Lipcorrectie (lipverkleining en lipvergroting)

Als u een grote bovenlip hebt of een volle, hangende onderlip, dan kunt u deze eenvoudig laten corrigeren. De lipverkleining wordt uitgevoerd onder plaatselijke verdoving en geeft geen zichtbare littekens. Als u uw lippen laat versmallen, dan is het resultaat blijvend. De hechtingen komen aan de binnenkant van uw mond, zodat de littekens niet zichtbaar zijn. Uw mond is overigens erg bepalend voor het karakter van uw gezicht. Daarom zult u altijd even moeten wennen aan uw nieuwe uiterlijk. Maar uit ervaring blijkt dat dit heel snel gaat. Benieuwd naar de mogelijkheden?

Ga naar Bey

Bekijk hier de voor & na foto's van cliënten die u voor gingen.

Meer informatie over een lipcorrectie? Op onze Bey by Bergman Clinics website kunt u alle informatie vinden over de verschillende behandelmogelijkheden voor een lipvergroting of lipverkleining.

 

Lipvergroting met behulp van fillers

Ben je geinteresseerd in een lipvergroting met een filler? Klik hier voor een compleet overview van alle fillers die worden gebruikt binnen Bey by Bergman Clinics.

 


Toegangstijden

Wij streven ernaar u altijd snel te helpen in onze focusklinieken. Onze toegangstijden worden wekelijks bijgewerkt.

Bekijk toegangstijden

Vragen

Hoe is het geregeld met de vergoeding / verzekering?

Voor meer informatie, bezoek de pagina Vergoeding & Verzekering.

Waar kan ik ervaringen van cliënten zien of mijn ervaring delen?

Voor meer informatie, bekijk onze cliëntwaarderingen op Zorgkaart Nederland. U kunt ook uw ervaring delen op Zorgkaart Nederland.

Welke kwaliteit wordt er bij Bergman Clinics geboden?

We bieden medische zorg van de hoogste kwaliteit. Hierbij staan 4 waarden centraal:
  • Resultaat van de behandeling
  • Veiligheid
  • Cliëntgerichtheid
  • Ervaring team
Lees meer over de kwaliteit bij Bergman Clinics. Daarnaast zijn we ZKN gecertificeerd.
Maak een afspraak
 
Contact   opnemen
 
Bergman Clinics

Onze telefonische wachttijd is langer dan normaal. Gebruik mijnbergmanclinics.nl om afspraken te beheren, je dossier in te zien, afspraakinformatie te bekijken, correspondentie te volgen, persoonsgegevens te controleren of aan te vullen en herhaalrecepten op te vragen.