De tijd dat cosmetische ingrepen en plastische chirurgie alleen voor een kleine groep mensen was weggelegd is gelukkig voorbij. Bergman Clinics | Uiterlijk biedt een breed scala betaalbare behandelingen. Deze worden altijd uitgevoerd door ervaren professionals. Deze in Nederland geregistreerde plastisch chirurgen of gespecialiseerde artsen hebben een grote staat van dienst in de plastische chirurgie.
Wij adviseren altijd deskundig over de voordelen, maar ook over de eventuele nadelen van een behandeling. De keuze is uiteindelijk aan jou. Het gaat immers om jouw uiterlijk.
Bergman Clinics | Uiterlijk
Bij Bey by Bergman Clinics bieden we behandelingen en cosmetische ingrepen om jouw lichaam, gezicht en huid mooier te maken. En dat doen we al meer dan 25 jaar.
Be youthful. Be beautiful. Be you. Dat is waar Bey voor staat. Voor ons hoef je niet te voldoen aan andermans schoonheidsidealen. Maar wel aan die van jou. Je hebt maar één leven. Durf er iets moois van te maken. Durf jezelf te laten zien. Be you.
Bekijk onze behandelingen voor:
Aantal cliënten
2022
Thema: Aantal cliënten
Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk wat het aantal cliënten was dat ons behandelteam behandelde in 2020. Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelende team.
Domein: Ervaring arts en team
Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid. Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.
Aantal ingrepen in 2022
Thema: Aantal operaties
Kwalitatief hoogwaardigde medische zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het veelvuldig verrichten van de operaties vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelende team.
Domein: Ervaring arts en team
Zorg vergt deskundigheid en ervaring. Het is dan ook belangrijk dat zorgleners geschoold zijn en regelmatig bijscholing krijgen. Het vaker verrichten van de handelingen vergroot de vaardigheid. Cliënten geven aan dat zij graag behandeld willen worden door een arts die vaak een bepaalde handeling uitvoert. Bij dit onderwerp maken wij inzichtelijk hoe we de ervaring de artsen en hun teams borgen.
Net Promotor Score (NPS)
Thema: Net promotor score
BERGMAN CLINICS SCOORT
EEN NPS VAN 64
DE NPS WORDT GEZIEN ALS DE BELANGRIJKSTE UITKOMST BINNEN CLIËNTTEVREDENHEIDSONDERZOEKEN. HET BEANTWOORDT DE VRAAG IN WELKE MATE IEMAND ONZE KLINIEK AANBEVEELT AAN VRIENDEN/FAMILIE OF COLLEGA’S?
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.
Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2016 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 44 (FKG monitor 2016).
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2022.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Tevredenheids-
onderzoek 2022
Thema: Totaal rapportcijfer
Hier wordt de totale gemiddelde score beschreven die cliënten, die het afgelopen jaar zijn behandeld, ons hebben gegeven.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2022.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen. Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
rapportages