veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Na de staaroperatie: ik heb pijn na de operatie aan mijn oog, is dat normaal?

Enkele uren na de operatie is de verdoving uitgewerkt. In de regel is er dan geen sprake van pijn, maar wanneer uw oog toch pijnlijk is, kunt u paracetamol nemen.

De eerste weken na de operatie kunt u het gevoel hebben dat er iets in uw oog zit. Mocht u het toch niet vertrouwen neemt u dan contact op met onze medewerkers bijvoorbeeld bij: toenemend rood en/of aanhoudend pijnlijk oog, misselijkheid of slechter zien.

Contact opnemen
Bergman Clinics

Mijn Bergman Clinics app tijdelijk niet beschikbaar

Door technisch onderhoud is de Mijn Bergman Clinics app tijdelijk niet beschikbaar op 28 en 29 mei. Hierdoor kunt u op deze dagen niet inloggen of uw gegevens bekijken in de app. Heeft u een vraag over uw afspraak of behandeling? Neem dan contact op via 088 - 9000 500.

Onze excuses voor het ongemak.