Onze COVID-19 maatregelen Sluiten

Veelgestelde vragen

Mag ik beeld en/of geluidsopnames maken?

Respecteer de (andere) cliënten en de medewerkers van onze organisatie en ook de privacy van deze mensen. Maak niet ongevraagd foto’s of andere (beeld)opnames van andere cliënten of onze medewerkers.

U mag wel geluidsopnames maken van het gesprek met uw zorgverlener. Laat dit graag van te voren weten aan uw zorgverlener. Een geluidsopname kan ondersteunend zijn voor het begrijpen van de verkregen informatie, wat kan leiden tot betere informatieoverdracht en gezamenlijke besluitvorming. Deze opnames zijn alleen voor privégebruik en mogen niet zonder toestemming van uw zorgverlener openbaar gemaakt worden.

Contact opnemen
 
Bergman Clinics

Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Ook bij Bergman Clinics, Bey by Bergman Clinics en Memira hebben wij maatregelen getroffen. Hier leest u welke maatregelen dit zijn. 

 

 

Bergman Clinics

 

De vraag naar medische zorg bij Bergman Clinics stijgt de laatste maanden sterk en harder dan eerder voorzien. Daardoor kunnen telefonische wachttijden op sommige momenten langer zijn dan u van ons gewend bent.

Graag attenderen we u erop dat bellen vaak niet noodzakelijk is of niet de snelste manier om uw vraag beantwoord te krijgen. We helpen u graag ook op andere manieren. Bekijk de opties hier

We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te woord te staan.