Persoonlijke benadering
Naast de uitstekende kwaliteitszorg staat bij de Bergman Clinics een cliëntvriendelijke benadering hoog in het vaandel. Door onze supergespecialiseerde, kleinschalige opzet kan het verplegend personeel u optimaal de aandacht geven. Hier vindt u nog de persoonlijke betrokkenheid die bij zorgverlening zo belangrijk is.
Introductie Bey by Bergman Clinics en Memira by Bergman Clinics
Met Bey Clinics maakt Bergman Clinics in 2017 een volgende stap naar vernieuwing. Bey Clinics biedt onverzekerde zorg (zoals huidtherapie, injectables en cosmetisch chirurgische behandelingen) met nog meer luxe, persoonlijke aandacht en innovatie dan ooit. Een behandeltraject bij Bey Clinics is een next level experience die eer doet aan het vooruitstrevende gedachtengoed van dokter Bergman.
Bergman Clinics lanceert in juni 2020 ‘Memira by Bergman Clinics’ als nieuw label voor refractiechirurgie. Deze keuze komt voort uit de recente overname van het merk Memira – met circa 60 klinieken de leidende keten op het gebied van refractieve oogzorg in Scandinavië – en past in de strategie om met het merk Bergman Clinics volledig te focussen op verzekerde zorg. Met de nieuwe naam krijgt de onverzekerde refractieve oogzorg, waar ooglaserbehandelingen en premium lensimplantaten onder vallen, de ruimte om verder te groeien. Daarnaast biedt het kansen om de premium lensbehandeling (ook wel Refractive Lens Exchange, RLE of lenswissel), waar Memira wereldwijd om bekend staat, in Nederland verdere bekendheid te bezorgen.
Bergman Clinics in Duitsland en Zweden
In 2021 is Bergman Clinics in Duitsland gestart. Inmiddels zijn er meer dan 20 klinieken actief in oogzorg, orthopedische en dermatologische zorg.
Inmiddels is Bergman Clinics ook actief in Zweden met 7 oogklinieken. De klinieken stonden voorheen bekend als Memira Eyecenter. De naam is veranderd om het verschil in opdracht tussen openbare zorg en de particuliere oogcorrigerende chirurgie die we bij Memira uitvoeren, duidelijk te maken.