Opgezwollen oogleden
De oogleden zijn dikker dan normaal en kunnen lichtelijk roder zijn. Dit symptoom kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
Wij treffen maatregelen om u veilig in de kliniek te ontvangen.
Meer wetenDe oogleden zijn dikker dan normaal en kunnen lichtelijk roder zijn. Dit symptoom kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
Fantastisch team mensen die mij hebben geholpen. Na eerste diagnose door zeer goede oogarts doorgestuurd naar een andere zeer goede oogarts omdat z…
Bergman Clinics | Ogen | EdeHet was een vlotte goede behandeling
Bergman Clinics | Ogen | HilversumBen al jaren patiënt eerst bij Zonnestaal, daarna Bergman Clinics. Heel uitstekende ervaringen in het verleden.
Bergman Clinics | Ogen | AmersfoortGoede begeleiding
Bergman Clinics | Ogen | HilversumOmdat ik goed geholpen ben er was een goede werk sfeer het was gewoon goed
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCIt gave the feeling of experienced and good working organization. I received clear and simple explanation of the process and expected results, the "w…
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCZeer deskundige artsen en heel vriendelijk.
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemTe vaak een verschillende arts voor me gezien. Wachttijd in wachtruimte liep vaak op zonder dat ik ingelicht werd. Voelde me dan vergeten. Tevreden …
Bergman Clinics | Ogen | Hilversumben tevreden van het begin tot eind van de behandeling
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschIk heb een staaroperatie gehad. Met goed effect. Ik was blij met de kortheid van de wachttijd, ik kon bij Bergman Clinics wel 3 maanden eerder terec…
Bergman Clinics | Ogen | Hilversumtevreden met de behandeling
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamTotaalconcept werkt goed
Bergman Clinics | Ogen | AmersfoortGeen problemen bij de Bergman kliniek in Doetinchem
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemDe cliënt staat centraal. In deze cultuur kun je je veilig voelen. De prettige bejegening is al voelbaar bij de receptie. De arts en paramedisch per…
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCIk ben gewoon super tevreden met de behandeling, en de uitleg van behandeling.
Bergman Clinics | Ogen | LelystadKorte wachttijd - duidelijke uitleg - goede zorgverlening
Bergman Clinics | Ogen | 's-Hertogenboschben erg tevreden over de behandeling.
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschIk kwam binnen met staar en eindigde met een oog zonder staar, maar wel met schitteringen in mijn oog en een bril met prismaglazen.
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemGoede kliniek, veel zorg voor patient
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschIk ben tot nu toe zeer tevreden . Ik wordt goed en op tijd geholpen . Ik heb vertrouwen in de oogartsen
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemPrima uitleg en de staaroperatie heeft zeker het zicht verbeterd. Jammer dat er nog geen oplossing is voor de macula degeneratie.
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCIdereen is altijd heel vriendelijk en behulpzaam.
Bergman Clinics | Ogen | HoogeveenIk ben heel zorgvuldig geholpen aan staar. Door corona liep het wel wat vertraging op maar daar kan niemand wat aan doen. Ik begrijp ook hoe belangr…
Bergman Clinics | Ogen | Doetinchemgoede informatie, goede organisatie en behandelkeuze was aan mij
Bergman Clinics | Ogen | LelystadIk ben zeer tevreden over de kliniek in 't algemeen en de behandeling in 't bijzonder.
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCAantal cliënten
2017
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Aantal operaties in 2017
Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Net Promotor Score (NPS)
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.
Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Tevredenheids-
onderzoek 2017
Bekijk de individuele metingen
Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,1Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de behandeling
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2016.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:
Let op!
Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.
*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.