Pijnlijke oogleden
De oogleden zijn gevoelig en doen zeer. Dit symptoom kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
Zoek uit waar je het beste voor jouw behandeling terecht kunt. Kies je voor een ziekenhuis of een focuskliniek?
De oogleden zijn gevoelig en doen zeer. Dit symptoom kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
correct vrjendelijk goede behandeling
Bergman Clinics | Ogen | EdeIk ben tevreden
Bergman Clinics | Ogen | HilversumProfessioneel en betrokken. Korte wachttijd.
Bergman Clinics | Ogen | VelpIk ben tevreden. Geen op of aanmerkingen.
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamAfspraak werd bevestigd met een mail en later met een smsje. Duidelijk verteld wat de oorzaak zou kunnen zijn en wat er gedaan kon worden om het te …
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemEr werd goed geluisterd, naar mijn klachten Kreeg uitstekende voorlichting voor en nadelen werden op een rij gezet Medisch geschoold personeel was…
Bergman Clinics | Ogen | HilversumBij Bergman kun je snel terecht voor het eerste consult. Vervolgens kom je in een uitstekend georganiseerd zorg en behandelproces. Als patiënt ben j…
Bergman Clinics | Ogen | Hoogeveenkorte wachttijd
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamFantastisch geholpen. Mijn gezichtsvermogen is voor de volle 100 % terug. Een aanrader. Nooit meer een bril nodig. Niet voor veraf, niet voor de tus…
Bergman Clinics | Ogen | HilversumHet is een heel deskundig team. Per afspraak krijg je niet altijd de zelfde artsen. De arts is goed ingelezen. Ik denk , dat het het onderzoek beter …
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemBen zo als u ziet heel erg tevreden alles klopte alle afspraken op tijd ,kon niet beter allemaal aardige mensen
Bergman Clinics | Ogen | LelystadDokters zouden een naamkaartje kunnen afgeven, als de patiënt daar prijs op stelt. Er zou meer verteld kunnen worden over de behandeling en de inter…
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCBehandeling gaf bij mij een uitzonderlijke reactie die eerst onduidelijk bleef. Vervolgens werd hierop goed geacteerd. Achteraf was het m.i. daarom …
Bergman Clinics | Ogen | Doetinchemik kan weer beter zien, dat is fijn
Bergman Clinics | Ogen | AmersfoortZeer professionele en vriendelijke kliniek! Heb vol vertrouwen in de arts en het andere personeel.
Bergman Clinics | Ogen | RijswijkUitstekend geholpen, te woord gestaan en prima eindresultaat!
Bergman Clinics | Ogen | EdeHet gehele traject (staaroperatie beide ogen) verloopt zeer efficient. Contact met de behandelend arts is minimaal. Consulten worden gedaan door vers…
Bergman Clinics | Ogen | Hilversumkorte wachttijden
Bergman Clinics | Ogen | HilversumDe snelheid en afspraken perfect nakomen en in het algemeen een vertrouwend gevend totale behandeling.
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemStaar operatie aan beide ogen. Goede behandeling zowel voor als na de operatie.
Bergman Clinics | Ogen | EdePrima! Snel geholpen ivm tijdsdruk agv aandoening in mn oog/netvlies. Nazorg en controle ook perfect. oprechte aandacht en zorg gekregen van de k…
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCHeel goede ervaring met de medewerkers van de Bergmankliniek in Hoogeveen en dr Rulo die de staaroperatie uitgevoerd heeft. Ondanks de coronatijd war…
Bergman Clinics | Ogen | HoogeveenNet gebouw en nette ontvangst, langere wachttijd
Bergman Clinics | Ogen | AmersfoortIk ben van te voren goed geinformeerd over wat me te wachten stond. In het gehele traject was contact goed mogelijk. Op de dag van de behandeling zel…
Bergman Clinics | Ogen | HoogeveenZeer snelle en adequate planning van de staaroperatie en deskundige snelle uitvoering ervan. Prima resultaat!
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamAantal cliënten
2017
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Aantal operaties in 2017
Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Net Promotor Score (NPS)
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.
Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Tevredenheids-
onderzoek 2017
Bekijk de individuele metingen
Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,1Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de behandeling
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2016.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.
Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.
Van 15 december t/m 9 februari zijn nieuwe maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:
*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.
Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen.