Pijnlijke ogen
De ogen zijn gevoelig en doen zeer. Dit symptoom kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
Wij treffen maatregelen om u veilig in de kliniek te ontvangen.
Meer wetenDe ogen zijn gevoelig en doen zeer. Dit symptoom kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
betere communicatie tussen administratie en de afspraken. ondanks dat er gezegd is dat dochter als begeleiding mee zou gaan vanwege tolk ieder x pro…
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCtevreden
Bergman Clinics | Ogen | EdeGeen verbetering nodig,alles goed voor elkaar
Bergman Clinics | Ogen | Edezeer positief
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCTevreden
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemBijzonder aardig en bekwaam.
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemNa het consult, direct gelaserd ivm nastaar, uitstekend resultaat
Bergman Clinics | Ogen | LelystadVeel persoonlijker dan in een ziekenhuis en veel minder uitloop
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschIk ben helemaal tevreden .
Bergman Clinics | Ogen | EdeIk prima geholpen.
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemIk ben tevreden met de aandacht/zorg die ik heb gekregen in de Bergman Kliniek zowel voor als na de operatie.
Bergman Clinics | Ogen | Edeeen klantvriendelijk, accuraat en zeer deskundig team van medewerkers
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschTevreden, medisch probleem opgelost
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemZeer deskundige behandeling van mijn verwijderde Pterygium in de Bergman oogkliniek in Amsterdam. Je ziet er niks meer van. Zeer mooi en vakkundig …
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCIk ben zeer tevreden over de behandeling en alles wat daarmee te maken heeft. Met name de korte wachttijd heeft voor mij de keuze bepaald.
Bergman Clinics | Ogen | Doetinchemgoed geholpen.
Bergman Clinics | Ogen | Doetinchemprima behandeling. grote deskundigheid en ervaring van de arts. dat schept vertrouwen.
Bergman Clinics | Ogen | Doetinchemuitstekende zorg
Bergman Clinics | Ogen | EdePrettige behandeling
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemTevreden geen opmerkingen verder
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemIk ben tevreden en kan geen verbeterpunt noemen
Bergman Clinics | Ogen | EdePositieve ervaring door een vlotte, duidelijke behandeling
Bergman Clinics | Ogen | EdeIk heb een goede ervaring met de behandeling van Staar.De onderzoekenden vooraf waren erg zorgvuldig. De staar operatie is goed gelukt. Ik kan een s…
Bergman Clinics | Ogen | Doetinchemik ben tevreden!
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamMijn bezoek en behandeling is prima verlopen, net als voor 2 jaar terug toen ik aan staar ben geholpen. De vriendelijkheid en deskundigheid geeft ee…
Bergman Clinics | Ogen | EdeAantal cliënten
2017
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Aantal operaties in 2017
Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Net Promotor Score (NPS)
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.
Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Tevredenheids-
onderzoek 2017
Bekijk de individuele metingen
Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,1Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de behandeling
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2016.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Op dit moment zijn maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:
Let op!
Heeft u binnen 48 uur vóór of ná uw coronavaccinatie een afspraak voor een ingreep/behandeling bij ons staan, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Om eventuele bijwerkingen van de behandeling of vaccinatie te kunnen scheiden, verplaatsen we deze afspraak dan voor u.
*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.