Moeite met lezen
Het is lastig om (kleine) letters te lezen. Dit symptoom kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
Wij treffen maatregelen om u veilig in de kliniek te ontvangen.
Meer wetenprima, duidelijk zakelijk
Bergman Clinics | Ogen | Doetinchemben tevreden.
Bergman Clinics | Ogen | AmersfoortIk ben zeer tevreden over de oogarts die mij begeleidde in het traject voorafgaand aan de operatie. De arts die de operatie uitvoerde is accuraat en …
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCIk ben erg tevreden over de klant vriendelijkheid, de service en aandacht voor de klant persoonlijk
Bergman Clinics | Ogen | EdeIk ben zeer tevreden
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemHelemaal tevreden over de oogzorg,en de behandelingen in Amersfoort.
Bergman Clinics | Ogen | AmersfoortZeer deskundig en patiënt vriendelijk heb ik de medewerkenden ervaren
Bergman Clinics | Ogen | Amersfoortprima
Bergman Clinics | Ogen | VelpMijn ervaringen i.v.m. staaroperatie aan beide ogen zijn heel positief te noemen. Hele goede communicatie, zeer korte wachttijd, keurige behandeling …
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschAttente medewerkers. Zij luisteren naar je en nemen de tijd voor je!
Bergman Clinics | Ogen | Edeik ben vriendelijk en deskundig geholpen.
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCOp een ontspannen manier was er aandacht en zorg waar ik mij goed bij voelde.
Bergman Clinics | Ogen | Hilversumgoede uitleg
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemDeskundigheid, vriendelijkheid etc.
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschBehandeld voor Maculadegeneratie ,door de regelmatige ooginjecties om de 6 weken merk ik toch enige verbetering ..ben van mening dat als er geen beha…
Bergman Clinics | Ogen | HilversumMeet aandacht voor flitsen in mijn oog, gaan ze te gemakkelijk aan voorbij
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCKorte wachttijden, vriendelijke welkom, goede informatie
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCEen noodzakelijke operatie. Heel snel geholpen. Goede communicatie. Voelde mij veilig. Zorgvuldig behandeld.
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCGoede opvang, goede begeleiding en heel mooi resultaat!
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemDe communicatie met de arts vond ik heel belangrijk. Hij vroeg voor de operatie of ik wilde weten wat hij ging doen, erg betrokken vind ik.
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCIk ben goed geholpen. Ook nu ik veel last heb van lichtgevoeligheid. Wordt er naar mij geluisterd en gaan ze er weer naar kijken.
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamZeer deskundige en snelle behandeling aan nastaar.
Bergman Clinics | Ogen | EdeVer weg kan ik weer goed kijken en zoals verteld door de arts is het zien dichtbij maar een klein beetje verbeterd.
Bergman Clinics | Ogen | VelpIk heb een oog laser behandeling ondergaan bij Bergman. Alles is goed gegaan en ben erg tevreden met het resultaat. Dokter Luger is een top arts met …
Bergman Clinics | Ogen | HilversumGoede arts en fijn geholpen.
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemAantal cliënten
2017
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Aantal operaties in 2017
Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Net Promotor Score (NPS)
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.
Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Tevredenheids-
onderzoek 2017
Bekijk de individuele metingen
Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,1Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de behandeling
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2016.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:
Let op!
Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.
*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.