Roodheid van de huid
De huid rondom de ogen is roder dan normaal. Dit symptoom kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
Wij treffen maatregelen om u veilig in de kliniek te ontvangen.
Meer wetenDe behandeling is misschien iets te afstandelijk en efficient.
Memira by Bergman Clinics | Ogen | HilversumDe operatie in de kliniek kon gepland worden op korte termijn. Vriendelijk personeel, bijna geen wachttijden. En heel tevreden over de uitleg, de beh…
Bergman Clinics | Ogen | Amersfoorthad gedacht dat na mijn staaroperatie ik beter zou zien....valt mij tegen.
Memira by Bergman Clinics | Ogen | HilversumFantastisch resultaat, met aandacht uitgevoerde operatie. Efficiente maar ook zorgvuldige behandeling.
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCFouten kunnen altijd gebeuren. Dat is onvermijdelijk. Maar erkennen van fouten is belangrijk en de mogelijkheid om fouten open te kunnen bespreken mi…
Bergman Clinics | Ogen | Hoogeveenzeer deskundig en korte wachtlijsten
Bergman Clinics | Ogen | LelystadAlles was duidelijk en afspraken sloten goed op elkaar aan. Behandeling viel reuze mee.
Memira by Bergman Clinics | Ogen | HilversumZeer deskundig en vriendelijk personeel.
Memira by Bergman Clinics | Ogen | HilversumJe wordt correct behandeld en volgens mij ook deskundig
Bergman Clinics | Ogen | EdeIk vond het vervelend dat de kliniek niet rechtstreeks gebeld kan worden. De begeleiding om tot een goede lenskeuze te komen was heel goed en persoo…
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemGoede behandeling voor de staaroperatie die ik kreeg nadat ik een netvliesloslating had.
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschIk heb een staaroperatie ondergaan bij beide ogen, helaas zie ik nu een soort vliegje voor mijn linkeroog wat irritant is. Het schijnt dat dit wel e…
Bergman Clinics | Ogen | EdeMeer aandacht voor de mogelijke opties ten aanzien van de kiezen kunstlenzen.
Bergman Clinics | Ogen | EdePrima ervaring. Bij iedereen aan te bevelen. Word zeer zorgvuldig gewerkt,en geen onnodige wachttijden. Zeer tevreden.
Bergman Clinics | Ogen | EdeArts en verpleegkundigen nemen goed de tijd om je te informeren en je op je gemak te stellen. Afspraken worden uitstekend nagekomen. Na de operatie w…
Bergman Clinics | Ogen | AmersfoortAlles ging rustig ,vlot en vriendelijk
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemIk werd op een vriendelijke efficiente maanier ontvangen. Aangezien het een spoedconsult was deed men er alles aan om het zo goed mogelijk te organis…
Bergman Clinics | Ogen | Doetinchemaardig en behulpzaam
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamGeen op of aanmerkingen
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCIk ben prima geholpen en Cz werkte volledig mee.
Bergman Clinics | Ogen | EdeVriendelijke ontvangst. Correcte behandeling.
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschZeer tevreden. Er zou nog iets meer info gegeven kunnen worden over het te verwachten herstelverloop na de operatie
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemCorrecte benadering en behandeling, deskundigheid alsmede een grote mate van precisie. Vriendelijk in benadering en gesprek alsmede erg behulpzaam.
Memira by Bergman Clinics | Ogen | HilversumPerfecte behandeling
Bergman Clinics | Ogen | Edegoed onderzocht, duidelijke uitgelegd en bij de staar operatie werd alles duidelijk verteld wat ze gingen doen.
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamAantal cliënten
2017
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Aantal operaties in 2017
Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Net Promotor Score (NPS)
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.
Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Tevredenheids-
onderzoek 2017
Bekijk de individuele metingen
Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,1Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de behandeling
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2016.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:
Let op!
Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.
*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.