdeHeb geen probleem
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschPrettige en deskundige hulpverleners
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschDe macula behandeling gaat al jaren goed met respect voor de patient en vriendelijk personeel met weinig verloop
Bergman Clinics | Ogen | 's-Hertogenboschbehandeling van ooginjecties liep zeer efficient; controle lijkt zeer deskundig
Bergman Clinics | Ogen | VelpDe behandelingen zijn altijd correct uitgevoerd!
Bergman Clinics | Ogen | AmersfoortLeuke fijne medewerkers en een goede arts.
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemMijn oog-klachten waren, wazig en troebel zien, ondanks ik contactlenzen droeg, op advies van de opticien een uitgebreid oogonderzoek nodig was, ik z…
Bergman Clinics | Ogen | Hilversumentropion operatie met goed gevolg
Bergman Clinics | Ogen | EdeHeb nog steeds een "waas" voor mijn linker oog wat mijn zicht zonder bril iets belemmerd.
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschDe behandeling in de Bergmankliniek is zorgvuldig en professioneel gedaan. Ik heb mij vertrouwd gevoeld in een veilige omgeving.
Bergman Clinics | Ogen | LelystadZeer snelle behandeling in 1 dag klaar van nasttaar
Bergman Clinics | Ogen | HilversumIk ben goed opgevangen en gehoord. De klacht is nog niet helemaal weg, maar ben nog onder behandeling.
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschGeen lange wachttijd,alle afspraken meteen gepland.
Bergman Clinics | Ogen | HilversumIk ben goed en deskundig behandeld
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCDe verzorgende waren vertruwwekkend en ik voelde mij veilig bij de proffesionele behandeling
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCErg efficient, deskundig en korte wachttijd
Bergman Clinics | Ogen | EdeIk heb zeer goede ervaringen met Bergman Clinics in Naarden zeer deskundige specialisten. Veel jaren patient geweest met Dr. Ronday en daardoor in c…
Bergman Clinics | Ogen | Hilversumprima verlopen
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschEerste oog zeer goed verlopen(rechts). Het volgende is niet helemaal wat werd verwacht moet 3tot 4 maanden druppelen. Daarna weer controle.
Bergman Clinics | Ogen | LelystadIk ben tevreden over het totaal plaatje medewerkers en behandelaars prima.
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemMijn staaroperatie heeft niet het gewenste effect gehad. Ik ga steeds slechter zien met het geopereerde oog. Daarom aarzel ik of ik. In andere oog we…
Bergman Clinics | Ogen | EdePrima Arts zo doorgaan top
Bergman Clinics | Ogen | HoogeveenKundige behandeling met aandacht voor persoonlijke situatie
Bergman Clinics | Ogen | EdeAantal cliënten
2017
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Aantal operaties in 2017
Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Net Promotor Score (NPS)
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.
Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Tevredenheids-
onderzoek 2017
Bekijk de individuele metingen
Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,1Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de behandeling
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2016.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.
Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.
Van 15 december t/m 9 februari zijn nieuwe maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:
*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.
Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen.