Wazig zicht
Het kan zijn dat cliënten geleidelijk of vrij plotseling beelden minder scherp waarnemen, waardoor het lastiger is om mensen en dingen te herkennen.
Wazig zicht kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
Zoek uit waar je het beste voor jouw behandeling terecht kunt. Kies je voor een ziekenhuis of een focuskliniek?
Het kan zijn dat cliënten geleidelijk of vrij plotseling beelden minder scherp waarnemen, waardoor het lastiger is om mensen en dingen te herkennen.
Wazig zicht kan voorkomen bij de volgende aandoeningen:
ik ben helmaal tevreden.
Bergman Clinics | Ogen | Hilversumprima geholpen zowel met de staarlasering als de nastaar behandeling
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCKorte wachtlijst en korte tijd tussen eerste consult en behandeling. In het gehele traject steeds naar volle tevredenheid behandeld en natuurlijk ook…
Bergman Clinics | Ogen | HoogeveenErg tevreden! Ondanks dat er eerst grote problemen zijn geweest, ben ik zeer zorgvuldig geholpen en hebben de zorgverleners erg hun best gedaan om he…
Bergman Clinics | Ogen | HilversumIk vond het prima eerste oog erg nerveus . 2e oog had ik gevoel een cadeautje te krijgen. Ik zie nu super dank je wel.
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCDe hele behandeling voor de nastaar was in een bezoek klaar. Onderzoek en behandeling volgden gelijk na elkaar. Vriendelijke en deskundige medewerker…
Bergman Clinics | Ogen | HoogeveenDe behandeling en uitleg van de kliniek is correct. De afspraken sluiten keurig aan.
Bergman Clinics | Ogen | HaarlemAlles ging heel soepel en de operatie was een succes, wat mij betreft. Ook een kleine (ICT) tegenslag werd adequaat opgevangen zodat de operatie gewo…
Bergman Clinics | Ogen | Hoogeveenvond het vervelend steeds door een ander oogarts te worden gezien.
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCHeel goed behandeld. Veel aandacht gekregen
Bergman Clinics | Ogen | AmersfoortMijn ervaring als leek was prima. Hoewel ik als leek niet alles goed kan beoordelen kwam alles bij mij zeer goed over. Men was duidelijk naar mij t…
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschBijzonder goede ervaring.
Bergman Clinics | Ogen | Zaandamgeen verdere opmerkingen.
Bergman Clinics | Ogen | HilversumAlles was perfekt
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschAlles rondom de zorg was goed geregeld. Fijne betrokken medewerkers., met een goede nazorg.
Bergman Clinics | Ogen | LelystadNetjes te woord gestaan en omdat wij 3 kwartier moeten rijden werd er direct plaats gemaakt voor het verwijderen van nastaar zodat wij er niet spec…
Bergman Clinics | Ogen | HoogeveenIk ben super tevreden over mijn ooglidcorrecectie. Vanaf het eerste gesprek, de snelle aanvraag bij de zorgverzekeraar (binnen 2 dagen had ik al toes…
Bergman Clinics | Ogen | Doetinchemde behandeling was prima,maar e? moest een afspraak gemaakt worden voor eindcontrolle.Dat is nog niet gelukt.
Bergman Clinics | Ogen | ZaandamStaar operatie is boven verwachting verlopen, voorspeling was linker oog komt op ca. 75 % en rechts 95 % nu zijn beide 100 % en dat is geen tegenvall…
Bergman Clinics | Ogen | LelystadIk ben zeer tevreden over de goede en duidelijke uitleg over mijn oogoperatie, zowel over de operatie zelf als ook over de te verwachten resultaten. …
Bergman Clinics | Ogen | DoetinchemDe Bergman Clinics. Heel zorgvuldig, heel duidelijk, heel vriendelijk, heel geduldig en zeer zorgzaam. Al deze aspecten lopen als een rode draad de g…
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCMen doet zijn best. Prettig in het persoonlijk contact. Soms zou ik graag beter willen weten wat me te wachten staat. Ook kunnen afspraken die nu apa…
Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMCik ben tevreden omdat ik correct en vriendelijk ben geholpen.
Bergman Clinics | Ogen | EdeZeer vriendelijk, deskundig, voorkomend en behulpzaam personeel. Korte wachttijden, duidelijke afspraken.
Bergman Clinics | Ogen | 's-HertogenboschTevreden. Alles is prima en snel verlopen.
Bergman Clinics | Ogen | LelystadAantal cliënten
2017
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Aantal operaties in 2017
Definitie invasieve ingrepen:
Snijdende ingrepen, waaronder operaties, inspuitingen en refractiechirurgie.
Het verlenen van kwalitatief hoogwaardige medische zorg vergt deskundigheid en specifieke ervaring. Het met grote regelmaat verrichten van deze specifieke handelingen vergroot de vaardigheid van de arts en het behandelend team.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Net Promotor Score (NPS)
Het antwoord meet je op een schaal van 0 tot 10. Klanten die je graag aanbevelen scoren een 9 of 10. Cliënten die een 6 of lager scoren noemen we criticasters. Er tussenin zitten de passief tevredenen.
Het idee hierachter is dat cliënten die een 7 of 8 scoren Bergman Clinics niet zullen aanbevelen, passief zijn. Dat gebeurt pas bij een score van 9 of hoger. Cliënten die een 6 of lager scoren zullen Bergman Clinics negatief aanbevelen bij vrienden en familie.
Om de NPS score te berekenen wordt het percentage criticasters (0 t/m 6) van de promotors (9,10) afgetrokken. (NPS= % promotors- % detractors). De score kan lopen van -100 tot 100. In 2013 scoorden de Nederlandse ziekenhuizen gemiddeld 26 (FKG monitor 2013).
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde in 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Tevredenheids-
onderzoek 2017
Bekijk de individuele metingen
Rapportcijfer voor informatie voorafgaand aan behandeling
8,1Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor bejegening door behandelaar
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de behandeling
8,4Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de gegeven nazorg
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Rapportcijfer voor de indruk van de kliniek
8,3Bekijk de details
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2016.
Domein: Cliëntgerichtheid
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
In ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we cliënten een aantal maanden nadat ze in onze kliniek zijn geweest om ons een rapportcijfer te geven op een schaal van 0 tot 10.
De gepresenteerde gegevens zijn op basis van het gemiddelde van 2017.
Het is voor Bergman Clinics heel belangrijk om aan de wensen en behoeften van onze cliënten te voldoen, tenzij deze strijdig zijn met professionele normen en/of richtlijnen.
Om inzichtelijk te maken hoe goed we daar in slagen, voeren we bijvoorbeeld bij alle cliënten een tevredenheidsonderzoek uit, registreren we eventuele klachten en bestuderen we reacties die binnen komen op zorgkaart Nederland.
Vul onderstaand formulier in op een afspraak in te plannen bij Bergman Clinics.
Bedankt voor uw verzoek om een afspraak te maken.
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.
Van 15 december t/m 9 februari zijn nieuwe maatregelen van kracht om het coronavirus in Nederland terug te dringen. Dit betekent het volgende voor uw afspraak bij Bergman Clinics:
*Uitzonderingen hierop vindt u op onze coronapagina.
Bekijk voor uw komst de actuele coronarichtlijnen.